1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Call of Duty: Black Ops [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door PowerLines, 25 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tigrau69

    tigrau69 DEVIL

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    0
    na maanden niet spelen weer eens begonnen, was zo klaar met MW2 dat ik geen zin had in BO. maar goed, hij bevalt me zeker goed.

    veel geklaag over ghost, maar ik moet zeggen dat ik er geen probleem mee heb zolang je maar niet campt.

    wat ik wel nog steeds een B*TCH vind is die second chance. nu zat ik mij te bedenken, heel vaak revive ik een teammate, maar eigenlijk zou ik dat dan niet moeten doen, maar dat is dan weer nadeliger voor het team, zeker met objective games. maar als je wel revived stimuleer je het alleen dat mensen het gebruiken.
    wat vinden jullie, wel of niet reviven?
     
  2. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Wel, je krijgt namelijk ook +50. Anders had ik het niet gedaan, noobs.
     
  3. tigrau69

    tigrau69 DEVIL

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, maar voor alleen die +50 vind ik het niet zo waard, maaaaar zat net TheMarkOfJ te kijken, hij revived niet, maar gebruikt die teammate als aas...whahaha dat ga ik ook doen, geniaal. \o/
     
  4. ndw

    ndw Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik laat ze ook altijd liggen maar wel er naast gaan liggen ;)
     
  5. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik revive alleen in TDM en dan ook alleen nog als het heel close is.

    Voor de rest zakken ze er maar in met hun second chance
     
  6. tigrau69

    tigrau69 DEVIL

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    0
    ja tuurlijk, in TDM als het heel close is moet je wel, maar ga voortaan idd ook gewoon niet reviven. wat pas echt een B*TCH is als je gaat reviven en dan gekillt wordt 8)
     
  7. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    En dat gebeurt regelmatig want er zijn er genoeg die ze als lokaas gebruiken.

    Altijd de killfeed in de gaten houden en als je niet ziet dat ze hun belager gekilled hebben vanuit second chance dan zowieso laten liggen want dan ligt hij je waarschijnlijk op te wachten :+
     
  8. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Second chance, meest kansloze perk die er is! Als je die nodig hebt om kills te maken, of niet omgelegd te worden, kan je beter een andere game gaan spelen! Ik laat ze altijd liggen tenzij het niet anders kan, bijvoorbeeld bij een stand van 7300 om 7100 of iets in die richting!

    Moet zeggen dat ik er niet super veel last van heb, gewoon naar het neergaan standaard drie kogels extra los laten. Niets lekkerder dan zodra iemand in last stand valt om hem dan direct een headshot te geven. Lekker voor niets die per aan :D. Of met een knive het karwij afmaken is ook lekker.

    Soms kan je laststanders ook als lokaas inzetten. Gewoon van een afstandje wachten tot iemand wil komen reviven. Easy kills :D.

    Echter soms is het wel vervelend als je het niet door hebt, en er van uitgaat dat je hem dood hebt gemaakt, en dan automatisch gaat reloaden en dan pas erachter komt dat meneer nog niet door is, waardoor je alsnog door die pik wordt afgeschoten.
     
  9. tigrau69

    tigrau69 DEVIL

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat is dus wat ik eraan haat, ik reload standaard na een kill, iedereen denk ik wel, maar soms heb ik idd niet door dat die ei niet dood is.
    vaak ga ik idd gewoon voor die knife kill.

    vind het snipen wel erg tegenvallen, dat mogen ze best beter maken, heb het al een paar keer gehad dat je gewoon meerdere keren met een hardscope headshot gewoon niet eens een hitmarker krijgt, volop mis terwijl je hem goed in je scope hebt. meer mensen hier last van of ben ik debiel :cool:
     
  10. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Nee, hier heb ik helaas ook last van. Met de andere Call Of Duty's had ik af en toe nog wel een leuk snipermatch, maar nu is het bijna onmogelijk geworden tegen al die sprayers.


    EDIT: 1500ste bericht \o/\o/
     
  11. tigrau69

    tigrau69 DEVIL

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    0
    \o/\o/\o/PARTYYYYY\o/\o/\o/1500 dammm

    heb het meer met de PSG1 heb ik gemerkt, gebruik nu dus de L96A1, bolt blijft leukst. in cod4 vond ik de dragunov wel aardig, maar hier is die shit
     
  12. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092

    Je kan met vrienden toch bij combat training alles zo instellen dat snipers redelijk goed zijn. Ik heb wel eens wat games meegedaan. Weet de settings niet maar snipen ging toen wel erg lekker en zoals bij andere cods. Moet je daar maar eens kijken misschien kan je daar wat mee :D.

    Voorbeeld hoe het dan zou kunnen werken:
     
  13. tigrau69

    tigrau69 DEVIL

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    0
    ja okay, das leuk als je idd ff sniperlobby doet, maar hoop toch dat ze het een beetje verbeteren, zo is het gewoon bagger, misschien ook wel kwestie van wennen want in MW2 was het gewoon te makkelijk gemaakt.

    dat quickscopen moeilijker gaat prima, maar een hardscope moet gewoon als je op zijn kop mikt een kill zijn.

    EDIT: GENIAAL

    http://www.youtube.com/watch?v=zuKpAWdPUPc
    wat doe ik fout, filmpje krijg ik er niet op
     
    Laatst bewerkt: 21 feb 2011
  14. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Alleen de code gebruiken tussen de [yt] tags, en niet de hele URL.
     
  15. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7


    Deze misschien? :+
     
  16. tigrau69

    tigrau69 DEVIL

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    0
    oh ja, dat was het, tnx

    jaaaaaaaaaaaaaa, ik vind hem echt mooi, hij ziet er nog eentje op zijn radar en stormt die bosjes in met zijn knife, zit die kerel op die trap. ze zaten dus alledrie daar te campen
     
  17. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Snap ook niet wat mensen leuk vinden aan wachten in een FPS. Gewoon rennen en de Rambo uithangen is veel leuker, toch?!
     
  18. tigrau69

    tigrau69 DEVIL

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    0
    ja maar als je niet zo goed bent en je graag een goed kd wil hebben dan moet je wel :+

    dus dan maar schijt, ik heb een laag kd maar probeer wel te zorgen dat we als team winnen
     
  19. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    En daar gaat het toch om :D. Je wilt toch winnen als team. Boeien wat je persoonlijke score is als je maar wint. Ik heb liever 2 kills en 15 deaths en de pot winnen dan 25 kills en 2 deaths en de pot verliezen.

    Vind het een goede instelling van je! :D

    En KD/R zegt niet veel. Kan zijn dat je goed bent, maar kan ook zijn dat je veel campt. KD/R zegt alleen iets over iemand als je zijn speelstijl ook kent. Ik ben echt een enorme mongool op het veld. Sta nooit stil en ren alleen maar rond. Heb een KD/R van 1.76 en bij TDM heb ik gemiddeld denk ik 20 tot 25 kills. Ik vind het wel best :p.
     
  20. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Deze man sniped toch gewoon met de normale settings, niks aangepast.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina