1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Call of Duty: Black Ops [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door PowerLines, 25 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DLERIA

    DLERIA Active Member

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    1
    Grapjas:+ het is juist simpel online met de juiste gun spray je elke malloot omver zonder skills en zo ook de killstreaks, die zijn minstens zo makkelijk als met mw2, lang leve hardline pro....

    Maargoed, dat ik het kut vind zegt helemaal niks, iedereen die het wel tof vind speelt toch gewoon lekker verder:b:
    ik word nog liever op zn tijd flink getubed ofzo dan dat ik nog langer bo moet spelen:lol:
     
  2. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Hoeft niet perse, als er iemand in je huis aan het downloaden is, of een film aan het kijken op de computer. Dan gaat je connectie ook behoorlijk naar de klote.
     
  3. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Iemand tips om snel die in the money achievement te behalen? Ik haat multiplayer en ik haat multiplayer achievements helemaal. Toch wil ik de game 1000 hebben en is dit 1 van de laatste achievements die ik nog moet.
     
  4. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    :F:

    Dit klinkt als iemand die regelmatig 1-20 speelt.
    Wat een onzin dat de killstreaks net zo makkelijk zijn als in MW. Hier moet je de kills echt zelf maken en niet je chopper het werk laten doen terwijl jij ergens in een hoekje zit.

    Edit.... Grappig ook dat BO niet eens in je lijst met gespeelde games staat :emo:
     
    Laatst bewerkt: 1 dec 2010
  5. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Ik vind Hardline Pro de onzinnigste verzonnen PERK ooit. Het gaat helemaal nergens meer over. Tegenwoordig heeft iedereen die perk en stellen ze sentry gun, carepackage en SAM turret in. En dan zie je ze allemaal hun carepackage veranderen en als maar helikopters en dergelijke krijgen. Echt POEP.

    En dan wil ik het niet eens over de party en matchmaking hebben. Nog steeds niet gefixed. Telkens kom je nooit compleet het spel in met je teamgenoten, en als maar terug voor de rest die niet kunnen joinen.

    FIX die shit SWA.
     
  6. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Wait, whut?

    Daar heb ik echt geen last van. Ook al zit ik met 5 man in de party.
     
  7. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Jij klaagt trouwens wel, maar op jou profiel heb je nog niet eens Black OPS. Wat kom je hier dan doen man? Leugenaar.
     
  8. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    gewoon Wager match selecteren en Ante up doen. Is degene met de laagste inzet en dan 5 keer 1ste, 2de of 3de worden en je hebt je achievement :).
     
  9. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Nee ik ook niet, komt omdat ze dat alweer verbeterd hebben!
     
  10. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Niet helemaal hoor. Als ik met een volle party (6) zit komt het wel eens voor dat er alleen maar 3 mensen mee komen ipv alle 6. Maar na een paar keer proberen lukt het uiteindelijk wel. Het is in ieder geval verbeterd na de patch. :)
     
  11. afca_4ever

    afca_4ever Active Member

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuk en aardig al die feitjes en weetjes in het multiplayermenu zoals hoevaak de wereld is rondgerent, hoeveel vlaggen er gecaptured zijn en hoeveel filmpjes zijn geupload door users etc etc. Maar misschien moeten ze paar dingen toevoegen zoals hoevaak er hostmigration is geweest en hoevaak een potje eruit vliegt
     
  12. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Denk ff na, ze gaan echt geen negatieve dingen over een spel zetten dat ze zelf hebben gemaakt.
     
  13. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Sarcasm is a bitch :+
     
  14. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Sarcasme op 't internet:emo:
     
  15. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Overduidelijke sarcasme op 't internet = :)
     
  16. afca_4ever

    afca_4ever Active Member

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    0
    hahaha weet ook wel dat ze het niet doen hoor:+ maar je zou schrikken van die cijfers denk ik. Heb tegenwoordig geen lag meer, moet gewoon mn pc niet aan hebben staan. Maar ik heb wel ontzettend vaak dat ik bericht krijg van gamelobby closed. Heel hatelijk heb ik vaak als ik net een heli heb.
     
  17. XD-sense

    XD-sense Active Member

    Berichten:
    377
    Leuk Bevonden:
    2
    gister 33-0 op radiation die map is echt master met attack dogs en dan chopper _O_
    vind radiation sowieso een van de betere maps
     
  18. Ferror

    Ferror resU deretsigeR

    Berichten:
    457
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik dan echt de enige die vrijwel nooit lag heeft en zelden host migrations tegenkomt?
     
  19. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er ook niet vaak last van hoor , als je maar een goede host hebt die een aantal potjes blijft dan is er niks aan de hand.
     
  20. HaRrIeHaKkEr

    HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    0
    Speelde net ff voor de gein Combat training op laagste niveau was wel ff grappig haha, ik stond geloof ik 312 - 4
    met een vriend samen
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina