[centraal] MTX MOTOTRAX@live he ik wil de deze game gaan aanschaffen mijn vraag is dan ook hoe is de game? ik wil hem voornamelijk voor Live heb iemand hem al... ik lees het wel mzzl
ik wil dit spel eigelijk ook kopen maar nog nooit in de winkel zien liggen dus ik moet hem denk bestellen op internet. maar goed download een paar trailers en je weet hoe het spel eruit ziet.
Ik hem hem al 10 dagen en als oud motocross madnessfan wist ik al hoe een goede crosser zou moeten zijn. Helaas lijkt dat bij deze niet het geval te zijn !! De pfysics zijn niet goed, je voelt er niks van als iemand tegen je leunt. Het stuurt wel aardig maar in de lucht is het maar zozo ondanks de 100 + combo's die je kan maken. Ook is de lightning of meer het gebrek ervan is een probleem, in de schaduws van bomen of een stadion is het maar moeilijk de baan te zien. Ook het live-gedeelte kan beter, je moet na een race eerst volledig eruit om een nieuwe track te starten. Het live-racen is wel gelijk het leukste als je van Engelsen en Yanks houdt, want die spelen dit wel veel. Een feature die niet ongemeld mag blijven is die van het gebruik van de editor. Mooi op je eigen baan crossen die makkelijk te maken is, verlengt wel de spelduur. Tot slot, in de USA is die al in de aanbieding hopelijk voor de Nederlanders hier binnenkort ook want meer dan €20,- is het niet waard.
heb je ook last van lag op live? en als je je eigen baan maakt kan je daarmee dan ook op live spelen? P.S. als je hem wilt verkopen PM je me maar.
Er is wel wat lag. Vooral de collisions zijn vrij slecht uitgewerkt. Soms weet je zeker dat je iemand raakt (zichtbaar), maar er gebeurt toch helemaal niks. Dat is met King of the Hill, waarbij je een bepaalde tijd moet proberen de 'rabbit' te houden en de rest hem van je af moet pakken. Je ziet niet vaak stuiterende rijders in beeld tijdens races, maar een beetje verspringen doen ze soms wel. De voice chat is ook vaag. Je moet echt fysiek in de buurt zijn (op Live dan ) van de rijder voor of achter je, wil je hem kunnen horen. Of hij jou. Als je dus achter meneer A rijdt, maar hij rijd buiten je zichtveld (x aantal meters), dan kun je niet met hem praten. Beetje jammer wel. Je kunt custom tracks niet online gebruiken. Maar toch vind ik dit spel wel tof, zeker een aanrader voor de liefhebber. Het racegevoel is top! Heerlijk om over al die jumps te vliegen en lekker door de modder te crossen.
Ik heb al vele uren online gespeeld en heb nooit lag gehad. Ik doe alleen mee aan de racemodes. Bovendien is het spel super om online te spelen.