1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door WOUW5, 10 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Campen is overpowered.



    :+
     
  2. Meanzo

    Meanzo A-Style

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe het was verder ook niet aanvallend bedoeld ofzo hoor ;)

    Dat de SPAS overpowered is, ben ik het mee eens. Als je een headshot meepakt kan je echt van veel te ver killen, heerlijk is dat }:]

    En op medium-long range zou tar wel moeten winnen van UMP. De reden dat je meer voor de UMP mensen moet uitkijken is gewoon omdat voornamelijk betere spelers met UMP spelen. Noobs die kunnen niet omgaan met de ump, dat is toch teveel terugslag voor hun en zij begrijpen ook niet dat je er soms een beetje mee moet bursten. Bovendien vind ik de scar/tar/ak47 evengoed, zo niet beter dan UMP. Neem bijv de scar; beestachtig sterk op echt close/medium en long range. UMP is voornamelijk op close/medium range, longshots kan je er ook wel mee pakken maar dat duurt toch langer dan met bijv scar.
     
  3. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Eigenlijk is mijn enige probleem met de shotguns dat het secondaries zijn, aangezien je dan een soort 'supersoldier' crëert die op elke situatie berekend is. In COD4 waren shotties altijd primary, en eigenlijk wil ik dat weer terug :mad:
     
  4. EagleScream

    EagleScream Active Member

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    niet helemaal mee eens, als je een enemy naar je toe ziet rennen en je wilt je shotgun erbij pakken, duurt dat meestal zo lang om die spas te pakken dat je gewoon dood bent voordat je een wapen in je hand hebt, daarom heb ik nu ook standaard pistool als secondary of OMA, en spas is goed van 5-10 meter ja, maar dichterbij moet je vaak 2 keer schieten, klink gek maar zo ervaar ik dat zeker bij spas
     
  5. Meanzo

    Meanzo A-Style

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat ligt aan jou ;)

    Van 0 - 10 meter, als je hem goed raakt, is ie dood.
     
  6. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Zoals eaglescream zegt heb ik zelf ook het gevoel dat je van verderaf(niet té ver) met de spas iemand makkelijker dood dan van heel dichtbij. Ik denk dat het komt omdat de spread dichtbij meer geconcentreerd is en je sneller word gestraft als je de tegenstander niet vol tussen die 4 puntjes op het scherm hebt, wanneer je van dichtbij inzoomt wil je vaak ook nog wel missen.

    Gewoon goed mikken en dan moet het opgelost zijn...
     
  7. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je van dichtbij ADS gaat wordt je spread ook groter (klinkt raar maar is echt waar).
     
  8. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Serieus?
    hmm, dat zou betekenen dat het beter is om vanuit de heup te schieten van veraf met de spas...
     
  9. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt ook.
     
  10. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Grotere spread hoeft niet per se slecht te zijn :9. Als je niet geheel recht mikt is het niet eens zo slecht, want met het gedeelte dat je raakt heb je je tegenstander meestal toch wel nog neer.
     
  11. Remco

    Remco Guest

    Daar heb ik ook last van ja. Ik heb zo vaak dat ik dan al achter het hoekje van de muur zit en dan alsnog wordt neergeknald en dan kijk ik die killcam en dan schiet hij me gewoon voor dat ik het hoekje om ben. Dat blijft irritant.
     
  12. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Als de spread groter is heb je meer kans om iemand te raken inderdaad, alleen je zou in dit geval dan ook verwachten dat er minder kogels raken wat weer zou moeten lijden tot minder schade...
     
  13. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    SPAS is toch overpowered :+.
     
  14. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Call of Duty Modern Warfare 2 Resurgence Map Pack Preview

     
    Laatst bewerkt: 25 mei 2010
  15. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
  16. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ziet er vet uit, al ben ik wel bang dat Vacant echt een knife hel wordt met commando pro=(
     
  17. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    wtf@ dat laatste stuk

    Robert Bowling laat gewoon even een perfecte camp plek zien..?
     
  18. Tha Pielius

    Tha Pielius Tha Nudies!

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    5
    Precies wat ik dacht..
    Als je dadelijk die map speelt zie je allemaal idioten als een gek naar dat bord toe rennen om te kijken of het echt zo'n goeie spot is. :+
     
  19. EagleScream

    EagleScream Active Member

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    ziet er beter uit dan de vorige map pack, die best wel tegen viel.
     
  20. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    Wat? Nog een mappack? Hoeveel gaan er komen?
    En krijgt deze ook de belachelijke prijs van €14? Dat zou wat zijn, dan voel ik mij nog meer bestolen namelijk.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina