1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

MTV neemt The Box over, GameKings in gevaar?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Furies, 24 jun 2004.

  1. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    OMG nog meer van die rap bende......... pfff terwijl ruim 50% toch wel hardstyle (vaak ook hardcore) leuk vinden!:)
     
  2. Fearless[NL]

    Fearless[NL] Ik zit niet op deze

    Berichten:
    577
    Leuk Bevonden:
    0
    Yeah...
    Wordt het afentoe ook zst van heel dat r&b en hiphop gezeik..maar op Teh Vox werd maar 1 hardcore nummer gedraait en dat was HARDCORE STATE OF MIND
     
  3. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Muahwhahahaa, mag ik even lachen.

    Alle programma's van TMF waren verdwenen. alle VJ's naar MTV gebracht. Alleen Mental Theo en Jeroen Post bleven achter. Heel TMF is ver-smst. Toen kwam Play, geweldig..... Totaal geen afwisseling aan videoclips.

    TMF is verneukt, punt uit. Zeg maar dag dag tegen de Box van nu... _0/
     
  4. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Das mooi want dan kan ik misschien ook gamekings kijken :p _O_

    Aangezien wij hiero op ut boerenplatteland geen the box kunnen krijgen...
     
  5. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Ach, TMF was al fucked up voordat MTV erbij kwam (en het is niet beter geworden). De zender MTV zelf is opzich wel aardig, maar voor de muziek hoef je het niet echt meer te kijken.

    The Box is/was wel aardig, een beetje amateuristisch, maar zeker een goede zender qua uitgezonden clips.
     
  6. MieZ

    MieZ Avaholic

    Berichten:
    638
    Leuk Bevonden:
    8
    beter schrappen ze die PU-gasten meteen...
     
  7. timmio

    timmio GOOAALLLL!!

    Berichten:
    512
    Leuk Bevonden:
    4
    the box had toch een k*tkwaliteit qua beeld en geluid, en nog eens k*tmuziek ook, nee het was niet mijn zender, ook niet vanwege de muziek, altijd dezelfde rommel, ik kijk dan liever mtv,,


    of gewoon internetradio, dan maar geen clips,maar wel m'n eigen keuze muziek
     
  8. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Ik vraag me af, mag dit zomaar? Mag MTV zomaar alles overnemen? Nu hebben ze TMF, MTV en The Box :confused: nu kunnen ze gewoon doen wat ze willen want je moet toch wel kijken naar wat hun willen.
     
  9. timmio

    timmio GOOAALLLL!!

    Berichten:
    512
    Leuk Bevonden:
    4
    Bang voor een -muziek- monopoly? 't zijn gewoon bedrijven, tis geen kpn die in z'n eentje de prijs van telefonie wilt gaan bepalen, of een ander bedrijf dat op deze manier de tv-muziek-markt wilt overnemen... nee het mag wel gewoon, zolang ze niet opeens op alledrie de zenders een soort sekte taal gaan uitslaan.
     
    Laatst bewerkt: 25 jun 2004
  10. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    The Box levert ook veel telefoongeld op.....
     
  11. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Jazeker dat ik daar bang voor ben. Wat denk je dat er gebeurd als een platenmaatschappij MTV een paar miljoen geeft voor promotie van hun plaat? Die kunnen ze dan op alle drie de stations zo vaak draaien als ze willen. Dat gebeurd nu ook al op TMF en MTV. als je een tijdje kijkt zie je constant dezelfde clips. Ik vind dit zeer kwalijk en ik dacht dat we organisaties hadden om dit tegen te gaan, maar die komen kennelijk alleen bij KPN in actie.
     
  12. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Klopt wel inderdaad wat je zegt... Maar luister eens naar de bekende radio zenders.. Daar hoor je toch ook iedere keer dezelde nummers voorbij komen in een uur en een zelfde nummer misschien wel 5 keer per dag ofzo...
    Dus tja, platenmaatschappijen hebben gewoon teveel geld (macht). Maar zoals al eerder in het topic werd gezegd, wij hebben internet }:] Dus radiostations van all over the world onder onze rechterwijsvinger (voor de rechtshandigen :p ).

    Het is een kwestie van tijd voordat de mensen de tv gewoon niet meer aanzetten maar zelf interactief opzoek gaan naar de de muziek en andere zaken die ze interesseren ! Ipv van het passief wachten opwat de marketeers ons voorschotelen :mad:

    Edit: En kan iemand mij svp uitleggen waarom mn post count niet werkt....??
     
    Laatst bewerkt: 25 jun 2004
  13. timmio

    timmio GOOAALLLL!!

    Berichten:
    512
    Leuk Bevonden:
    4
    Ligt eraan waar je post, er zijn delen waar je count niet omhoog gaat, ik post me suf in the green mile maar krijg daar geen posts erbij ;)

    Heb je op zich wel gelijk in, maar ik denk dat dit in de werkelijkheid niet gebeurd. Een vriendin van me werkt bij de platenmaatschappij van onder andere Ferry Corsten en promotie werkt niet op die manier. Het zou ook een dure en rare promotie zijn. De platen worden namelijk geplugd, (waarschijnlijk wel bekend) maar deze manier is eigenlijk een gratis manier om de platen aan de man te brengen als ze goed zijn draaien de stations hem (in dit geval de clip) en hierdoor kijken er meer mensen naar het station/zender, dit levert weer meer geld op vanwege de reclame, meer en duurder en zo krijgen ze hun geld. Ook sponsoren bijvoorbeeld mentos, coca cola etc dan een programma omdat door de muziek die geplugd wordt er meer mensen kijken en het dus aantrekkelijk is om je naam in beeld te krijgen. Echter op grote schaal 'omkoperij' zoals jij bedoeld is het niet, de sponsoring en het geld komt vanuit de merken die juist geen platenmaatschappijen zijn.

    Wat natuurlijk wel zou kunnen is dat je bepaalde merken op alledrie de stations terug gaat zien, al richt een merk zich normaal op een bepaald soort doelgroep door de gekozen marketingstrategie en zullen ze geen geld betalen voor een zender waar alleen sms-ende meisjes naar kijken (tmf;)) maar richten ze zich bijvoorbeeld op de wat oudere doelgroep (mtv), of wanneer ze zich associeren met bepaalde soort muziek (en de doelgroep die erbij hoort) dan zullen ze tijdens of voor/na zo'n programma op de box hun promotie doen..
     
  14. balleknieper

    balleknieper .

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    4
    Van smsjes misschien ja. Van clips aanvragen totaal niet volgens mij. Wie gaat er nou betalen om een favo clip te bekijken die ook nog eens slecht van beeld en geluid is :confused:. Hopelijk flikkert MTV die irritante sms chat weg en doen ze wat aan het beeld/geluid. Ik ben er wel blij mee..
     
  15. soolmaan

    soolmaan Lonely Together

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    2
    ik vrees voor GameKings en P.U.R.E.!

    hoe meer muziekzenders (met eigen vorm van promotie, stijl en muziekvoorkeuren) hoe beter, dus kvinnut sowieso een achteruitgang, maar als deze programma's ook nog gaan verdwijnen, vinnik het helemaal *CENSUUR*
     
    Laatst bewerkt: 25 jun 2004
  16. hazuuh

    hazuuh Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb meestal TMF op staan maar als Games Kings on TV is dan zap ik toch wel alltijd naar The Box want als je toch naar de game programma` s van die nadere moet kijken dan wordt je ook niet veel wijzer dus!!!!

    GAMESKINGS MOET BLIJVEN!!!
     
  17. Sultan_of_Swing

    Sultan_of_Swing Active Member

    Berichten:
    438
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat hebben we nou aan 3 muziekzenders als ze allemaal van 1 bedrijf zijn? :{
    Eerst TMF zwaar verneukt, dat is nu niet meer dan een playlist van 10 clips met een paar klote programma's + een sms balk waar ze bakken met geld aan verdienen.
    Het zou zonde zijn als the box hetzelfde lot ten deel valt, maarja met geld is tegenwoordig alles te koop he kinders |:-
    Gamekings trekt veel kijkers, ik kan me niet voorstellen dat ze dit programma eraf gooien. Ik hoop wel dat de makers dezelfde vrijheid houden bij het maken van het programma en dat het niet gecombineerd wordt met Gamefacts van TMF want dat zuigt ontieglijk.
     
  18. balleknieper

    balleknieper .

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    4
    Ze laten The Box heus wel voor wat het is hoor jongens.. Wat heb je aan 3 dezelfde zenders? Dan kun je er net zo goed 1 van maken.. Misschien wat kwaliteits veranderingetjes hier en daar.. Maar meer ook niet.
     
  19. Wasabi

    Wasabi Forza Utreg

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    0
    Khoop dat gamekings blijft anders gewoon met ze alle een handtekeningen actie of niet:p
     
  20. aggie

    aggie Overloper

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    1
    mijn handtekening heb je al, er zijn te weinig programma's over games (alleen gamekings, ik weet niet eens of Gammo nog steeds word uitgezonden). Kwart van Nederland kan niet eens the box ontvangen (ik gelukkig wel). Terwijl gamen flink populairder wordt, vroeger zou je het misschien vaag vinden als je je pa zag met een controller in zijn hand, tegenwoordig is het normaal. Gamen wordt net zo iets als muziek en films: iedereen doet het/zal het doen.
     
    Laatst bewerkt: 26 jun 2004

Deel Deze Pagina