1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Call of Duty: Black Ops [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door PowerLines, 25 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Vind hem mooi, maar je kan het gewoon ook op de pagina zetten. Net als bij ManUTD :+
     
  2. Munnie

    Munnie Guest

    Vind het filmpje niet echt bijzonder. ;)
     
  3. RobD

    RobD FFLEXiCAN

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie ben jij dan?:+
     
  4. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    :+
     
    Laatst bewerkt: 3 jan 2011
  5. WijkR

    WijkR Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Prima filmpje, maar als je tegen betere prestige tegenstanders speelt, heb je niks aan je knife throwing of ballastic evenals de crossbow.
     
  6. Suzukifreak

    Suzukifreak Active Member

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind de uitdaging leuk. Ik heb momenteel iets van 60.000+ Cod points waar ik niet weet wat ik er mee moet. Dan kun je het net zo goed uit gaan geven aan dit soort dingen om toch nog een leuke uitdaging erbij te hebben tijdens het gamen ;)
     
  7. leonverwer

    leonverwer Member

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb met mijn COP points alle onderdelen voor emblems en alle titles gekocht tot aan de titles voor prestige 3 (verder ben ik nog niet...) Heb ook geen idee meer wat ik er mee moet. Het leek een leuk idee, het geld winnen enzo, maar het gaat zo makkelijk en zo snel, dat de lol er inmiddels snel vanaf is...
     
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Dat heb ik ook gedaan, eerst alle layers toen alle achtergrondplaatjes. Zou niet weten wat je er nog meer mee zou moeten
     
  9. Suzukifreak

    Suzukifreak Active Member

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    Getest en werkt in core gewoon perfect. Vreemd dat ze dat er niet even bij vermelden, maar ja thnx voor de tip nog
     
  10. RobD

    RobD FFLEXiCAN

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Als jij goed kijkt zie je dat het Sticks And Stones is, dus heb je wel wat aan je Tomahawk, Balistic Knife en Crossbow want anders heb je niets._0/
    Ik heb ook alle layers, ook alle embleempjes en ben nu rustig aan het kijken welke achtergronden ik leuk vind. Sowieso altijd meteen die prestige achtergronden kopen.:)
     
  11. MennoO

    MennoO Active Member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    14
    Vind hem eerlijk gezegd niet bijzonder juist omdat het sticks and stones is. Iedereen heeft die wapens, als het een normale game mode was zoals Domination of TDM zou het veel meer skill vereisen, ik denk dat 7 op de 10 mensen precies dezelfde shots kunnen krijgen in 1 uur lang Sticks & Stones
     
  12. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Mee eens!
     
  13. EagleScream

    EagleScream Active Member

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    :eek: sick ik was lekker domination aant spelen krijg ik opeens een mEssage met :rAnk 3 Nice . Bleek dat ik 3e van de wereld stond met domination weekly :) thx voor de blackbirds Tobias ;)
     
  14. RobD

    RobD FFLEXiCAN

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm wat je zegt klopt wel redelijk. Het zal in een normaal gametype wel lastiger zijn omdat ze vaak met normale wapens rondlopen. Echter is het idee achter dit wel vet, mijns inziens, omdat ik spelers bankrupped maak in een korte tijd snel achter elkaar. Dit is nou ook weer niet skill-loos te noemen, hopelijk bedoel je dat niet.;)

    Toch zal ik het ook eens in de normale gametypes moeten laten gebeuren.:D

    Ach, toch bedankt voor je mening, ben ''blij'' dat er ook mensen zijn die een kritische kijk hebben. ;)
     
  15. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Graag gedaan!
     
  16. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Cool, wat was je gemiddelde dan gister? Vind die weekly leaderboards wel een leuke toevoeging, leuk om te proberen om je score per minuut van de vorige week te verbeteren.
     
  17. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Ik heb in het begin( eerste Prestige ) veel contracts gedaan, en ik doe ze soms nog voor wat al boven werd gezegd voor de lifetime challenge. Maar voor het geld hoef je het niet te doen, ik heb als ik bij level 50 aankom altijd nog iets van 80000 over en de laatste keer zelfs 100.000 omdat ik toch weet welke wapens ik fijn vind en dan alleen die koop. Als ik dan op level 50 aankom koop ik alle playercards en dan ga ik weer in prestige.

    Ik dacht in de eerste 2 keer naar level 50 juist dat je die contracts hard nodig had om shit te kopen maar dat is dus niet zo, door gewoon public te spelen krijg je zat geld.
     
  18. MennoO

    MennoO Active Member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    14
    Nee ik bedoel zeker niet dat het Skill loos is want het vergt wel degelijke skills. Ik bedoel meer van dat iedereen die wapens MOET gebruiken omdat ze niks anders hebben. Dus als je bijvoorbeeld dezelfde wapens in TDM gebruikt en ook zulke shots hebt zou het veel lastiger zijn
     
  19. WijkR

    WijkR Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is dan opzich wel geinig om te horen :b:
     
  20. RobD

    RobD FFLEXiCAN

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Oké, dan zitten we op dezelfde hoogte.:)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina