1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Call of Duty: Black Ops [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door PowerLines, 25 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Wordt wel een beetje zat van al die mappacks, 30 euro ondertussen al voor wat extra content, en zonder die content val je bij veel matches buiten de boot.
     
  2. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Nee niet meer maps. Als er achivements in de DLC zitten dan moet ik hem helaas wel kopen ;) aaaaaargh
     
  3. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    28 juni is wel érg snel, het vorige map-pack was 3 mei uit . :x
     
  4. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328


    Het is officiëel op de release datum na ... het is wel erg snel natuurlijk maar er werd met de release van BOps gezegd dat we de meeste DLC zouden krijgen van alle COD's :+
     
  5. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    En weer met een zombie map natuurlijk. Damn :p
    Nu moet ik hem wel weer kopen.

    Treyarch zou een zombie game moeten maken _O_
     
  6. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Ik heb er geen bezwaar tegen hoor. Als je een beetje logisch nadenkt kost zo'n map-pack 15 euro. De complete game ( met 11 multiplayer mappen ) kost 60 euro. Tuurlijk heb je de Singleplayer ook nog maar die raak je, nadat je hem heb uitgespeeld op Veteran, ook niet meer aan.

    De 3e map-pack komt eraan, je hebt 12 mappen ... EXCLUSIEF de 6 zombie-mappen ... ik vind het wel netjes hoor. Laat maar komen!
     
  7. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Het is wel nog steeds dezelfde game. 45 euro voor de mappacks heb je een nieuwe game voor.

    Heb tot nu toe voor geen enkele CoD content gekocht. Aan dat uitmelken doe ik niet mee...
     
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik heb tot nu toe alle DLC gekocht voor alle COD's. Maar of ik deze koop moet ik nog maar zien.

    Ben nu weer druk met BFBC2: Vietnam en sinds ik 15e prestige ben trekt COD me toch minder (en Zombies speel ik al helemaal nooit)
     
  9. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Ja inderdaad. Ik speel nu ook heel weinig meer. Af en toe gewoon in de avond maar meer niet. Denk dat ik deze gewoon over sla :)
     
  10. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Daarnaast zitten er in iedere mappack wel 2 oude maps. Dat is dan 6 in het totaal die niet nieuw zijn.
     
  11. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Wat lul jij nou weer? Get your facts straight. Infinity Ward knalde 2 oude mappen erin. Treyarch heeft dit kunstje tot nu toe nog niet geflikt. Dus ...
     
  12. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Oh ja lol dit is een andere topic >< Dacht ff dat het over MW2 ging...
     
  13. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Maakt niet uit jongen, ook jij kan fouten maken :): ;)

    Vind alleen dat hele gun-and-run principe ontbreken soms in Black OP's. Ik mis Terminal, Afghan ...
     
  14. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik vond bijna alle maps uit MW2 leuker. Kan in BO eigenlijk niet zeggen dat er een leuke map tussen zit. Misschien alleen die grotere in de stad waar je een beetje kunt snipen.
     
  15. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Och ik miste in deel 5 mappen uit 4 en in 6 mappen uit 5 etc. En in MW3 ga ik weer mappen missen uit BO.

    Ben nog geen shooter tegen gekomen waar alleen maar goede mappen in zaten, je hebt altijd sterkere en minder sterke mappen. Al moet ik zeggen dat COD4 niet veel zwakke mappen had
     
  16. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    CoD4 had idd weinig slechte maps. Alleen shipment en wetworks dan ;)
     
  17. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Bog :) kansloze map met het spawn toobing shizzle!
     
  18. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Wetworks vond ik ook nog wel leuk op zn tijd doordat je aan alle kanten dekking waar je dan weer zicht had op dekking had aan de andere kant van het schip.

    Shipment was alleen geschikt om 1 tegen 1 een beetje aan te kloten

    Bog had wel domme spawns inderdaad. Maar de layout van de map vond ik wel leuk
     
  19. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Bij Domination was het erg moeilijk om vlag B terug te krijgen. Die was zo makkelijk te verdedigen.
     
  20. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    CoD 5 had ook gruwlijke vette maps. Ik zou het ook niet erg vinden als ze CoD5 maps in de BO map packs zetten. Seelow, Downfall, Outskirts , Upheaval allemaal _O_
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina