Te koop -Deals - - Voorwaarden [gb] Welkom [/gb] Hey ! Welkom in me thread. Hier bied ik games voor de Playstation 3 en Xbox360 te koop aan. Me voorkeur gaat uit naar ruilen voor de spellen onder aan deze pagina ! Alle combinatie's zijn mogelijk ! Dus ook Xbox360 - PS3. Maar de meeste games zoek ik toch voor de Xbox360 [gb]Te koop [/gb] Xbox360: - Operation Flashpoint 2: Dragon Rising - 40 euro incl. - F.E.A.R 2 - 20 euro incl. - Prince of Persia - 20 euro incl. - Guitar Hero: Metallica ( incl. gitaar ) - 50 euro incl. - Fifa 09 ( Classic ) - 15 euro incl. - GTA IV - 20 euro incl. - Oblivion - 15 euro incl. - Space Chimps - 10 euro incl. Playstation 3: - Shaun White Snowboarding - 20 euro incl. - Lego Star Wars: The Complete Saga - 20 euro incl. - Prince of Persia - 20 euro incl. - Call of Duty 4 - 20 euro incl. - Killzone 2 - 25 euro incl. [gb] Deals [/gb] Goede deals (14) Sander_kok, Lauwrench, Bluntman, Sasuke26, gribbel, Cookie, WOUW5, Marcel D1, ThReE DeE, ZeroFear, Mastat, Xenn0x, CRonaldo7, Priest Matige deals (1) Brammillionaire, spel ontvangen maar deed het helaas niet ! Slechte deals (0) [gb] Voorwaarden [/gb] Regels/Voorwaarden: -De games worden van beide kanten verstuurd in een bubbeltjesenvelop -De games zijn compleet en krasvrij -Het gaat niet om promo's/bundels of het moet erbij vermeld staan -Games worden op dezelfde dag verstuurd ! -Bij verkoop wacht ik tot ik het geld ontvangen heb, dan gaat het spel dezelfde dag nog op de bus !