Omdat ik hem veelste weinig verbruik en hij stof staat te happen bied ik mijn witte, limited edition PSP te koop aan met 3 games. Het betreft een gelimiteerde editie van Disidia, inclusief de stickers (nooit opgeplakt) PSP verkeerd in uitstekende staat. Nooit gemodificeerd of gejailbreakt, bevat de meest recente firmware-versie en verkeerd in onbeschadigde staat. (Disidia-sleeve om hem te beschermen zit er ook bij) Wordt geleverd met de volgende 3 games: *GTA Vice City Stories *GTA Chinatown Wars *MGS Peace Walker Richtprijs: 75 euro. Voor de Xbox heb ik nog te koop: *LA Noire inclusief alle preorder content (en soundtrack): 20 euro *Batman Arkham City: 20 euro *Sega Collection: 15 euro *EA Create (easy 1000g): 15 euro *Duke Nukem Balls of steel edition: 50 euro *Fantastic Four: Rise of the Silver Surfer (easy 1000g): 7.50 euro *The Golden Compass: 7,50 (easy 1000g) Meer games volgen. Prijzen exclusief verzendkosten tenzij anders overeen gekomen. Nog geen geweldig kerstkado voor jezelf gevonden? Hier vindt je het misschien wel!