1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door WOUW5, 23 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Klopt, eenmaal gedownload (gekocht) kan je alles weer opnieuw downloaden mits het nog op marketplace staat.
     
  2. Robin.

    Robin. Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok mooi, bedankt voor het snelle antwoorden
     
  3. Maikel BRL

    Maikel BRL Active Member

    Berichten:
    893
    Leuk Bevonden:
    0
    Zonder die DLC kom je nog steeds bij die mensen? ;) Heb wel eens met 3 vrienden gespeeld waarvan een zonder DLC. Toen kwam er een nieuwe map en werd hij er gewoon uit gekickt ;)
     
  4. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Vandaag volgens mij 2 triples met mijn Intervention, die 1e weet ik niet zeker, schoot er in ieder geval 2 tegelijk dood en zat nog een last stand achter die gelijk daarna gekillt werd. Daarna had ik nog een triple en daar zat ook een last stand bij. :mad:
     
  5. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Die laatste is Fucked Uuupp!! Weet nog bij WaW dat ik zelden colleterals/triples maakte. Iedereen had daar last stand want je kon elkaar droog reviven. :{

    Maar WaW was echt een hele goede game. Veel plezier mee gehad.
     
  6. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    WaW vind ik persoonlijk beter als MW2. Speelde veel prettiger, was ook weer iets 'nieuws'. En S&D times zijn unforgettable. _O_
     
  7. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah, zo nice hè. Ik speel dus altijd met 5 vrienden Search, dus we weten van elke map wel de looplijnen enzo, dus we gingen vandaag Demolition doen. Speelde het vroeger vaak, maar dan meestal met 2 vrienden.

    Echt alleen maar gewonnen..

    K/D is van 2.24 naar 2.26 gegaan vandaag en dat terwijl ik +- 20.000 kills heb volgens mij. W/L is ook van 0.61 naar 0.63 gegaan, dus het was zeker een succes
     
  8. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Mijn mening... die weet iedereen ondertussen wel. :cool:
    Mooiste triple op WaW was degene waar ik vanaf de spawn op Seelow een triple headshot maakte met de PTRS _O_

    Maarja, MW2:

    Gisteren had ik blue tiger (?) gehaald met me Intervention en vandaag zit ik alweer op de 145 headshots, dus nog 5 voor red tiger. En dan verder voor Fall (ook al is Fall lelijk, staat alleen vetter :cool:) want ik ga toch niet prestigen.

    Als je echt voor headshots gaat spelen dan maak je er echt.... veel meer heb ik gemerkt.
     
  9. Maikel BRL

    Maikel BRL Active Member

    Berichten:
    893
    Leuk Bevonden:
    0
    Vanmiddag weer een lekker potje op Estate, ik kwam erin met 900-1100 achter. Niet zoveel dus. Pakte me sniper en zat in het grote huis op de heuvel, knalde ze buiten achter elkaar af en kwam op 21-1 :D
     
  10. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Estate? Oh... je bedoeld Capture The House? :+

    Ik heb WaW weer eens gedaan. Speelt ook zoveel lekkerder als MW2. MW2 is leuk geweest... nooit gedacht dat ik een COD game zo snel zou laten liggen.
     
  11. Vato G

    Vato G Ben Howard

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    0
    LALALALALAALA
     
  12. Fatih06

    Fatih06 Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    My GoSsHHH wat is .50 tog handig met termal ik stond vandaag bij al mijn potjes (5) hele tijd boven aan met goede scores zoals 30-2-4 bij TDM
     
  13. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Rampage + Kritiek = Strontvlieg Vato G?

    Ik speel MW2 niet zo vaak als ik COD4 en WaW heb gespeeld. Vraag me gewoon af WAAROM dat komt. Kan beter gewoon helemaal wegblijven uit dit topic. Had gehoopt dat er nog wat "informatie" in zou staan. Enigste wat ik lees is stats ... stats ... stats.

    I salute thee who play Call of Duty. Succes d'r mee jongens. O-)
     
  14. GillesD12

    GillesD12 Active Member

    Berichten:
    818
    Leuk Bevonden:
    50
    Als je CoD4 of 5 gaat doen, speel je nog steeds Call of Duty hoor :p
     
  15. DON EL CORLEONE

    DON EL CORLEONE INDO PRIDE

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    WAW speelt ook zeker lekker ja, alleen ik word echt vaak uit de server gekicked, en de reden is : ik heb geen mappacks.. zo nep he, en er is ook geen mogelijkheid om een game te zoeken die geen nieuwe maps vereist ofwel ?
     
  16. Barloef

    Barloef Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet beloven maar doen. Dat jij ene zekere Vato een stronvlieg noemt, is nu ook niet bepaald informatie waar ik op zit te wachten. Dan lees ik liever stats ... stats ... stats.
     
  17. Badkiller

    Badkiller Hardcore xbwer!

    Berichten:
    1.110
    Leuk Bevonden:
    19
    Wat versta je onder "informatie"? Anders heb ik nog wel informatie voor je: Het is 'enige' en niet "enigste".
     
    Laatst bewerkt: 29 apr 2010
  18. jorisB

    jorisB Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt in het verleden al vaker gezegd dat je ging stoppen, ben benieuwd deze keer_0/
     
  19. Sabet

    Sabet Hangmat

    Berichten:
    277
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan ga ik maar weer on topic dingen zeggen :9

    Echt mijn top 5 ergernissen van dit spel
    5: Last stand/final stand: denk je dat je die gozer hebt en wil je weglopen ligt hij gewoon nog op de grond te kruipen met het gevolg dat hij jou heeft of dat een teammaat je kill nakt.
    4: Campers.. spreekt denk ik wel voor zichzelf. Area campen ok, maar echt op 1 plek ... gewoon zielig.
    3: Painkiller... Het gebeurt me zo vaak dat ik me hele clip op iemand leeg en dat diegen gewoon in 1 schot headshot.
    2: Gebruik van thermalsnipers. Hier echt zo niet tegen. Je bent mijlen ver weg en dan zien iets wits lopen en boem hs...
    1: De goude ouwe noobtubers/rpg. Ik vind vooral die rpg's zo irritant... Zelfs als je dicht bij genoeg staat om ze te kunnen knifen blazen ze zichzelf maar op zodat jij ook maar dood gaat. Verdomde zelfmoordterroristen...

    Ondanks al deze ergernissen vind nog een top spel.:9
     
  20. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Gisteren echt een te malle gast in de lobby. Hij ging echt constant voor "Verover de hoofdkwartier :+". Check die stats van die gozer-t, hij staat onder mij. 1 kill en 22 deaths _O_

    [​IMG]
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina