[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 23 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tigrau69

    tigrau69 DEVIL

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    0
    jij neemt het leven zeker heel serieus. beetje gemiereneuk kan af en toe.

    je kan lullen wat je wil, maar ik doe niet hetzelfde als een booster.

    en als je goed leest dan lees je dat ik er niet tevreden mee ben. wel goed lezen dus._0/ :+
     
    Laatst bewerkt: 24 dec 2009
  2. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    En waar slaat dat op :confused:

    Maar vreemd dat je niet tevreden bent met zo'n killstreak, maar ondertussen wel die gast blijft afknallen.
     
  3. tigrau69

    tigrau69 DEVIL

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    0
    :D sloeg op het feit dat je serieus een discussie hierover wil hebben.

    wederom is lezen een beetje je probleem.

    de reden dat ik hem bleef afknallen is omdat ik een hekel heb aan die gassies die private match glitch doen. dus kon ik zo zijn boostactie verneuken en een beetje wraak nemen. had niet in gedachten om te boosten of veel puntjes te pakken maar juist om hem omlaag te helpen.
     
  4. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Misschien moet ik dat ook maar is doen, ik loop continu .............

    Blijf bijna nooit stil staan, vind het veels te leuk om a la Rambo overal heen te rennen en schieten.

    Echter heb ik hierdoor niet zo vaak mijn killstreak voor de helicopter.

    Als ik zie hoe vaak anders spelers snel een harrier, of iets hogers hebben , dan ga ik twijfelen het rondrennen wel zin heeft.

    Kan nu niet het balans vinden tussen rondrennen en ergens blijven staan voor een grotere killstreak. Mijn hoogste killstreak is maar 11 kills.
     
  5. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Dan moet je het niet op een forum plaatsen, en wie zegt dat ik er een discussie over wil hebben, ik reageer alleen op je bericht :emo:

    En ik heb absoluut geen problemen met lezen, als je jezelf niet wil boosten had je gewoon moeten leaven. Simpel zat :emo:
     
    Laatst bewerkt: 24 dec 2009
  6. Nonsubsisto

    Nonsubsisto Thieves in the Night

    Berichten:
    579
    Leuk Bevonden:
    0
    @AnubisNefer: Ik denk dat je voor Killstreaks het beste defensief moet spelen. Als je rond gaat rennen is er een grote kans dat je snel doodgaat. Maar in een klein hoekje blijven wachten is ook een beetje overdreven. :p Mijn hoogste is tot nu toe ook 11, maar ik had jammer genoeg geen Chopper Gunner. :mad: Daarmee kan je makkelijker 7 nieuwe kills mee maken voordat ze de Rocket Launchers op je gaan schieten.
     
  7. tigrau69

    tigrau69 DEVIL

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb toch duidelijk eerder geschreven dat ik niet blij was met me streak.

    dus dat heb je dan niet gelezen. ;)

    blijkbaar heb je een meningsverschil met mij en dus een discussie. ik zet het idd op het forum, niet wetende dat een stel overijverige hier nog serieus dieper op in willen gaan. ik heb een cheater zijn spel vernaggeld en daar ben ik zeer trots op. dat was de mededeling.
    de killstreak vind ik eerlijk gehaald, omdat ik geen cheat heb gebruikt.
     
  8. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind je je killstreak echt eerlijk behaald? Je ging gewoon iemand killen die niet aanwezig was aka spawnkillen. Maar je zegt dat er bijna niemand aanwezig was in die game, dan kon je toch ook gewoon weggaan aangezien die gozer alsnog weinig punten zou krijgen.
     
  9. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    :lol: Dus als jij iets post en mensen reageren daarop, zijn ze overijverig ;)

    Maar goed, zie de edit in mijn vorige post, duidelijker kan ik het niet maken.

    @ Alizor : Precies.
     
    Laatst bewerkt: 24 dec 2009
  10. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Aaargh, hoezo kan je niet normaal een game zoeken als je met een party bent. Echt 9 van de keer 10 keer disconnect er wel iemand bij ons :x.
     
  11. Nonsubsisto

    Nonsubsisto Thieves in the Night

    Berichten:
    579
    Leuk Bevonden:
    0
    Komt denk ik omdat de meeste games maar 1 speler nodig hebben, dan worden de andere gedisconnect.

    'k Haat het trouwens ook dat ik voor een match zoek en dan vind ik er een die al gestart is en die al bijna klaar is...Kreeg wel een 'AFK' Accolade. :D
     
  12. tigrau69

    tigrau69 DEVIL

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    0
    nee, ik vind het overijverig om mij te vertellen dat jij het niet eerlijk vind terwijl ik dat wel vind, omdat het niet uitmaakt wat je zegt want ik blijf bij mijn mening.

    anyways jullie een beetje tussen de regels doorlezen snap je mijn punt
    mijn eigen quote, daarom zei ik al, wel lezen mensen voordat je reageert anders krijg je zinloze discussies

    ik snap dat het niet helemaal eerlijk is, maar dan moest die gast maar niet boosten. ik zeg alleen dat de streak van 64 eerlijk verkregen is omdat ik niet speciaal er voor gecheat heb om het te halen.


    @ Alizor: het is niet eerlijk als je gaat spawnkillen, maar omdat die gozer dus dit bewust deed rechtvaardig ik het.:)
    maar ben dus idd maar weggegaan.
     
  13. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1



    Haha, jij haalt hier alle bestaansredenen van fora onderuit. Mensen die het niet met je eens zijn, en dat vertellen, zijn overijverig, en kunnen beter hun mond houden :lol:

    :x
     
  14. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Dat heb ik ook, ik neem UMP45 akimbo, oneindig sprinten en sneller lopen en dan als een gek rondrennen en op alles knallen wat beweegt zeg maar :p Ik heb ook wel wat andere classes die ik gebruik, maar met deze haal ik veel punten, maar ook veel deaths, en mn killstreaks zijn eigenlijk nooit hoger dan 3 of 4 en ook dat haal ik niet zo vaak, maar als je heel voorzichtig gaat lopen doen kom je weer weinig enemy's tegen. Ik speel trouwens nog niet zo heel lang (level 20) en alleen team deathmatch. Ik heb dan wel care package ingeschakeld zodat ik bij 4 kills ook al een keer een helicopter of zoiets kan krijgen, want nu heb ik vaak wel tussen de 8 en 12 kills, maar zonder hulp van kill streaks en juist zo'n machinegeweer, helicopter of vliegtuig zou juist voor die extra kills daar bovenop kunnen zorgen, heeft iemand tips?
     
  15. TruthLies

    TruthLies Active Member

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    0
    Terughoudend maar effectief spelen.
     
  16. Flinter

    Flinter Active Member

    Berichten:
    294
    Leuk Bevonden:
    0
    Vooral niet alleen maar team deathmatch spelen ook. Deed in het begin van MW1 ook niks anders maar een domination vind ik nu veel leuker + meer kills. Als je gewoon 1 zo'n zone verdedigd komen ze vanzelf op je af en als je aanvalt spawnen ze bijna altijd voor je en kun je ze spawntrappen.
     
  17. TNR38

    TNR38 Active Member

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie wilt zo lekker schieten? Voeg toe TNR38
     
  18. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ok, ik ga wel eens naar andere gamemodes kijken, ook in TDM zijn er veel heli's etc.
     
  19. Syn3rgy

    Syn3rgy Active Member

    Berichten:
    1.107
    Leuk Bevonden:
    1
    Cold blooded? Een van de beste perks imo
     
  20. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Je verlagen tot die ander zijn niveau is geen rechtvaardigen =(.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina