muis / keyboard

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Kief, 7 mrt 2002.

  1. Kief

    Kief Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Komt er een muis / keyboard voor de xbox ? Met
    de vele shooters die eraan komen lijkt het me
    wel handig... :cool:

    Mzzl Kief
     
  2. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Is nog niks van bekend, en Halo is erg goed te spelen met de controller, je hebt het in een half uurtje aardig onder de knie.
     
  3. Sylfer

    Sylfer Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht het niet, ergens in een filmpje hoorde ik: (ze waren over de x-box en een comp aan het praten)Bill: "Daarom zit er ook geen muis en keyboard vij, want dan zou het teveel op een computer lijken"
    :9
    Dus ik geef je niet veel kans
     
  4. Xenior

    Xenior Serious Xenior

    Berichten:
    3.054
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ook niet, ze doen zoveel moeite om die shooters leuk te maken op de xdoos en dat kost een hoop moeite...
    Buiten dat, autoaim is een goed werkend systeem, dat is al bewezen(lees Halo)
     
  5. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Het komt gewooon niet. De Xbox is een spelcomputer, geen tekstverwerker, communiceren doe je zometeen met de xbox comunicator
     
  6. .:· ChirreD ·:.

    .:· ChirreD ·:. ee-dee-ot

    Berichten:
    324
    Leuk Bevonden:
    0
    Eh ze bestaan al wel, de keyboards dan, had een 3rd party gemaakt :)

    Moet je ff zoeken
     
  7. basix

    basix !BO!

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Microsoft had al een maand of 10 geleden een statement gemaakt dat ze geen muis en keyboard voor de box zouden releasen dus dat is officieel vastegesteld. Doen third party bedrijven dat wel dan zullen ze veel moeite krijgen om die goed te laten functioneren.
     
  8. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    yep.. het OS is er totaal niet voor gemaakt.. vraag me af hoe ze dat willen gaan laten werken..
     
  9. basix

    basix !BO!

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    op zich zou het wel kunnen maar het blijft dan altijd een Xbox controller bewegings configuratie en niet het muis / keyboard gevoel dat we allemaal zo gewend zijn van de PC, dit komt ook omdat de games er niet voor gemaakt worden ze worden gemaakt voor een controller config met controller bewegings partronen. Ze mogen hun games niet eens keyboard / muis compatible maken omdat Microsoft het niet ondersteund.

    BTW nog 1 week ..............

    Na bijna een jaar bijna dagelijks op dit soort sites te komen begint het nu wel heeeeeeeeeeeeeel spannend te worden. Ik was vanmorgen eens aan het kijken bij TeamXbox in het nieuws archief van ongeveer April vorig jaar toen ik begon met Xbox ontwikkelingen volgen is wel geinig om te zien wat voor BS je toen nog allemaal geloofde, speculeerde en nog niet wist.
     
  10. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    yep :) Tis gewoon zover.. spannend! BTW vanaf maandag komen er hier weer reviews jongens :D
     
  11. basix

    basix !BO!

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb eigenlijk nog ff een off topic vraagje. is het ook mogelijk voor mij als lutteloze gebruiker m een plaatje bij mijn te uploaden want ik zie veel leden er een hebben maar kan niet vinden waar ik hem kan uploaden.
     
  12. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    ga naar "profiel" rechtsboven

    en zoek daar naar "Avatar"
     
  13. basix

    basix !BO!

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    gracias!
     
  14. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    WHAHA KICKE avATAR DAN

    RESPECT!


    Aiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!
     
  15. basix

    basix !BO!

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wou dit al heel lang doen !!
    maar kon nooit vinden waar!
     
  16. Munch & Abe

    Munch & Abe InsideGamer.nl

    Berichten:
    745
    Leuk Bevonden:
    0
    'espect 'or ya basix. Man 'our cool :D

    enne volgens mij is er wel de standaard usb aansluiting voor de box van muis (toetsenbord I don't 'now) maaruh zoals ik al zei kweet het niet zeker

    mzzl Munch and Abe
     
  17. Kief

    Kief Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    hmmm....

    Het zou dood zonde zijn van al die goede shooters als
    er geen muis en toetsenbord komen.
    Neem als voorbeeld Quake 3 op de dreamcast, het
    fraggen met m / k ging gewoon veel beter asl met de controler. Nu heb ik nog niet met de xbox controler gespeelt en zal het mischien wel meevallen, maar ik denk toch dat muis / keyboard een mustzijn voor de shooters

    Mzzl Kief
     
  18. basix

    basix !BO!

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    bereid je dan maar voor want hij komt toch echt niet helaas maar waar. Microsoft heeft toch echt officieel NEE gezegd met reden dat ze geen multimedia station wilden maken maar echt een game console. Op zich ook wel een goed punt.
     
  19. spider

    spider XGSX

    Berichten:
    699
    Leuk Bevonden:
    0
    ene kant beter, en aan de andere kant jammer
     

Deel Deze Pagina