[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 23 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Ik vind Favela echt een kut map, begin er iets beter in te worden. Invasion vind ik dan weer mijn favoriet. Quarry mag ik ook niet. Scrapyard en Terminal vind ik wel tof. Skidrow ook wel.
     
  2. Tha Pielius

    Tha Pielius Tha Nudies!

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    5
    Vandaag 2 nukes gehaald :):)
    Teller staat nu op 3 en ga langzaam op weg naar 10 :p
    Die ene gooide ik trouwens in een sabotage potje terwijl de enemy de bom had geplant maar kreeg die challenge van nuke de enemy terwijl je aan het verliezen bent niet.. Hadden ze er toch wel in mogen verwerken.. :{
    Verder merk ik niet zo heel veel van die model nerf.. ze zijn nog steeds sterk :'-(
    Ik vind de maps eigenlijk een beetje om te huilen.. met name underpass vind ik echt bagger..
    Afghan is mijn favo map en voor de rest vind er geen hele sterke tussen zitten.. toch jammer =(
     
  3. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Vandaag een nuke tegen gehad omdat er 2 in ons team zaten die zichzelf steeds lieten killen. Dat soort mannetjes blijven zo sneu. Er zijn er nu ook zoveel met die "End of line" titel dat ook deze waardeloos is geworden.
     
  4. Tha Pielius

    Tha Pielius Tha Nudies!

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    5
    Die mannetjes zijn idd zielig en verpesten het spel gruwelijk voor anderen =(
    Title en emblem zie je idd echt veel..
    Durf te wedden dat meer dan de helft geboost is .. nja kvind het gewoon tof om ze nog even zelf te halen maar denk niet dat ik er mee ga spelen.
     
  5. White Muscle

    White Muscle Active Member

    Berichten:
    348
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb End of Line gewoon eerlijk gehaald, maar je ziet hem nu inderdaad erg veel.
    En in 9 van de 10 potjes zijn er wel 2 van die mongols die in een hoekje tactical insertion lopen te spammen om een Nuke te halen.....:x

    Errug Jammer:{
     
  6. Nonsubsisto

    Nonsubsisto Thieves in the Night

    Berichten:
    579
    Leuk Bevonden:
    0
    26 kills, 10 deaths en 11 killstreak. Hoogste wat ik ooit had in een match vandaag. :p

    Je ziet het al, ik ben een newb. xD
     
  7. White Muscle

    White Muscle Active Member

    Berichten:
    348
    Leuk Bevonden:
    0
    Zonet ook weer 2 van die zielige figuren die tactical insertion liepen te gebruiken in FFA.

    Jammer dat ze daar niks tegen kunnen doen:confused:
     
  8. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Haha, ik had er gisteren ook weer 2. Die sukkel bleef spawnen, en ik bleef hem doodschieten. Toen ze er genoeg van hadden ben ik die kerel van mijn team gaan stalken :+. Vervolgens op de volgende map zag ik ze weer staan in een donker hoekje, toen ik die kerel weer doodschoot gingen ze maar een andere server opzoeken :D
     
  9. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Dat is een EMP, een Killstreak dat een vijand heeft losgelaten. Daar is niets speciaals/geglitch aan, het zelfde als een UAV, dat is toch ook gewoon?

    Mjoah, ik speel dit spel gewoon té veel 8)

    Als ik zo doorga haal ik Cookie zelfs in..

    Ik wist niet eens dat ik jou in mijn lijst had BTW.
     
  10. Fatih06

    Fatih06 Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    wat wilje doen tegen noobs dat zij di weg nou kiezen :D

    dat had ik ook twe van die manntjes proberden nuke te hale maar ik wist war e zaten dus dacht ik nou dan kill ik ze maar en raad is wat ik door hun heb gekregen ?? nee geen nuke maar een chopper gunner is wasteland en noumag je wel raden wat ii metdie choppergunner heb gekregen :D

    hahaha ik lag helemaal lam van het lache toen kreeg ik die bozebrichjes dat ik hun potje hem vern**kt heb xD terwijl ik hun allen maar tegen gehouden heb om het spelte verzieken voor anderen.

