Muis

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door martines, 19 mei 2003.

1. martines

martines Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een keer in de Power Unlimited gelezen dat het mogelijk is om een muis aan te sluiten op de xbox, is dit waar?

En dat van de muis staat in nummer 3 van 2002 (in de preview van max Payne) en nummer 6 van 2002 (in de review van Max Payne).

2. X-Player

X-Player Jay S NL

Leuk Bevonden:
    0
    je kan ALLE usb apparten op je xbox aansluiten zelfs je xbox controller op je PC, maar dan meot je ff een site zoeken (nederlandse) waar je deze converters kunt kopen.

3. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Dit staat op gamer.nl

http://www.play-asia.com/paos-13-30ad600a.html
    Deze link laat zien hoe ie eruit ziet...
    Verder: http://www.google.nl/search?hl=nl&ie=ISO-8859-1&q=xbox usb converter&btnG=Google zoeken&lr= <-- Vele pagina's met converters, ik zou zeggen: Zoek ze ff door, staan best interessante dingen op :)

4. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is er ook al iets bekend over hoe het spelen via muis/toetsenboard werkt...want MS wou dit toch niet, en spellen zouden het niet ondersteunen...toch:confused:

5. dj_purno

dj_purno DJ

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me eerlijk gezecht ook niet ECHT handig! Tenzij je natuurlijk websites kunt gaan opzoeken met je Xbox.... Ik zou het toch niet willen......

6. WingedMagician

WingedMagician The magic bird

Leuk Bevonden:
    0
    Zou wel handig zijn met een RTS-game als Generals.

Wat ook kan is een controller met een rollerball en toeten, hoeft niet al te groot te zijn.

7. Tom Clancy

Tom Clancy Karpatenlonghond

Leuk Bevonden:
    1
    Kan je bijvoorbeeld ook met een converter met een Sidewinder Precision Racing Wheel (USB-> Xboxcontrollerpoort) het stuurtje op je xbox aansluiten waardoor je die kunt gebruiken?

8. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Zou idd wel handig zijn: een muis.

De rest hoort wat mij betreft aan de PC.

9. X-Player

X-Player Jay S NL

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat kan je online kopen zo'n converter... maar ik weet de site neit meer....

10. King_Louie

King_Louie Ubergeek

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben dan nog maar een newbie wat de xbox betreft, maar zijn er geen drivers nodig om van die joysticks e.d. te laten werken op je xbox? :confused:

Laatst bewerkt: 19 mei 2003
  11. Joeri71

Joeri71 Keep an open mind...

Leuk Bevonden:
    1
    bij usb meestal niet aangezein dat zelf installerend is. Alleen niet op je xbox omdat ie die apparaten geheel niet kent dus ik denk niet dat het zin heeft...
    Een stuurtje gaat al helemaal nooit...

12. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Je kan ze alleen gebruiken met een modchip (omdat drivers nodig zijn). Daardoor zijn ze dus niet te gebruiken op xbox live!

13. William

William -

Leuk Bevonden:
    1
    Nee. Je kunt 'm wel aansluiten, maar de Xbox wil het stuur niet herkennen. De Xbox herkent alleen bepaalde (door Microsoft goedgekeurde) randapparatuur.
    Mijn Momo Force werd ook niet herkend (en ook niet goed geinitialiseerd, terwijl de PC en PS2 dat wel doen).

William

Deel Deze Pagina