1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Battlefield: Bad Company 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gamersea, 14 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    http://www.battlefieldbadcompany2.com/veteran

    Uitbreidingen kan je wel toevoegen, maar ze tellen niet mee voor je veteran status.
     
  2. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Dat betekent dat je nog enkele 100 punten nodig hebt, en als je gewoon goed naar het aantal punten kijkt, dan kun je zelf ook wel zien dat je er nog niet genoeg hebt.;)
     
  3. geen

    geen Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe werkt die spot scope van de recon eigenlijk. want ik heb hem vrijgespeeld maar hij doet het niet ofzo? of heeft hij maar zicht tot een bepaalde afstand?
     
  4. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee spot automatisch ipv op back te drukken dacht ik.
     
  5. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Ooit ergens gelezen dat de scope tot 75 Feet spot na even ernaar gekeken te hebben.
    Heb er zelf weinig van gemerkt iig :+ Gebruik ook altijd magnum en extra ammo maar sommige zweren erbij, misschien zo nog ff testen.

    EDIT: Ah, het schijnt dat de spot zelf niet kan zien en er ook geen punten voor krijgt. Fijn.
     
    Laatst bewerkt: 28 mrt 2010
  6. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Dat zou het wel erg makkelijk maken natuurlijk. De hele game bovenaan staan met spot bonussen. 8)
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Het valt me op dat ik deze map nog maar weinig ben tegengekomen, paar keer maar.

    [​IMG]

    Niemand weet zeker wat Dice allemaal van plan is qua DLC na de mappack 2?
     
  8. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Die is ook voor Conquest, als je dat nooit speelt dan is het niet zo heel gek :+ Zeker een van m'n favoriete maps, op SnowBlind na.
    Start meestal m'n quick matches daarop zodat ik het iig kan spelen (en niet de hele tijd die kut atacma desert krijgt)
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    AAaah juist, dan zal ik die ene keer toen wel 'Rush or Conquest' gekozen hebben.
     
  10. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik ben gewoon het nu een beetje door te krijgen. Haal wat nettere K/D's (1.5 tot 2), win veel potjes, flink wat Pins en eindig met veel exp (5000 ofzo)*). Nu begint het echt een vet spel te worden :cool:.
     
  11. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Het draait niet om K/D's in dit spel he, in dit spel draait het om teamplay;)
     
  12. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Dat weet ik ja, maar ik eindigde m'n eerste potjes met K/D's van 0.10 oid 8).
     
  13. Giess

    Giess Active Member

    Berichten:
    179
    Leuk Bevonden:
    0

    Alleen is dit jammer genoeg niet altijd te merken..
    Mensen die volop defilibraten, waar je binnen 2 seconden weer gegarandeerd dood bent, puur voor de puntjes. En het is ook niet echt dat als je met een onbekende squad speelt, dat ze allemaal een beetje met elkaar teamed up zijn.. Beetje jammer, is wel erg leuk als je met een paar vrienden speelt. Merk het verschil heel erg, en dat is denk ik gedeeltelijk door voice communication.
     
  14. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    *Geef optie om revive aan te nemen of niet*

    Je moet natuurlijk wel beslissen binnen 2/3 seconden he, anders is dat ook weer te 'misbruiken'.
     
  15. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    K/D is niet boeiend maar wel leuk als je met goede teamplay toch een positieve ratio hebt. Als je een goed ingespeeld team hebt is dat goed te doen ;).
     
  16. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.624
    Leuk Bevonden:
    129
    Gek, maar hier heb ik nou nog echt nooit last van gehad (reviven). Sure, ik wordt wel eens gerivived, en ook wel eens op een 'ongelukkig' tijdstip dat ik gelijk weer wordt afgeknald maar voor de rest? Geen probs.

    Komt wel bij dat ik als Assault speel en dus geen zorgen heb over ammo. Maar het 'accept een rivive' vind ik zwaar overdreven.

    Als er al iets moet worden veranderd? Gooi dan gewoon die achievments, XP en unlocks eruit. En laat iedereen gewoon spelen waarom het ECHT gaat (bij RUSH) en dat is de eindoverwinning.

    Het mag toch duidelijk zijn dat 'mortar spamming' en 'rivive junks' gewoon het gevolg zijn van 'punjes verzamelen'. Gooi dan die 'puntjes' overboord, ben je gelijk van het geziek af.

    = = =

    Gister trouwens een beetje lopen testen. AN94+4x scope en heel ver schieten, en dan bedoel ik heeel ver, 2 basis. Echt goed gedaan hoor, je zit de kogels vliegen, ook een kromme baan, en de 2-burst ook mooi te checken. 2e kogel gaat altijd een stukkie hoger.

    Je raakt echt niets meer met een AR rifle op zo'n afstand, en als je al een lucky shot raakt dan nog is het nooit een kill want daar zijn minimaal 2 headshots voor nodig en die maak je echt nooit.

    De kogels gingen ook mooi random dus niet elk schot hetzelfde.

    Maar, petje af voor DICE. Dat dit allemaal nog gerendered/berekend wordt is fraai. Ik heb dit in bv MW2 (te klein) en OFDR (niet zo mooi, wel ballistics) en FarCry2 (geen ballistics en geen kogelbaan) en GRAW2 (ballistics??? dacht het niet) nooit zo fraai gezien.
     
    Laatst bewerkt: 29 mrt 2010
  17. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Het is misschien overdreven, maar ik heb meerdere keren meegemaakt dat ik als defender gerevived werd in een basis die net 'opgeblazen' was. Dat in combinatie met de mensen die letterlijk hun leven geven om hun 50 puntjes te verdienen door mij te reviven midden in een regen van kogels, zou voor mij een goede reden zijn om toch een soort 'Ja/nee' optie toe te voegen...

    Maar je hebt wel een punt dat een deel van de gameplay verpest wordt door 'achievement/reward hunters'.
     
  18. Giess

    Giess Active Member

    Berichten:
    179
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik het helemaal mee eens, ook al klinkt het revive systeem een tikkie overdreven zou het wel heel erg fijn zijn.

    De Rush mode word ook erg overheerst door XP/Achievements en dergelijken, wat een gedeelte wegneemt van hoe mooi de gameplay had kunnen zijn als iedereen samen zou spelen.

    Is daarnaast alsnog een meesterlijke gameplay hoor, maar en zijn altijd kleine dingetjes om op te zeiken toch?
     
  19. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Online achievements/trophies verzieken op dit moment inderdaad regelmatig het spel. Gisteren van die idioten in tanks die alle gebouwen in laten storten. Op een gegeven moment hadden ze een negatieve score vanwege teamkills en het vernietigen van m-com stations. Maar ja, wel weer een stapje dichterbij de demolition man achievement.

    In de omschrijving van de aankomende DLC staat dat er per kit een nieuwe trophy wordt toegevoegd. Hopelijk hebben ze geen invloed op de gameplay....
     
  20. Giess

    Giess Active Member

    Berichten:
    179
    Leuk Bevonden:
    0

    Dat is dus iets waar ik ook voor vrees.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina