1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door WOUW5, 10 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tigrau69

    tigrau69 DEVIL

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    0
    ja hoor, met mij prima.
     
  2. EagleScream

    EagleScream Active Member

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    oh het klonk toch echt alsof je aan het huilen was
     
  3. tigrau69

    tigrau69 DEVIL

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    0
    precies de reden dat ik je kindje noem. :thumbs: mischien kan je ook nog vertellen hoe hoog je k/d ratio is dan ben je helemaal de bink.

    Ontopic dan maar:

    ik heb zo het vermoeden dat er niet zoveel meer aan het spel gedaan wordt. Een rockglitch zou toch simpel moeten zijn om eruit te halen. Maar goed, ik heb er niet veel last van en snap eigenlijk niet waarom mensen erheen gaan als je weet dat iemand erin zit. gewoon lekker laten zitten en dat stukje vermijden, krijgt hij geen kills. meestal snipe ik gewoon op die rock, gun ze de kans niet om zo een kill te krijgen.
     
  4. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Uhm nee niet echt, zowiezo maak ik me niet druk om games en ten tweede zeker niet als mensen "proberen te patsen" met iets wat iedereen kan.

    Even ter vergelijking je gaat toch ook niet lopen opscheppen op een sportforum over het feit dat je met hardlopen de snelste was, zelfs 10 x sneller als de nummer twee, wetende dat je tegenstanders op krukken liepen? Of is dat voor jou ook even een lekkere overwinning?

    Je weet dan gewoon dat mensen daar iets van zullen zeggen, idem voor jou geval.

    Inderdaad, als je daar nou effe die streaks haalt dan heb je wel skills. Niet dat het mij wat uitmaakt overigens!

    Met hem gaat het goed, met jou wat minder gezien je reactie!

    Gaat het?
     
  5. EagleScream

    EagleScream Active Member

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    wat zitten jullie allemaal te zeiken zeg, tuurlijk speel ik ground war als ik leuke scores wil halen, ffa gaat namelijk tot 30 en tdm tot 75.
    en waarom zou het raar zijn om kills te maken in een fps?
     
    Laatst bewerkt: 6 jul 2010
  6. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    *vraagt zich nu af of EagleScream ook nog is campt*
     
  7. tigrau69

    tigrau69 DEVIL

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat je domination speelt, het feit dat je dit al niet begrijpt zegt al voldoende.
    je kan ook GW TDM spelen en dan die scores halen en dan komen patsen.

    Feit is dat heel MW2 online vol zit met van die kindjes die dan stoer willen doen met hoge scores en dan dus een objective gametype kiezen omdat het daar makkelijk is en jij hebt jezelf tot die groep bestempeld, en die groep valt onder de HC gamers nou eenmaal niet goed, samen met noobtubers, campers, OMA.
     
  8. EagleScream

    EagleScream Active Member

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    niet waar dat gaat tot 100 kills, en ik speel dan ground war, waar ongeveer 15 van de 18 mensen voor de kills gaat.
    ik vind het gewoon leuk om nu te kunnen zeggen dat ik ik een potje meer dan 100 kills heb gehaalt. In andere potjes zie je mij gewoon vlaggen overnemen en bommen planten, maar ground war is gewoon een game mode die gericht is op kills maken en dat vind ik leuk.
    speel ik met een paar vrienden bijvoorbeeld HC SD dan ga ik gewoon puur voor de objective
     
  9. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Ach, ik vind het ook niet erg...
    TDM is weliswaar gewoon kut voor kills, gaat namelijk maar tot de 7500 net zoals FFA maar tot de 25 kills gaat o.i.d
     
  10. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik speel laatst ook weer veel Domination en capture hooguit 1 a 2 vlaggen.
    Voordat jullie beginnen te bashen leg ik het even uit, ik loop gewoon met willekeurige team maten mee die een vlag gaan capturen en zodra hun dat gaan doen ga ik het gebied daar om heen verdedigen zodat hun een betere kans hebben om de vlag te capturen, werkt echt geweldig!
    Je team haalt de meeste vlaggen en je houd er nog een lekker aantal kills aan over terwijl je nog steeds tactisch speelt :)
     
  11. EagleScream

    EagleScream Active Member

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    trouwens waarom jou je vlaggen overnemen als je er 2 van de 3 hebt en de emenies aan het spawnkillen bent?
     
  12. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    oh ja dat maakt het spel leuk voor iedereen, spawnkillen|:-
     
  13. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Dat is wel waar Domination om draait, daarom is het ook zo'n kutgametype voor noobs :9.
     
  14. Meanzo

    Meanzo A-Style

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    0
    Iedereen mag zeggen wat ie wil;

    Maar hier is echt niks mis mee. We hebben het over een shooter, je bent rustig aan het winnen je hebt de hele pot onder controle, en dan is het vals om mensen neer te "shooten" bij hun spawngebied. Ja je kan ook bij je eigen vlag gaan wachten totdat er een vijand langskomt, maargoed ja kut dan ben je weer een camper.
     
  15. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Domination is echt het makkelijkste speltype. Gewoon voor zorgen dat je 2 vlaggen hebt en je hebt eigenlijk al gewonnen. 88 winstreak ftw:+
     
  16. MrGamerOwnage

    MrGamerOwnage Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    SnD vind ik toch wel het vetst
     
  17. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel ook bijna alleen maar Search, maar ik speelde een weekje Domination voor die streak
     
  18. Remco

    Remco Guest

    Kolere, ik probeer al een halfuur in een match te komen.. schijtservers.
     
  19. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat moet dan echt aan jouw verbinding liggen, aangezien ik er de hele dag geen last van heb gehad
     
  20. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Dat ligt dus echt niet alleen aan Remco, ik heb er ook problemen mee... tenminste ik kom wel in een lobby, alleen zitten er dan heel weinig mensen in en over zoeken duurt ie veel langer als normaal..
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina