1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

MTV liebt Gunther

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Benson, 4 mei 2004.

  1. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Als je dat ziet, lach je echt je broek van je kont! Ik zat net ff te zappen zag ik dit: MTV Shorts, MTV liebt Gunther...

    'Mum, dad, there's something I have to tell you. It's been in my thoughts for a long time. When I go out with my friends, I feel different. I think it's time to come clean... I'm German... *Pets... Schaisse!'

    Echt vet hoe die vent dan met dat blonde haar in zn gare autotje met Mercedes embleem naar het strand crosst om daar in een flinke kuil een pintje te drinken :D Verder niks tegen Duitsers (Ook niet een heel klein beetje? Jawel O-) ) maar het is zo herkenbaar en typerend...

    Ik wou dit eigenlijk gewoon ergens replyen, maar er is (dacht ik) geen thread over mini filmpjes op MTV.
     
    Laatst bewerkt: 4 mei 2004
  2. T4rg3t

    T4rg3t -IDR-

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    1
    die is zooo vet jah.. dat kapsel....

    (maar waarom graven ze altijd kuilen?)
     
  3. NL Apex

    NL Apex iPod, therefore I am

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    Hahaha, ik vind het ook een vet filmpje.. vooral met die burnout in dat autootje, die vent die daarvoor zo heel droog met zn armen staat de zwaaien van 'w0000000000000000000000000000t'..

    geniaal _O_
     
  4. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Haha! Misschien een soort oer-instinkt ofzo, overgehouden aan een paar oorlogen :)

    Precies, dat kevertje... Die wielen zie je ongeveer 4 á 5 RPM maken :)
     
    Laatst bewerkt: 4 mei 2004
  5. NL Apex

    NL Apex iPod, therefore I am

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1

    Bedoel je niet RPS ofzo..RPM is geloof k Rotaties per minuut.. dan is 4 á 5 tog niet zo veel...? :)

    edit:

    Als iemand weet waar je dit filmpje kan downloaden, wil diegene me dan pm'en of hier plaatsen??
    (op eigen risico.. kweenie of het posten ervan tegen de regels zou zijn uiteraard.. O-) )
     
    Laatst bewerkt: 4 mei 2004
  6. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Misschien een beetje overdreven O-), maar het zijn er niet veel iig. Dat vond ik ook zo grappig :)

    Ook zo kick: Die poster op de deur van zn kamer met die gast van baywatch/knightrider :+
     
    Laatst bewerkt: 4 mei 2004
  7. Endorim

    Endorim The Homertrix

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    1
    echt mooi jah:) en het is dan ook echt een negroïde man en dan dat blonde haar PRACHTIG..maar ook dan een zwarte man en witte ouders...echt ALLES klopt gwoon nie aan dat filmpje!!
     
  8. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    MM..es proberen op KaZaa :)
     
  9. NL Apex

    NL Apex iPod, therefore I am

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    Doet me denken aan hans teeuwen..

     
  10. Hit `em hard

    Hit `em hard gimme one of those!!

    Berichten:
    134
    Leuk Bevonden:
    3
    Hahaha DIe [reclame :confused: ]is echt de BOMBA!!!!!! iemand enig idee waar ik hem van ken dl??? ff aan de vriendin laten zien:p:p
     
  11. Ahara

    Ahara Guest

    Die foto van David Hasselhof maakt het plaatje idd kompleet.

    Ahara
     
  12. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Kuilen graven is de Duitse territoriale en imperiale drift, nooit opgevallen dat ze vervolgens de rest van de tijd denken dat die kuil van hen is en ze je er met grof geweld uit gooien wanneer jij er 's ochtends vroeg in duikt?
     
  13. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Nog nooit gezien dat filmpje. Komt dat op de Nederlandse MTV?
     
  14. T4rg3t

    T4rg3t -IDR-

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    1
    Nee, maardat zal ik eens proberen deze vakantie ;)
    (zat duitsers in nl)
     
  15. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Haha, ja idd! Ook altijd lachen: Hoe groter de buik, hoe dieper de kuil (waarschijnlijk ook een soort van onderlinge rangorde), maar er zal altijd een stukje van die buik in de zon komen, zodat ze een hele rode ronde vlek op hun buik hebben (die nòg roder is dan de rest van hun lichaam, schouders uitgezonderd)
     
  16. Jajojo

    Jajojo ÜberCosy!

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    4
    Maar we gaan ze wel inmaken op 13 juni! hopppa!
     
  17. Jajojo

    Jajojo ÜberCosy!

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    4
    1 persoon vindt dit leuk.
  18. aggie

    aggie Overloper

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    1
    Dit is echt zo meesterlijk. _O_ MTV _O_ . DE grappigste reclame!
    Ik heb hem maar 1 keer gezien (2 dagen geleden), ze moeten die reclame veel vaker uitzenden!

    /edit: die link met dat filmje is maar 3 MB groot. Is dat niet te weinig?
    /edit: hij werkt! beeld is een beetje klein maar dit MOET iedereen downloaden!
     
    Laatst bewerkt: 7 mei 2004
  19. Jajojo

    Jajojo ÜberCosy!

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    4
    De kwaliteit is niet best helaas, maar als ik een betere tegenkom laat ik het horen.
     
  20. Sultan_of_Swing

    Sultan_of_Swing Active Member

    Berichten:
    438
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat een heldenfilmpje is dat inderdaad. Ook steeds met zo'n flinke pul bier en een witte schuimsnor om zijn mond _O_
     

Deel Deze Pagina