1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Battlefield: Bad Company 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gamersea, 14 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Vind de "nieuwe" maps wel echt lache, alleen had hele tijd klote squads dus dat is dan weer wat minder.

    Al had ik liever gehad dat je met blackhawks zou beginnen i.p.v boten, dan zou ik echt een beetje Wake Island gevoel krijgen.
     
  2. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.624
    Leuk Bevonden:
    129
    Vaatwasmachine? :D

    Maar goed, als je nu vergelijkt met een restaurant ... daar kwakken ze niet alle gerechten tegelijk op tafel. Eerst voorgerecht (demo), dan hoofdgerecht (retail) dan nagerecht (dlc, al dan niet gratis) ... dat je het hele menu al betalld hebt wil nog niet zeggen dat je alles in 1x 'moet' krijgen.

    EA/DICE passen hier dus het 'restaurant' model toe.

    (of ik ze vertrouw is een tweede, maar de vaatwasser kan je pareren met een 3 gangen menu;))
     
  3. capullo

    capullo Active Member

    Berichten:
    1.219
    Leuk Bevonden:
    0
    Geweldig bedacht_O_
     
  4. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Pfoe daar kraken m'n 3 laatste hersencellen toch nog wel een beetje van 8) Maarja ik denk niet dat deze vergelijking helemaal ok is, omdat je in het restaurant voor het totaal betaald en in principe in een keer krijgt ;)

    Maarja waarom zou je wachten met uitgeven, je hebt ervoor betaal dus is het je eigendom, dan mag je dat toch lekker zelf bepalen? In een retaurant kun je bijvoorbeeld ook eerst om het nagerecht vragen en het voorgerecht skippen bijv :+

    (Zo had ik een vriendin die altijd eerst haar nagerecht wou en daarna pas het hoofdgerecht, maar dat terzijde)
     
    Laatst bewerkt: 30 mrt 2010
  5. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    wat was dat nagerecht dan, of wil ik dat niet weten 8)
     
  6. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Ahahah nee niet zo 8) Maar zei at altijd eerst haar ijs en dan pas het andere, was altijd weer een feest in restaurants "Sorry mevrouw u wilt wat?" Maarja, zo heeft iedereen wat.
     
  7. TruthLies

    TruthLies Active Member

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    0
    Meer mensen last van lagg?
     
  8. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Niets speciaal gemerkt van lag terjuist.

    Iemand die toevallig getest heeft hoeveel damage die magnum bullets extra doen bij gelijk welke sniper rifle? Ik bedoel dat ze ook effectief het verschil maken tussen van 2 of 3 naar 1 of 2 bodyshots? Anders is het natuurlijk maar een 'verspilde' spec voor een recon class..

    Ik gebruik tegenwoordig erg graag de GOL, maar voordien is/was m'n favoriet de M24 (aangezien ik het voordeel/afweging dmg-accuracy van de M95 niet echt merk t.o.v. de M24).
     
  9. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Ze doen 1,25X damage.
    [​IMG]

    Hier is een link naar alle stats en hoeveel damage alles doet, best leerzaam.
     
  10. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Ah, inderdaad interessant, thanks Dr0kz.

    Ik neem aan dat de data verkregen is van de PC versie daar, maar dat die gewoon identiek is aan de xbox 360 versie. Maar wat ik op zich wel vreemd is dat volgens deze stats de accuracy van de M24, M95 & GOL gelijk zijn & volgens de stats ingame niet. Nu 'statbalkjes' zeggen niet alles of zijn soms verwarrend (cfr. MW2). Maar hier is bijvoorbeeld, naast de fire rate, het verschil tussen de M24 en de GOL de range level-off dmg. Op zich maakt dat geen vergelijking mogelijk omdat de GOL veel accurater is/zou moeten zijn, maar volgens deze stats dus niet toch? Niet stilstaand & niet bewegend toch ("Base" & "Move").

    [​IMG]
     
  11. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Dat snapte ik ook al niet helemaal, geen idee.
     
  12. Schizo007nl

    Schizo007nl Active Member

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    0
    Laguna Presa op Rush is echt een leuke map, wel erg verleidelijk om hierop te snipen!
     
  13. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Weet iemand hoe het precies zit met de puntentelling? Ik kwam net op de laatste minuut een potje binnen, ze waren net een kistje aan het armen, ik gooi een granaat, wordt gedood, maar zie in het midden van mn scherm de puntentelling oplopen tot 230 punten, maar aan het eind van het potje heb ik maar 30 punten?

    Je krijgt dus geen punten als je dood bent? Wat is dan het nut van punten laten zien als je ze toch niet krijgt?
     
  14. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Bah! Die Arica Harbour map met conqest is echt een fail naar mijn mening. Geen voertuigen en VEELS te klein.
     
  15. (T)r@cer

    (T)r@cer X-box owner

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    De puntentelling klopt zowiezo niet. Heel vaak als ik iemand kill of een voertuig vernietig krijg ik geen punten. Terwijl ik niet dood ga en gewoon verder speel.

    Laatst had ik helemaal een mooie bug. Ik word geraakt (niet dood) en het scherm staat even stil. Daarna speel ik in zwart/wit verder zonder geluid en spawn elke keer in de basis van de vijand. :emo: De volgende game was het weer normaal.
     
  16. iveL

    iveL Active Member

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik start hem op en dan zegt ie dat hij mijn game save kwijt is ofzo....
    Mijn hele singelplayer campain kan ik over nieuw gaan doen!! Ook zijn mijn instellingen zoals audio,video en controles veranderd... En als ik hem nu opstart dan zegt ie het weer, en ben ik weer alles kwijt?! :mad:
     
  17. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Had je een vastloper toen je sp speelde? Het schijnt vaker voor te komen zoiets
     
  18. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Of je xbox uitgezet/uitgevallen terwijl hij aan het saven was? Dat kan je save game corrupt maken.
     
  19. Buddha

    Buddha Ohm Mani Padme Hum

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    Die Skill-level, is hoog getal nou goed of juist een laag getal??
     
  20. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Hoger is beter. :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina