MULTIKABEL connectie?

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door GundamBlade, 22 sep 2007.

1. GundamBlade

GundamBlade Broken,Beat&Scarred

Leuk Bevonden:
    0
    Hebben degene die ook als provider Multikabel hebben, de laatste tijd last van slechtere connectie(traag internet enz)? Ik heb het wel, en een paar maten van me ook! En ik wil er dus achterkomen of het nou aan mijn hardware/software ligt, of dat het aan de provider ligt.

Laatst bewerkt: 22 sep 2007
  2. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Mijn verbinding heeft de laatste tijd idd ook weleens een dipje...=( Ik heb ook multikabel en woon ook in de kop van noord-holland:)

3. GundamBlade

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had ze vandaag ff gebeld, en ze zeiden dat ze laatst de verbinding drastisch omhoog gegooit hadden, maar t is er hier alleen maar slechter op geworden, met xblive kenk niet meer Private Chat doen, want ik heb dan echt gigantische voicelag!

4. Occisor

Occisor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had dit een paar maandjes geleden, het kwam toen door de introductie van nieuwe down- en uploads.. We kregen toen ook kosteloos een nieuw modem.

Sindsdien niet echt meer probleempjes gehad.. Misschien zijn jullie nu aan de beurt ofzo? (aangezien jullie beiden in de kop van N-holland wonen)

5. GundamBlade

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik ook erg vaag vind, sochtends (zoals nu) is hij redelijk snel, niet zo snel als hij hoort te zijn, maar sneller dan in de midag. Gisteravond was ik wat aan het downloaden, en dat kwam met 1KB/sec binnen! Ik begin er nu gewoon echt een hekel aan te krijgen

6. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.734
    Ik heb er geen problemen mee, misschien zijn ze bezig met het internet in jullie omgeving of zitten ze daar nog steeds in de overgang naar de nieuwe snelheden.

7. GundamBlade

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ze nu al 2x gebeld, gister zeiden ze dat mijn internetkaart niet goed was, en vandaag ligt het aan de router. Ik moest proberen de snelheidstest te doen van Multikabel, maar mijn internet is zo traag, dat hij die site niet eens wil laden....

Deel Deze Pagina