Zijn er nog andere mensen die net als ik wel eens aan het spelen zijn met MTV M G 3? Ik zou het namenlijk wel leuk vinden om ook eens naar het werk van anderen te luisteren. Greetz
heey, Ik heb et spel zelf niet, maar ik ben benieuwd in hoeverre je goede muziek kan maken.. Ik gebruik een oude versie van eJay, en daar kan ik best leuke deuntjes mee maken, maar het lijkt me gaaf om dat lkkr tsjill op me Xie te doen.. en kan je dat dan ook op je computer zetten? Gr God's Gamer
Is het spel te vergelijken met Music 2000? Dat vond ik altijd wel cool, zowel op mijn voormalige ps1 als op de pc.
Je maakt gebruik van een samplebase van verschillende artiesten van outkast tot carl cox sean paul en snoop dog, diverse stijlen dus in totaal meende ik 10, die samples arrengeer je dus net als op de manier als in bijvoorbeeld music maker. Ook kan je je eigen samples rippen van je eigen cd's. De gemaakte mix of je eigen gemaakte soundtrack kan je saven op je xbox en via je memory card uitwisselen. Ikzelf heb dus een mix gemaakt van wat hardcore en met die knallende beats rijd ik dus in het rond met Midnight Club 3 Ook kan je een videoclip maken, maar dat heb ik nog niet uitgeprobeerd. Ikzelf vind het een goede game, tis wel relexed om op je x-doos wat tunes inelkaar te draaien Greetz
Tis zekr een relaxte goede game,ik had hem zelf ook en vond hem toppie,Kvind t raar dat ik hem heb veruilt.. naja anyway het mixen en eigen samples maken steekt goed in elkaar en het is ook mogelijk van je cd's op je xbox harddisc tracks of stukjes tracks te rippen en die vervolgens te gebruiken.
Ik hoop dat je daar succes zult hebben Maar wat ik eigenlijk niet snap is dat mensen hun spellen verkopen/verruilen ik vind dat gewoon zonde. Maar misschien ben ik daar wel te ouderwets in hehehehe