    en idd die modelszijn nog steedsoverpowerd ik werdgister dood geschoen van 20m afstand met een kogel slaat nergesn op
     
    Laatst bewerkt: 24 dec 2009
  11. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    :+

    Heb ik zelf nog niet meegemaakt dat er 2 mekaar zo zitten te helpen met kills, maar inderdaad dat kan je neem ik aan toch redelijk gemakkelijk stoppen? Of gaat het echt zo snel, maar als de map niet te groot is moet er toch wel eens iemand langs passeren voor ze klaar zijn zou ik denken.
    In elk geval wel redelijk kansloos, hoe komen ze trouwens bij mekaar in het spel en dan in een verschillend team? Dat laatste is dan toch toeval?
     
  12. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Wordt meestal gedaan bij Free-For-All, waarbij hij dus altijd je tegenstander is.
     
  13. Flinter

    Flinter Active Member

    Berichten:
    294
    Leuk Bevonden:
    0
    Valt reeeeeeeeuzen mee. Die patch heeft ze nogal hard generfd hoor.
     
  14. Tha Pielius

    Tha Pielius Tha Nudies!

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    5
    .. Dit laat best wel zien hoe OP ze waren.. Nu valt me eigenlijk pas op dat er ook echt wat gebeurd is. Wel nice om te zien :)
    Ik was toch al weer overgegaan op m'n spas :D Dat is ook gewoon een super relaxed ding :)
     
  15. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Vannacht veel 3th person potjes gespeeld met wat Amerikaanse vrienden, en ik moet zeggen dat het erg lekker ging.
    Nog nooit zoveel Pavelows en AC130s opgeroepen als vannacht 8)
     
  16. tigrau69

    tigrau69 DEVIL

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    0
    dus mijn hoogste killstreak is nu 64 8)

    eerlijk gehaald


    tja, ik joinde een vriend van me in domination. had na een tijdje spelen pas door dat het een private match was. maar goed, ik bleef erin. mensen gingen weg en toen was ik alleen tegen twee tegenstanders. toen ging er eentje weg en bleef alleen de host nog over.
    en het leukste van dit alles is dat hij dus dacht ik start die glitch game op en ga dan ergens in een hoekje liggen en laat de rest het spel spelen want dan pak ik de puntjes uiteindelijk ook.
    ik dus HBS op me 50cal en heb hem dus 64 headshots gegeven :D.

    moet je maar niet cheaten
     
  17. robindeb91

    robindeb91 Bier is lekker

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    dude wat jij nu doet vind ik ook wel een beetje cheaten :+

    trouwens ik vind dat er de laatste tijd veel meer campers en backshooters zijn.
     
  18. tigrau69

    tigrau69 DEVIL

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    0
    weet ik kerel,
    maar ik en mijn vrienden spelen vaak domination, door dit soort gassies konden we dat de laatste tijd bijna niet spelen omdat je continue in een private match kwam.
    dus heb een beetje wraak genomen.

    vind het achteraf alleen wel stom omdat ik niet bij nadacht dat ik dan zo'n hoge streak zou hebben. nou ziet het er idd uit alsof ik echt gecheat heb.
     
  19. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Er is nu helaas weer wat nieuws opgedoken met die Model 1887.. gooi er Bling op --> Akimbo + FMJ en Steady Aim en je hebt bijna weer hetzelfde effect als voor de patch.... Kom toch eens op IW.
     
  20. tigrau69

    tigrau69 DEVIL

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    0
    ene kant kan IW er ook niks aan doen dat er overal van die losers zijn die continue manieren zoeken om te cheaten.

    maar deze game is wel 1 grote fail op die punten. denk dat het komt dat hij zo gehyped is dat er nu steeds van die sukkeltjes hiermee bezig zijn. ik hoop dat het afneemt met de tijd.

    ook de matchmaking vern**kt het spel erg. het is gewoon te merken dat als je bvb tegen amerikanen speelt dat je vaker meemaakt dat je geen hitmark krijgt terwijl je iemand vol raakt.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina