Weet iemand misschien of het mogelijk is om de nummers die je gemaakt hebt met MTV MG 3 op de 1 of andere manier op een cd kan branden? Kheb namelijk wel vette shit op me box staan maar ik wil ze ook op een cd hebben of kan dat niet?! Je zou zeggen dat je een verbinding met de xbox en pc moet maken (xbox live??) om die nummers door te sturen..... Naja iig bedankt voor de hulp als ik die krijg Toedels _0/
Denk niet dat het lukt. Of er moet een optie voor zijn bij het spel, of het gaat via illegale wjize (omgebouwd) en dan nog is de vraag of het als mp3 of iets dergelijks over gezet wordt. Ook de reden dat ik dit soort programma's niet op consoles koop. Veel te beperkt.
Hmmmzzz dr moet tog een manier voor zijn ofzo, zelfs voor de ps2 was dr een manier maar daarvoor moest je een soort van converter kopen alleen die was best prijzig. Misschien dat je met de xbox memorycard iets kan doen ofzo?! Dr staat ook nix in het boekje erover, wel een beetje slordig..... iig bedankt voor je reactie [2k]
niet gewoon met een memory card? Als ik dat programma heb zal ik wel eens kijken hoe die tracks opgeslagen worden, maar ik vrees dat ze als data worden opgeslagen die zegt wanneer welke sample afgespeeld moet worden
Kheb het nu en ten eerste, wat een kut programma/spel echt nog slechter dan dance ejay ofzo. simple samples afdraaien verder niks en controlles zijn ook matig. Weinig tijd in dat programma gestoken. En wordt niet als mp3 of wav opgeslagen dus dat branden gaat niet lukken of je moet de audio uitgang van je box op je pc aansluiten en dan opnemen maar dat zal matig zijn. Gebruikte muziek o.a: SeanPaul Outkast etc
Gewoon een audio kabeltje van de tv naar de computer en dan opnemen met een audio programmatje... vraag me niet hoe maar bij je plaatselijke audio/elektro winkel weten ze vast hoe dat moet en dan down je van het internet even een audio-recorder...
Ik had wel verwacht dat je de muziek kan afspelen in een game, maar dat lukt zelfs niet. Als je het op cd wil zetten zijn er op depc veel betere programma's dan dit.
zit er in dit spel eigenlijk ook een cariere mode of een mode dat je iets moet halen of is het alleen maar voor jezelf mixen