[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 23 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flinter

    Flinter Active Member

    Berichten:
    294
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij dat filmpje dat ik had gepost had die zeer waarschijnlijk al steady aim aan staan. En FMJ veranderd alleen wat aan de penetration en NIET de standaard damage wat sommige nog steeds geloven. Dus nee het is nog steeds een heel stuk slechter dan voor de patch.
     
  2. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.464
    Leuk Bevonden:
    5.047
    Je hebt hem dus niet eerlijk gehaald :emo:. Ik heb gewoon m'n 27 kill streak eerlijk gehaald. Heb een paar keer zo'n geglitchte match gedaan maar het is gewoon geen zak aan, 18 man FFA :emo:
     
  3. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ik weet dat FMJ niks aan standaard damage doet, ik had het ook alleen maar gelezen. :9 Ze zijn nu echt nutteloos geworden.
     
  4. luigy

    luigy Active Member

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee maar het leek er wel op. De pixels waren alleen een stuk groter een soort vierkantjes en ze waren aardig blauw geloof ik.

    zo maar eens kijken of ik er nog last van heb.

    edit: kut zooi het licht niet aan mw2. mijn xbox heeft het bij ieder spel maar in de menu's geeft die wel normaal beeld en bij de rest krijg je die rare pixels. iemand enig idee wat het is en wat ik er aan kan doen?

    tering hee. die 1887 is veelste zwak nou. je schiet alleen nog maar mis. echt slecht dat je een wapen die je zo laat vrij speelt zo zwak is
     
    Laatst bewerkt: 24 dec 2009
  5. luigy

    luigy Active Member

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0
    TIP 9: lees eerst je bericht zorgvuldig door voor je op versturen klikt.
     
  6. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Zwak? Ik ben er gisteren nog een aantal keren goed mee neergeschoten, van dichtbij, zoals het hoort met shotties :).
     
  7. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ik mag toch hopen dat dat sarcastisch bedoeld is :+ Ik vind ze prima zo, met Akimbo zijn ze van dichtbij nog steeds behoorlijk effectief maar die 1 shot kill range is nu beter in balans met de andere wapens.
     
  8. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Wat is er allemaal veranderd met die patch dan? Ik vind ook het richten en de gevoeligheid wat anders aanvoelen, alsof ik het weer een beetje opnieuw moet leren, of ligt dat aan mn nieuwe controller?
     
  9. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Die patch heeft alleen de 1887 aangepast en glitches gefixed. Als het goed is geen aanpassingen aan besturing ofzo :eek:
     
  10. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Dan is het omdat ik mn nieuwe controller gebruik.
     
  11. tigrau69

    tigrau69 DEVIL

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    0
    wat is er niet eerlijk aan.

    ik ben gewoon in een game gegaan en heb headshots op iemand gemaakt. dat die persoon geen weerstand bied kan ik niks aan doen. als hij weggaat terwijl hij in een game zit dan is dat niet mijn probleem.

    ik heb geen cheats, glitches of wat dan ook gebruikt.

    dus

    eerlijk gehaald
     
    Laatst bewerkt: 24 dec 2009
  12. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Je ging gewoon de hele tijd wachten op één persoon met je HBS en hem killen. M'n hoogste killstreak is 30 :9, best netjes imo.
     
  13. luigy

    luigy Active Member

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0
    tuurlijk! t was een grolletje
     
  14. The Redman FTW

    The Redman FTW ^_^

    Berichten:
    596
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu hebben ze wel die akimbo 1887's gefixed, nu maar eens iets aan die overpowered akimbo rangers..
     
  15. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Rangers zijn niet overpowered, die kan je alleen goed gebruiken in close combat.
     
  16. tigrau69

    tigrau69 DEVIL

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    0
    nee, ik ging niet op hem wachten. hij had een private match glitch gedaan met domination. toen is hij ergens achterin de map verstopt gaan liggen. waarschijnlijk dacht hij dat het potje toch doorloopt en zolang zijn teammaten vlaggen veroveren dan krijgt hij ook punten.
    ik joinde gewoon een vriend van me. omdat iedereen wegging bleef ik alleen met hem over. dacht dat hij ergens zat te campen, dus ik zoeken en vond hem uiteindelijk. dus kill hem. vervolgens ik weer rondsluipen totdat ik dus zag dat hij ergens gewoon stond. dus weer headshot. toen had ik door dat hij dus gewoon aan het boosten was, dus heb alle vlaggen gepakt en ben toen headshots op hem gaan maken.

    ik snap dat het niet helemaal eerlijk is, maar dan moest die gast maar niet boosten. ikzeg alleen dat de streak van 64 eerlijk verkregen is omdat ik niet speciaal er voor gecheat heb om het te halen.

    als jij in een match bvb 25 haalt is dat eerlijk, als al je tegenstanders niet meer terugschieten is het nog steeds geen cheaten. het is misschien niet zo'n nobele daad om dan iemand te killen, maar als dat een booster is dan zal mij dat een zorg zijn.
     
  17. Nonsubsisto

    Nonsubsisto Thieves in the Night

    Berichten:
    579
    Leuk Bevonden:
    0
    Grappig jongens, "de 1887 Akimbo is 'gefixt'." Ik ging zo die emergency glijbaan ding op in Terminal en ik zat helemaal bovenaan, word ik ineens gekild. Zie ik op de Killcam dat iemand helemaal aan de andere kant, op een trapje mij in EEN schot killt met ded 1887 Akimbo. >_____>
     
  18. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat jij doet is in feite hetzelfde als een booster, alleen in jouw geval heeft die knuppel die je elke keer doodschoot waarschijnlijk zijn xbox aan laten staan en hij wist dus niet dat hij jou aan het boosten was. Dus het is maar wat je eerlijk vind. Maar als jij tevreden bent met je 'eerlijke' killstreak, daar gaat het alleen maar om ;)
     
  19. tigrau69

    tigrau69 DEVIL

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    0
    gisteren nog weinig last van gehad. vind ze nog steeds overpowered, dat wel.

    had gisteren wel een stel fransen die dus alleen met een rpg-7 kills maakten. was ook niet heel tof
     
  20. Nonsubsisto

    Nonsubsisto Thieves in the Night

    Berichten:
    579
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, niets aan te doen...Er zijn mensen die echt heel goed zijn in MW2, maar ook een paar die aan zulke hoge levels komen omdat ze in een hoekje zitten te wachten elke keer...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina