1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 9]

Discussie in 'Algemeen' gestart door WOUW5, 13 jul 2010.

  1. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    Ja leuk idee! alleen ik kan vanavond niet iig :9
     
  2. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuk idee in theorie, maar zo werkt het niet. Het reduceert het percentage waarmee de kracht van kogels wordt gereduceerd zodra ze door een oppervlak heen gaan:)
     
  3. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    In feite bedoel je gewoon hetzelfde...
     
  4. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Eindresultaat is hetzelfde alleen wordt er op geen enkele manier damage toegevoegd er wordt alleen dmg reduction vermindert. En dat er dmg toegevoegd wordt was zijn hele punt vandaar dat ik er op in ging, alsmede ook omdat het een forum is, waar je over dingen kan discussiƫren en praten.

    Niet dat het ergens over gaat.
     
    Laatst bewerkt: 14 jul 2010
  5. MrGamerOwnage

    MrGamerOwnage Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je de titel wel gelezen, en de description?? ik heb niet gefilmd, ik heb alleen geedit
     
  6. gaming4life

    gaming4life yordi

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    0
    Jullie discusieren over hoe FMJ werkt. En het stom vinden als een ander het niet weet of opschept dat die het weet. Man, jullie zijn echt te game addict
     
  7. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Moeten wij iemand die als username gaming4life heeft gekozen en als GT xXMLGnlXx serieus nemen? ;)
     
  8. gaming4life

    gaming4life yordi

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    0
    oke je hebt me . maar ik ben niet meer addict8) maar discusieren over hoe fmj werkt deed ik zelfs niet
     
  9. Mr iNoob

    Mr iNoob Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    En.. dit betekend dus dat je de game ook maar 1x hoeft te kopen?
    Ik heb hier thuis 2 xbox's, RDR heb ik bijvoorbeeld 1x, kan ik dan gewoon RDR 1x installeren op mijn hardeschijf en dat de andere xbox de disc leest? Zodat we dus alsnog online kunnen? ;P
     
  10. gaming4life

    gaming4life yordi

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is volgens mij een heel raar idee en zou het ook niet werken rrod installeren op je harde schijf> het probleem zit em in je xbox zelf man8)
     
  11. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom mag je daar niet over discussieren? Er zijn veel onduidelijkheden over hoe FMJ nou precies werkt, dus ik vind zo'n discussie prima
     
  12. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    Hey relaxed, ik geef alleen een mening wat ik er van vind, dit is opbouwende kritiek (er staan namelijk ook punten in over de montage)

    Wie schept hier op en noemt de ander dom als hij iets niet weet? we geven elkaar info over cod.
    vandaar dat dit de Call of Duty: Modern Warfare 2 THREAD is.


    Zou leuk zijn, maar dat werkt niet. je hebt de game alsnog nodig in je xbox als verificatie dat jij hem wel hebt, voor de rest wordt hij volledig van de harde schijf af gelezen.


    Ja dat bedoel ik eigenlijk, ik legde het alleen anders uit.
    Ik legde het uit in de vorm van er wordt damage verminderd door de muur en FMJ voegt weer een beetje damage toe.
    De uitleg is anders, het einddoel is hetzelfde ;)
     
  13. MrGamerOwnage

    MrGamerOwnage Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    ok xD
     
    Laatst bewerkt: 14 jul 2010
  14. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Nee, na het installeren is nog wel de schijf nodig om het spel op te starten. Maar installeren brengt wel veel voordelen hoor.
    Ga je mond afvegen, je praat poep.
     
  15. tigrau69

    tigrau69 DEVIL

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    0
    serieus alweer zeker de tweede keer dat ik je hierover hoor beginnen, wat doe je hier nog, waarom heb je een xbox, ga dan buiten spelen en laat ons praten over de game, daar is dit forum namelijk voor.

    ja ik ben een game addict, EN DUS, wat is jou probleem, gamen is een hobby, daarnaast hebben velen van ons nog een leven erbij. ik train 3 x per week, heb een vriendin, werk fulltime, heb een hond, een broer en zus waar ik sociaal mee ben, een moeder, vrienden.

    en wellicht moet je je forumnaam en GT ook maar even aanpassen.

    wordt echt een beetje moe van die vervelenden kinderachtige opmerkingen van je.

    zo, nu ON-topic:
    op youtube heb je woodysgamertag die bij de spas een aantal dingen heeft uitgetest, oa grip enzo. zullen vast wel meer mensen zijn die dit hebben gedaan.
     
  16. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    1e deel van je post: QFT.

    Je weet trouwens dat als je de Spas 12 ADS't (Aim Down Sight) dat je spread dan groter wordt en je reload (dat je een nieuwe shotgun shell in de kamer pompt) sneller wordt?
     
  17. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467

    nee, nooit gemerkt :eek: Ik schiet met de spas meestal juist vanuit de heup (gebruik wel een grip uiteraard)

    Zal er vanavond eens wat mee spelen om te kijken of het verschil ook echt merkbaar is.
     
  18. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Vanaf de heup komt hij dus verder maar als iemand voor je staat ads ik altijd wel snel even:)
     
  19. gaming4life

    gaming4life yordi

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    0
    Buiten spelen nog wel. Ik chill gast. En heb er niks op tegen dat iemand game addict is wat veel vrienden van mij zijn. Alleen ik vind zo,n discussie over fmj waarmee je elkaar de mond snoert nogal stom. Das dan mijn mening. Jouw mening tigrau is dat je daarom in dit topic bent. Case closed
     
  20. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft grip eigenlijk wel nut? Lijkt me logisch dat het meer nut heeft bij (semi) automatische shotguns, zoals de AA-12
     

Deel Deze Pagina