[Multi] Licht reclameborden te koop

Discussie in 'Te Koop/Ruil Aangeboden' gestart door Mr.Bubbles, 28 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Wegens opruiming van mijn verzameling mogen ook deze lichtborden weg. Werken alledrie.
    Opsturen is lastig, afhalen mag in Friesland, eventueel brengen tegen vergoeding.

Macdonalds lamp, heeft ooit in een mcdonalds gehangen en daarna een tijdje bij mij thuis. Er zit een schakelaar aan om hem aan en uit te kunnen zetten.verkocht [​IMG]

Xbox 360 lichtbak, ook in goede staat en werkend. Gaat aan en uit middels de stekker. verkocht[​IMG]

Playstation lichtbak. Heeft jaren in een gamewinkel gestaan en is wat vergeeld. Daarna bij mij in mn kamer, maar mag dus nu weg. Werkt gewoon en gaat aan en uit middels de stekker. €40[​IMG]

Verzenden wordt dus lastig, afhalen zou het beste zijn en het meest veilig ivm beschadigingen. Eventueel kan het voor ongeveer €25 door een koerier verzonden worden door geheel Nederland.

Laatst bewerkt door een moderator: 2 okt 2011
  2. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

3. zen

zen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kun je ook aangeven waar het opgehaald kan worden, is misschien wel makkelijker dan gelijk te pmen?

4. Roywilliam

Roywilliam Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    +1

5. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Friesland, vlakbij Wolvega. En eventueel wil ik wel naar Heerenveen rijden, mocht dat makkelijker zijn ivm openbaar vervoer, dan kun je het alleen niet testen. :)

6. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

7. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

8. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Xbox lichtbak gereserveerd. :)

9. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    fuck nice dingetjes.. zoek er eentje maar dan van coca cola/red bull/heineke, hoe kom je aan deze 3?? want dan kan ik daar ook is kijken/vragen/informeren

10. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Gewoon internet afstruinen, of bepaalde winkels langsgaan.

Ik ben zelf ook een tijdje bezig geweest met een koelkastje van RedBull maar dat was een stuk lastiger om te krijgen. (promo spullen blijven vaak eigenaar van het betreffende merk)

11. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    ja daar heb ik idd ook al tijdje geleden naar gezocht 1 gevonden maar veel te duur ;)
    moet wel leuk blijven..

okee bedankt, ga ik binnenkort weer is opnieuw het internet afstruinen

12. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Succes! :)

Playstation lichtbak is nog over, mag weg voor €30

13. ifra

ifra Member

Leuk Bevonden:
    0
    ps lichtbak 20 euro!

14. Mr.Bubbles