in de ethernet controller zit geen verschil ; en het internet-netwerk zal pas worden opgezet na de europese launch, waarschijnlijk pas April 2002
Ik ben benieuwd hoe dat netwerk gebeuren gaat lopen hier in de benelux. Want bij de DC duurde het vet lang voordat je online kon. Ik meende dat Telfort of Libertel daar aan mee geholpen. Kweet niet of ik hier goed zit. Kheb het ook maar gehoord/gelezen. Of is het zo met de Xbox, kabel erin, en je bent online? of moet je eerst wachten totdat een provider servers gaat lopen bouwen in nederland?
April 2002 zal het hele online gebeuren gelaunched worden over de hele wereld.. Sega had geen goede vertegenwoordeging in Europa, MS heeft dat wel, onlangs heeft microsoft nederland een sward gekregen voor eh beste MS filiaal ofzoiets weetniet precies en de servers worden gemaakt door MS/Developers zelf, je kan er niet zelf een bouwen...
Gewoon geen geimporteerde Xbox kopen, wekt een hoop frustraties op, in de VS gebruikt man alleen al hele andere stopcontacten. Verder word de al zo dure Iksboks nog duurder. Wacht maar totdat ie in Nederland of in Europa uitkomt. Persoonlijk wacht ik op de Gamecube, die een paar maanden tot een ruim half jaar eerder uit zal kopen in NL.
haha een half jaar? over 5 maanden is de Xbox al hier in nederland dus wat lul je nou en die andere stopcontacten en tvaansluitingen is allemaal niet zo'n probleem..
Ik kan niet meespreken over wat in nederland gaat gebeuren wel kan ik jullie iets vertellen over de ontwikkelingen hier in de USA. MS heeft een broadband netwerk opgezet voor de Xbox gamers, het is hier niet verplicht om je te abonneren op dit netwerk het is geheel vrij van kosten, ook hoef je geen MSN Broadband IP aan te schaffen, heb je een huidige Highspeed cable zoals ik heb (1.5mb en geen casema cable want dat is te sloom) of een dsl aansluiting dan kan je je XBox gewoon daarmee aanloggen en je game online spelen. Dit zijn dus gezonde ontwikkelingen die de XBox meer in het zonlicht zet, ik hoop dat zoiets ook in europa gaat komen.
Geimporteerde XBoxen mogen niet door de officiele kanalen gerepareerd worden als er een defect is opgetreden. Ook zal je problemen gaan krijgen in Europe met een geimporteerde XBox uit de USA want deze is gemaakt voor NTSC en jullie hebben PAL !! Het beste is gewoon wachten op je XBox in Nederland en ik zeg dit niet om jullie ongelukkig te maken want ik ben hier zeer druk mee bezig want ik wilde eerst ook een XBox opsturen naar mijn broer in Nederland. Mijn advies, niet importeren. Wat wel te importeren is, zijn de games ! Dit volgende is gekopieerd van mijn site en ik had effe geen zin om dit te vertalen "It's interesting to note that the Xbox won't have any hardware territorial lockouts. Microsoft is leaving that option up to the actual game publishers themselves, which means that it's possible for Japanese games to work properly on American Xbox's (and vice versa) without making any modifications to the console. I was looking for a while for this answer and even called 4my-xbox, nobody could tell me something about this till I placed a post at another forum where my fellow moderator 'Flawless' answered my question. To read more about this subject go to this link
Hoe kan je dat fixen met de PAL/NTSC aansluitingen? Ik ben rond de launch in canada en wil eigenlijk wel een xbox meenemen, maar wil niet in de problemen lopen natuurlijk