Multiplatform Games Hey ik vroeg me het volgende af. 3d party games komen vaak voor de ps2, gamecube en xbox uit. Ik zelf heb de laatste twee. Ik moet dan ook af en toe kiezen tussen de cube of xbox versie van een game. (bv: Beyond good and evil) Wat vinden jullie zelf de grootste voor en/of nadelen van 3d party games op elke console? Ik zit namelijk nog te twijfelen of ik deze games voor de xbox of cube zal kopen: - Soul Calibur 2 - Prince of Persia: Sands of Time - Metal Arms: Glitch in the system
ik zou soul calibur op de cube kopen, want daar kan je spelen met link (zelda), en das natuurlijk behoorlijk strak... en tja ik denk dat je het beste de rest voor de xbox kan halen, want die heeft over het algemeen de beste graphics
Je moet eigenlijk kijken welke controller je het fijnst vind, en welke opties een spel extra heeft per versie. Als je dat allemaal lekker afweegt kun je er zelf prima uitkomen denk ik.
soulcalibur 2 zou ik voor de cube gaan omdat link gewoon toffer is als spawn. de rest kun je denk beter voor de xbox kiezen omdat de graphics iets bter zijn
Ik heb allebei de versie's van Soul Calibur 2 gespeeld en ik moet zeggen dat de NGC versie toch beter is. Ten eerste is Spawn vind ik persoonlijk niet zo'n leuk character, hij is in iedergeval niet zo leuk als link en ik vind de besturing ook een beetje tegen vallen, terwijl dat bij de NGC versie beter is... p.s. Metal Arms is trouwens erg aan te raden
Soul Calibur 2 zou ik voor de Xbox nemen, omdat Spawn zekers Link ownt. (Je moet zelf maar kiezen wel character je leuker vindt) Ik denk dat de NGC controller beter bij Prince of Persia past. En de Xbox controller beter bij Metal Arms past.
Oke bedankt voor alle reacties . Mijn opmerkingen bij de spellen nog: Soul Calibur II: Ik dacht juist dat de xbox een fijnere controller voor fighting games had en dat de graphix die van de cube overtroffen. Maar twijfelpunt is idd Link.. Prince of Persia: Ik zat meer aan de cube versie te denken omdat ik de cube controller echt een adventure/platform controller vind. Maar kweet niet of er behalve de gba link nog belangrijke verschillen zijn tussen xbox en cube. Ik wil hem iig wel voor een console, speelt veel fijner dan op de pc vind ik. Metal Arms: Geen idee.. Hij is toch alleen voor de consoles? Of ook voor de pc? Deze word waarschijnlijk xbox versie..
Uit de games FAQ: Topics waarin een simpele vergelijking wordt gevraagd tussen 2 games. Dit is alleen toegestaan als dit goed wordt onderbouwd en niet gaat vallen onder de zogenaamde opsomtopics. Daar het onderbouwen van 2 kanten moet komen is het verplicht dat als een gebruiker een dergelijk topic start daar zijn eigen persoonlijke voorkeuren bij plaatst. Indien dat niet het geval is wordt dat topic gesloten en mag de betreffende person het nogmaals proberen in een nieuw aan te maken topic. Lees wat reviews, neus wat topics over deze spellen door om je keuze te bepalen. Anderen kunnen deze keuze niet voor je maken Case Closed