Het leek mij leuk een thread te maken waarin een ieder vertelt met welke games hij op dit moment bezig is. Om te voorkomen dat dit niet een simpel opsom-topic (wat niet mag van de modjes) wordt lijkt het mij aardig dat je bij die games ook een korte impressie geeft. Dit is natuurlijk handig voor andere mensen die interesse in het betreffende spel hebben. Ook kun je hier kwijt welke games je net hebt afgerond (met mening, zonder spoilers!) em welke je zeer waarschijnlijk na het afronden van je huidige game(s) gaat aanschaffen. Ik zal beginnen: Ik heb net (afgelopen week) de volgende titels afgerond: - MGS: SoL (PS2) -> Game van zeer hoge kwaliteit, zowel als het gaat om de graphics en de sound alsmede de gehele presentatie van het spel. Petje af voor de makers. De gameplay, hoewel misschien schaars in tijd vergeleken met de vele cut-scenes, is naar mijn mening ook goed en gevarieerd. - Ratchet & Clank (PS2) -> Hiervan heb ik zeer (en aardig lang: 22 uur) genoten. Gewoon lekker simpel verhaaltje en gewoon lekker simpel platform gamepje. Nou ja, puur platform is het zeker niet: je hebt een heel arsenaal aan (coole) guns tot je beschikking waarmee je tientallen vijandjes overhoop schiet. Supergame! Ik ben op dit moment nergens mee bezig: ik wacht op twee titels die ik besteld heb. Het gaat om Dark Chronicle en PES3, ook allebei voor de PS2. Daar ben ik volgens mij wel weer een tijdje mee zoet. Als ik daarmee een tijdje ben gevorderd, zal ik wel wat impressie's geven. Ik ben benieuwd naar jullie games
Bezig met: Super mario sunshine(GC natuurlijk) -> Niet voor iedereen geschikt, omdat het nou eenmaal een typische Nintendo game is, maar het is een erg goede game, graphics zijn goed, niet perfect, en dan vooral het water. Gameplay is echt super, zoals in de meeste Nintendo games en er zit een Yoshi in, wat wil je nog meer! Binnenkort ga ik MGS2 Substance voor Xbox maar eens aanschaffen, omdat ik deel 1 en de GBC game al heb uitgespeeld en deze dan natuurlijk ook moet hebben/spelen.
Ben nu bezig met 't forum, omdat m'n vriendin m'n xbox heeft afgepikt Ze speelt: DoaX -> Ondanks de mooie vrouwen een echte meisjes game. Het verzamelen en aankleden van de "barbie's" gecombineerd met eenvoudig te spelen volleybal, blackjack, gokkasten, etc. en mooie grafix hebben d'r al een tijdje verslaafd aan dit spel gemaakt....maar in ruil daarvoor mag ik ook meer spelen... op 't moment: Freedom Fighters, ben ik nu voor de 2e keer aan 't spelen. De besturing is heel fijn en voor een E.A. game behoorlijk innovatief. Grafisch blijft ie jammergenoeg wat achter, maar hijs heel leuk om te spelen. en Otogi, ben nog niet zo ver met deze game, maar ik vind em iig heel apart....bij gebrek aan een beter woord...'t ene moment vind ik em grafisch ook heel mooi, terwijl ik op een ander moment gewoon geen zin in die stijl heb....al met al een fijne slash game, met een keer een wat ander verhaal....controls zijn ook weer redelijk fijn
Ik zit op dit moment PES1 te spelen.(op de ps2) Zo verslavende gameplay is dit ik kan er niet van afblijfen. En ik heb net DMC gehuurt bij de videotheek en daar ben ik nu ook mee beig lekker in The Underworld alles afslachten.(ook op de ps2)
Nou ik ben super veel bezig met de demo's van Call Of Duty (Pc ) heb ze al echt vaak uitgespeeld maar kan gewoon niet mee stoppe gewoon de sweer die in het spel hangt gewoon geweldig ga uhm ook zeker echt kopen .......... En dan Soul Calibur 2. Dit doe ik vooral als vrienden op bezoek zijn zo focking leip spel beste fighting game ever
Aah, Freedom Fighters. Valt hij nu echt onder de toppers, of is het gewoon een hele goede titel? Toen Gamespot het spel een 9.3 gaf (wat extreem hoog is in hun geval) dacht ik echt dat het om iets heel bijzonders ging. Maar toen vervolgens na een paar weken bleek dat het spel op gamerankings flink was gekelderd, werd mijn interesse toch minder. Gamespot zat er blijkbaar flink naast, of niet Saaur? Vind je dat het spel een koop waard is, of zeg je eerder dat ik hem beter kan gaan huren een weekendje?
Als ik jou was zou ik hem eerst huren. Ik heb de demo gespeelt was wel lache maar ook niet iets heel nieuws. De muziek in de game past wel bj de game.
Eigenlijk weinig op xbox. Zojuist MGS Substance weer uitgespeelt. Denk dat ik weer een beetje Halo ga doen of JSRF die heb ik nog steeds niet uitgespeelt. En speel op PC Halo PC demo, Max Payne 2 en een beetje Vice City.
Soul Calibur 2: Al bijna uitgespeeld, nu meer bezig het een beetje te masteren enz tegen vrienden vechten Starwars Kotor: Nu bezig op de light side eerst dark side gedaan GBA Golden Sun: Ik ben weer opnieuw begonnen en ik ga nu al de djinni's halen!
Star Wars: Knight of the Old Republic (Xbox) 3 Nog altijd met mijn eerste keer bezig (speel het maar weinig). Zeer goede RPG, alleen wordt ie na een tijdje wat eentonig imo. GTA Vice City (PS2) Gewoon wat dollen met een moto. Leuke game, zelfs als je hem al hebt uitgespeeld. Soldier of Fortune 2: Double Helix (PC) Ben al 10 maanden bezig met de singleplayer (speel ik ook niet veel). Dagelijkse fps, maar de singleplayer is moeilijker dan die van zijn voorganger.
Pes 3: echt een super goed spel met mooie graphics en zeer goede gameplay Fifa 2004: Hopelijk heb ik hem eind deze maand lekker online voetballen. En dan nog Top Spin, PGR2 en DTM met Live.
Hehe eindelijk eens iemand die een leuke thread opent. Op dit moment ben ik bezig met Dark Chronicle (PS2) en Resident Evil Zero (GameCube). Normaal gesproken speel ik er geen andere games bij als ik met een top rpg bezig ben, omdat ik dan toch helemaal opga in het verhaal, maar ik was al eerder met RE Zero bezig en bijna aan het einde van de game dus voor deze ene keer laat ik het maar zo. Resident Evil Zero: Hoewel het de zoveelste RE game is waar je weer tegen zombies en de uber evil Umbrella Corporation moet vechten blijf ik er maar aan verslaafd. Het originele is nu wel dat je met twee characters tegelijk speelt. Af en toe raken ze wel gescheiden van elkaar en moet je met een van hen verde, maar de game draait voornamelijk om samenwerking. de game is dus niet origineel, maar wel leuk. Dark Chronicle: Een geweldig leuke rpg die zijn voorganger Dark Cloud op alle fronten zwaar overtreft. Mooie graphics (cellshaded), goede controles en een heleboel leuke gameplay onderdelen zoals het maken van uitvindingen, fotograferen, dorpen creeeren en mini games die voor een hele lange speelduur zorgen. Het enige minpuntje is dan misschien het ontzettend vele vechten, maarja dat heb je nu eenmaal in iedere rpg. De game die ik hiervoor had uitgespeeld was Ratchet & Clank (PS2). In totaal 32 uur speelplezier op een van de beste platformgames ooit. Ik heb dan ook alles gehaald wat er te halen viel. Alle wapens, gadgets, golden bolts en skill points. Ik kan niet wachten tot ik deel 2 binnen krijg. Nu zit ik alleen wel met het probleem dat volgende week Buffy the Vampire : Chaos Bleeds (Xbox) uitkomt. Als grote Buffy fan moet ik die game natuurlijk meteen spelen, maar hoe moet dat dan met Dark Chronicle? Soms wordt je echt helemaal gek van je hobby.
Alles gehaald? Hulde daarvoor Ik vond het aantal bolts dat je nodig had voor die supergun (R.H.I.N.O) al te veel, en toen las ik ergens op een ander forum dat je die voor het verslaan van de eindbaas toch wel nodig had zag ik het niet meer zitten... Maar goed, na 4 keer proberen, is het mij toch zonder die gun gelukt. Ik heb daarna nog bolts verzameld voor die gouden guns, maar toen ik er daarvan 3 had, had ik het verzamelen (en dus steeds opnieuw spelen van de levels) wel gezien. Daar moet jij echt heel lang mee bezig zijn geweest!
Ga deze voor de 2e keer spelen (dreamcast): deze zooi heb ik net nieuw en ga ik dus ook spelen: Nog een hoogstandje van Sonic Team: 2 minte snes games (compleet natuurlijk, ga zo ook nog wel een keer uitspelen binnenkort): en een reserve exemplaar: pre-order, zeer spoedig binnen... je ziet wat een mooie spellen je kan halen als je geen fanboy bent
@rare_ltd: jij kiest wel de spellen goed uit zeg. een mooi lijstje heb je daar, maar ik neem aan dat je ze niet allemaal tegelijk speelt, of wel? Shenmue heb ik ook een keer uitgespeeld, maar die vond ik, op de hele presentatie na, nogal tegenvallen. Beetje saaie game naar mijn mening, alleen maar praten met mensen en maar dwalen door het stadje zonder ook maar weten wat te doen... En die Nights, die zou ik graag een keer willen spelen. Maar om nou alleen voor die game een Saturn aan te schaffen, toch? Want verder zie ik geen reden om dat systeem te kopen. Ja, Panzer Dragoon Saga, maar daar kom ik toch nooit aan (zonder genoeg geld that is)...
Ben op het moment bezig met... Final Fantasy 7 Final Fantasy Tactics Advance Wars Halo : Combat Evolved Starwars : Knights of the Old Republic Dark Chronicle Zit een beetje rustig om me heen te kijken voor wat meer platform games voor de Playstation 2, b.v Ratchet & Clank of Jak II : Renegade.
Ja dat van die R.H.I.N.O. was echt zwaar irritant. Ik had dus ook gelezen dat je die nodig had en ik zag er dan ook tegenop om iedere keer maar weer die levels overnieuw te doen, maarja ik ben weer zo iemand die echt alles moet hebben en uitzoeken in een game. Als ik het eerder had geweten dan had ik gewoon in het begin minder wapens gekocht om dan eerst die R.H.I.N.O. te kopen.
Nog wat PS2 platform tips? Sly Racoon schijnt gameplay-wise zeer goed te zijn, maar wel zeer kort (ca. 7 uurtjes), de reden waarom ik die zelf (ook platform liefhebber) niet ga aanschaffen (of hij moet 10 euro zijn...). Verder zijn Ape Escape 2, Rayman Revolutions en Klonoa 2 (wel 2D gameplay) ook aan te raden.