1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Multi speakerset 2-1 Soundsystem

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door dromped, 11 nov 2002.

  1. dromped

    dromped ZzZzZZzzZzZz

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik kreeg vandaag een folder binne van E-Plaza en daar stond voor 70 euro (69,95) een Multi speakerset 2-1 Soundsystem
    er word niks gezegt over dolby surround. en als dit iets anders is wat is het verschil hier tussen dan?

    Geciteert:

    Multi speakerset 2-1 Soundsystem.
    Deze hele mooie speakerset is te gebruiken
    op de ps2, gamecube, xbox en dvd speler.
    Kortom dit geweldige systeem is bijna
    overal op te gebruiken
    .69,95



    hij is goedkoop en ik wil graag weten of dit goede kwaliteit is, ik heb hier niet zo veel verstand van dus.......................help me.
     
  2. tipex

    tipex Active Member

    Berichten:
    1.699
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoekfunctie een keertje proberen en al je vragen worden beantwoord
     
  3. deNeut

    deNeut Narf !

    Berichten:
    719
    Leuk Bevonden:
    3
    Wat jij bedoelt is dolby digital denk ik, dat zijn in totaal 6 boxen, dit 3. Er kan mooi geluid uit komen, maar je kan deze 2.1 set (2 boxen en 1 subwoofer) zeker niet vergelijken met een goede 5.1 set (5 boxen en 1 subwoofer). Kijk even in de thread voor alles over audio:
    Audio2
    audio1
     
    Laatst bewerkt: 11 nov 2002
  4. ron

    ron The Am.Staff. Man

    Berichten:
    384
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is die waaibomen set waar ik het laatst over had....ik had zo´n setje gezien van trust.....is niks !

    ik bood een paar weken geleden een SONY dolby surround set aan hier voor 125 euro, deze set bestond uit een versterker met afstandsbediening, 4 satteliet speakers, 1 center speaker en een actieve subwoofer met eigen versterker.....zat echt een heel goed geluid in met zeer zware bassen. het was geen dolby digital maar dolby surround prologic 5.1, maar deze set is toch altijd nog zo´n 10 keer beter als de set die jij nu gezien hebt voor 69 euro, een kennis van mij heeft zo´n zelfde set gekocht en het is een grote miskoop ! dus je bent gewaarschuwd !

    helaas is mijn Sony set al verkocht....ik zou zeggen leg wat geld bij en koop gelijk iets beters !
     
  5. dark-man

    dark-man Active Member

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    als je 'm toch wil kopen: bij de dixons is ie 10 euro goedkoper geloof ik.
     
  6. tipex

    tipex Active Member

    Berichten:
    1.699
    Leuk Bevonden:
    0
    -zeer zware bassen: NO WAY :)

    -dolby surround prologic 5.1 bestaat helemaal niet
     
  7. bartos

    bartos Mooi Kreidler

    Berichten:
    488
    Leuk Bevonden:
    0
    ik voeg ff wat toe
    - een Actieve sub heeft altijd een eigen versterker
     
  8. ron

    ron The Am.Staff. Man

    Berichten:
    384
    Leuk Bevonden:
    0
    echt wel wrede bassen ! buren vonden het nooit leuk als ik HALO aan het gamen was met deze set aan...hahah

    actieve subwoofer heeft altijd eigen versterker ja, maar niet iedereen weet dat...vandaar dat ik het vermelde.

    dolby prologic is eigenlijk 4.1 surround met 5 speakers....d.w.z. links en rechts voor worden apart aangestuurd een center speaker en het geluid van de achterkanalen wordt over beide achterspeakers aangestuurd i.p.v. elke achter speaker apart. bij echt 5.1, zoals dolby digital wordt het geluid verdeeld over links en rechts voor, links en rechts achter en een center speaker....ofterwijl iedere speaker wordt apart aangestuurd. that´s all !

    nu ben ik wel de gelukkige eigenaar van een dolby digital (ES) 6.1 set ! ( voor links en rechts voor center, achter links en rechts en achter center), xbox gamen is nu een echte beleving geworden voor zover het dat al niet was
     
    Laatst bewerkt: 11 nov 2002
  9. tipex

    tipex Active Member

    Berichten:
    1.699
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat je set hard staat wil niet zeggen dat het wreed is.....
     
  10. Mike

    Mike Curaçao

    Berichten:
    2.064
    Leuk Bevonden:
    3
    We hebben het hier toch niet over de Thrustmaster set he? Daar komt iig wel heel goed geluid uit, ook op een wat harder volume... :9
     
  11. Mota15

    Mota15 MC

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    1
    Yep....totally agree :9

    Ik heb em ook en ik heb is een keer hier al een thread erover gezet....:{
     
  12. Bullet

    Bullet What the hell...

    Berichten:
    349
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem ook, 70 euro ofzo ja. Lekker dingetje hoor. Vooral als je die bas lekker hoog zet. Maarja dat kan je denk ik alleen doen als je ouders niet thuis zijn ofzo. Maar hij is het kopen waard.
     
  13. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    lol...ook is het het geen 4,1 maar 4.0.
    de ,1 staat voor een discreet lfe kanaal...je sub dus.
    dolby prologic heeft dat niet.
     
  14. ron

    ron The Am.Staff. Man

    Berichten:
    384
    Leuk Bevonden:
    0
    strange ?!?! mijn versterker stuurde mijn sub wel aan...maar is dus geen 4.1 maar 4.0, maar dat bedoel je niet met "discreet".....whatever het was een erg mooi geluid trust me ! en hij hoefde niet hard te staan hoor, wilde de buren er last van hebben...gewoon een kwestie van de bas flink opschroeven...eigenlijk teveel dan mooi is....maar wreed is het dan wel vooral met ontploffingen in games als HALO e.d.

    ik heb bij die kennis zoals ik boven al geschreven heb die set van 70 euro gehoord, maar dat is niet te vergelijken, sorry...appels met peren vergelijken noemen ze dat...maar goed het is maar waar je tevreden mee bent natuurlijk, op een klein kamertje van 2,5 bij 2,5 meter klinkt het misschien redelijk, maar goed mijn set is al lang en breed verkocht dus waar gaat deze discussie eigenlijk over ?!?!
    :) :p
     
    Laatst bewerkt: 13 nov 2002
  15. Godd

    Godd Listen to Godd

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    0
    Das niet helemaal waar bij Prologic wordt er van een stereo signaal door slimme agloritmes , het signaal gesplitst waardoor het lijkt of je echt 5(eigenlijk 4 maar door de achterspeakers slim te laten meewerken met de voorspeakers lijkt het vaak of je achter ook stereo hebt.)verschillende kanalen hebt maar dat is dus niet zo. Bij dolby Digital/DTS hebben echt alle andere speakers een eigenkanaal wat dus een veel beter geluid op levert.
    Dat je je sub wel hoort komt omdat bij je versterkers gewoon alle lagen tonen naar je sub worden gestuurd.
     
    Laatst bewerkt: 13 nov 2002

Deel Deze Pagina