1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Battlefield: Bad Company 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gamersea, 14 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Er is nu ook een glitch:

    Iemand die assault is kan C4 plaatsen en zich zelf ook weer ammo geven...
     
  2. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Is geen glitch ;)

    Als je een wapen kiest zonder granatelauncher dan krijg je c4.
    Je kan ook gewoon jezelf nieuwe 40mm granaten geven dus in dit geval ook c4.
     
  3. PhalanX

    PhalanX Active Member

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    HAx0r!1!11!!1

    Shame on you DICE!
     
  4. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Oh sorry hoor dat ik dit niet wist _0/

    Vond het zelf een beetje vreemd dus!
     
  5. PhalanX

    PhalanX Active Member

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    waarom dan meteen glitch ? :+
     
  6. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Er was wel iemand op x360achievements.com die een manier had gevonden om heel veel punten te glitchen met z'n 2en.

    Ik vind het altijd maar zielig dat soort dingen:'-(
     
  7. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Ja, omdat ik het nog niet tegen was gekomen in mijn heel bc2 carrière. Dus als ik dan iets raars zie dan is het voor mij meteen een glitch \o/:cool:
     
  8. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Netjes! :9 Hoogste score die ik tot nu toe heb gehaald is 408 punten. Ook met de GOL in Arica Harbor, en de achterste toren. Af en toe zie je zo'n ventje bukken om zich achter die houten plankjes te verstoppen, maar daar schiet je natuurlijk gewoon doorheen. :+

    Nog niet, 30 maart volgens de in-game store.

    Edit:

    Ik heb geen idee of het waar is, maar ik las ergens dat je met de M95 + Magnum ammo iemand tot een bepaalde afstand met één schot kan doden. Heb het zelf nog niet uit kunnen proberen want ik heb nog geen Magnum ammo vrijgespeeld.
     
  9. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Zat ik laatst aan te denken, als je 3 mensen hebt, 1 medic, 1 iemand die zich de hele tijd laat killen en 1 iemand die die persoon knifed. De medic revived elke keer zn squad maat, 80 punten per keer, kun je zo'n elke 5 seconden doen, zo kun je echt tienduizenden punten halen in 1 match
     
  10. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat was iets van een afstand 1-40 meter, dat je dan iemand met één schot in zijn borst kan doodschieten.
     
  11. robindeb91

    robindeb91 Bier is lekker

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind BC2 eigenlijk best wel een "stille" cd, tenminste als ik fallout of MW2 erin stop geeft dat veel meer lawaai.

    Gisteren per ongeluk een double headshot met de Gol, ik zag maar 1 mannetje, maar kreeg punten voor 2 8)
     
  12. Wildstylez NL

    Wildstylez NL Kapitein Iglo

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    3
    Spel begint wel steeds meer mensen te krijgen die tenminste serieus doen. Speel alleen maar hardcore. Maar het is nog maar zelden dat er complete groepen zitten te klooien. Het is gelukkig wel afgelopen dat 6 tot 8 man zitten te snipen als attacker.

    Ik vind snipen eigenlijk wel het leukst en kan het ook super goed. Maar aangezien het eigenlijk de classe is die het minst zinvol is(naar mijn mening). Speel ik het eigenlijk nog maar zelden.

    En trouwens wat is die g3 heerlijk!!! Gebruik hem nu het meest. Mits je hem goed gebruikt zo verdomme lekker:p. 1 a 2 tikkie's singel shot is je hebt zo een kill:D
     
  13. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Klein vraagje, dat achievement van Award addict - get 50 unique awards. Hoe zit dat eigenlijk juist, tellen dan Pins & Insignias? Dat zou ik denken tenminste. Het vreemde is dat vrienden hem wel hebben en ook geen 50 verschillende pins + insignias hebben.. Als je echter het # optelt dat je eenzelfde pin hebt gehaald zou ik hem al erg lang geleden moeten gehaald hebben. En met/zonder dogtags zou ook niets mogen uitmaken aangezien ik er al 50+ van heb.

    Edit: Hoe juist weet ik ook (nog) niet juist, maar heb hem in elk geval vandaag gehaald.
     
    Laatst bewerkt: 26 mrt 2010
  14. EagleScream

    EagleScream Active Member

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    je zou dit ook kunnen doen met een flinke afstand van de killer, en dan 50 + 500 marksman headshot.

    mijn hoogste marksman headshot is trouwens 365, gewoon met de m24 en eerste schot meteen raak op het z'n knar.
     
  15. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Twitter: OfficialBFBC2

    EA Servers will be restarted at 5:00EST/12 noon GMT/13:00CET to solve an issue where servers do not restart or show in the browser properly
    less than 20 seconds ago via web.


    Dus...
     
  16. timmit

    timmit Active Member

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar kan je eigenlijk terugzien wat je beste marksman shot is?
    Want ik heb die wel een aantal keer voorbij zien komen maar geen idee wat mijn hoogste is
     
  17. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    A) Zo zo nu al bedacht, kijk een op youtube zou ik zeggen. Deze boosting methode staat bij wijze van spreken al achter op de doosje van het spel. Zo bekend is hij.

    aan iedereen die het doet

    B) Boosten, kom op man ga lekker buiten spelen of zo. If you suck don't play the game! Kansloos! |:-

    C) Ik zou het niet doen DICE is aware van deze glitch / boost methode. Je kan op de leaderboards goed zien wie op deze manier boost. Deze worden uiteindelijk volledig gerest. 0.0 van je stats over. Ik hoop het, liefst nog een perm op xbl. Trouwens wat eg ik "niet doen", doe maar wel. Kom ik je misschien niet meer tegen op xbl met weet ik wat voor boosting en glitching crap. _0/ weer 1 minder.


    Voel je niet aangevallen, maar ik haat booster, het is triest en kansloos. Maar het dat is mijn mening. Enne als je het niet doet en alleen aan de kaak stelt dan zeg ik, niet zo slim., nu gaan vast meer mensen het proberen.
     
  18. Goof R Dam

    Goof R Dam Goof R dam

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    0
    kwam er gister proef ondervinderlijk achter... Zit hardcore rush te doen zonder vrienden dus z'n random kneuzen team. ik loop word ik geshocked door mijn squadmedic... pf dood... twee tellen later weer gerivived en dat 8 a 9 keer achter elkaar.. simpele ziel zeg tsjonge jonge .. Maar goed netjes een complain gefiled en meer kan je ook niet doen. ja en je gal hier spugen dan ....
     
  19. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Volgens mij kan je dat achteraf niet meer zien.

    Af en toe lijkt het wel alsof er een soort onzichtbare schil om bepaalde objecten zit, helemaal op lange afstand. Dan zie je een hoofdje boven een rots uitsteken, de kogel zie je duidelijk ter hoogte van z'n hoofd inslaan en dus boven de daadwerkelijk rots, maar je raakt 'm niet.

    Edit:

    Boosters zijn imo gewoon zielig en die mogen ze wat mij betreft flink aanpakken. Ga gewoon het spel normaal spelen en verkrijg je rang en unlocks op een eerlijke manier. Zag gisteren ook een medic en assault uit mijn team samen met twee vijanden ergens in een uithoek van 't level zich verstoppen om te boosten. Ik heb toen maar besloten om er eens lekker voor te gaan zitten om die twee uit 't andere team telkens af te schieten. :+ Na vijf minuten hadden ze er blijkbaar geen zin meer in en zijn ze weggegaan. Jammer dat je op de PS3 geen file complaint kan doen.
     
  20. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.624
    Leuk Bevonden:
    129
    Misschien 'lag' ... Jij denkt wel raak te schieten, maar de persoon was al weggedoken maar dat was nog niet op jou 360 gesynced. Dus je zag zijn hoofd waar die al niet meer was ... snappie:D (maar als de gast niet beweegt, is het natuurlijk een andere zaak, dan zou het een ECHT hitdetectie probleem zijn)

    Zelfde effect als dat je wordt beschoten, en je duikt terug achter een muur maar je gaat alsnog dood. Je WAS al dood, alleen wist jou 360 dat nog niet;) Dat komt door de 'lag'. Die 'lag' zal er altijd een beetje zijn.
     
    Laatst bewerkt: 26 mrt 2010
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina