1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Call of Duty: Black Ops [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door PowerLines, 25 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    ... :emo:

    Gast, ik krijg sterk het gevoel dat jij Black Ops alleen maar WIL afzeiken. 99,99% van de mensen die online spelen hebben geen connectie problemen meer. Dat hebben ze aangepakt. Heb je wel problemen dan ligt het naar alle waarschijnlijkheid gewoon bij jezelf.
     
  2. Inderdaad, ik krijg slechts sporadisch een keer een connection interrupted maar dan heb je het echt over 1 op de 50 games ofzo
     
  3. ExtraBB

    ExtraBB Bruno

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, echt bullshit wat je zegt.
     
  4. KiR

    KiR Opperchief

    Berichten:
    270
    Leuk Bevonden:
    1
    Grote kans dat zijn NAT settings niet open staan. Sinds de update die connectie problemen moest verhelpen had ik ook altijd nog gedonder, totdat ik eindelijk me NAT settings op OPEN kreeg(nieuw modem) Sinds dien geen problemen meer gehad. Enkel lost conncetion to host o.i.d. maargoed dat krijg je als de host hem aftaait:p
     
  5. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    Nou waar het probleem ligt zal ongeveer in het midden wezen.

    Feit blijft wel dat ik COD4, WAW, MW2 kan opstarten en dat ik binnen een halve minuut in een server zit. Dat is hier een heel ander verhaal. Met een produkt wat later uitkomt (en dus meer ervaring m.b.t. netcodes en dataverkeer) zou je verwachten dat het minstens zo goed, zo niet beter werkt.

    En ik heb t niet over disconnects, maar meer over het vinden van games dus. Als ik er eenmaal inzit dan gaat het wel. Alleen het lange zoeken naar spellen zorgt voor een hoop frustratie waardoor ik deze game minder makkelijk kan oppakken dan gewenst.
     
    Laatst bewerkt: 23 dec 2010
  6. brammeke89

    brammeke89 Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet zeggen dat ik geen problemen heb met het vinden van een game... dit had ik wel omdat me NAT op strict stond.. na dit op open gezet te hebben (lang geduurd voordat ik wist hoe..) heb ik nergens meer last van.. hooguit 30 sec en ik kan gaan knallen
     
  7. Ik zit in minder dan 10 seconden weer in een nieuwe game.
     
  8. ndw

    ndw Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    2
    ook geen connectieprobleem, merk wel dat als er mensen uit de game gaat hij moeilijk opgevuld wordt.
     
  9. math1js

    math1js Active Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    0
    Maat van mij heeft wel echt het ergste connectieprobleem ooit.
    Hij heeft alleen de 1e week sporadisch een potje kunnen spelen, en de rest van de tijd zegt het spel dat de servers offline zijn bij hem.
    Is blijkbaar ook nog steeds geen fix voor, best lullig.
     
  10. Laat hem eens naar zijn internet kijken want als het de servers waren dan hadden we allemaal dat probleem.
     
  11. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Laat hem inderdaad zijn router o.i.d even uitlezen. Kijken of daar misschien IETS niet verkeerds staat?


    Verstandigste wat je kan doen is even je XBOX Cache te legen. Dan alle updates e.d weer downloaden. Kijken of er dan eventueel verbetering in zit.
     
  12. sh0tZ`

    sh0tZ` Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook een vraag..
    Ik kan zelfgemaakte emblems van vrienden wel zien,
    maar niet die van mensen die ik ontmoet in een game..
    dus die ik nog niet ken..
    volgens mij moet dat wel kunnen? :mad:
    kan iemand mij vertellen hoe? :mad:
     
  13. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik denk dat je player made content hebt geblocked in de privacy settings in het dashboard?

    Probeer dat eens voor iedereen toe te staan
     
  14. CopyRight

    CopyRight New Member

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    Beetje domme vraag:

    Waar kun je zien of je NAT open of *restricts is* ik heb alleen lagg als mijn broertje een filmpjeopyoutube zit te kijken omdat ik een switch heb :lol:
     
  15. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Als je kiest voor Xbox Live en dan Player match vanuit het multiplayer menu dan zie je recht onderin je Nat type staan
     
  16. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Nog steeds geen Dubbele XP weekend? Wel jammer...
     
  17. Se7eN

    Se7eN Lionel Andrés Messi

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Treyarch zal wel wachten tot de release van de DLC.
     
  18. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Ik had gister best wel iets moois, ik had een carepackage gejat en geboobytrapt en daar had ik een triple mee, als je het filmpje wil zien hij staat in mijn file share.:+
     
  19. CheesieOnion

    CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    1.058
    Leuk Bevonden:
    0
    Render het dan even, is iets makkelijker.
     
  20. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    weet niet hoe dat moet:+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina