1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 9]

Discussie in 'Algemeen' gestart door WOUW5, 13 jul 2010.

  1. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Als jij zo'n ding hebt dat een 'leven' heet, waarom zit je dan constant op dit forum te posten? :)
     
  2. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik merk absoluut dat de grip veel nut heeft bij de M1014 en de SPAS, je ben veel accurater over wat langere afstanden. Juist bij de semi automatische shotguns laat ik hem wel eens achterwege omdat je daar toch al meer mee geneigd hem om heel dicht op je tegenstander te gaan zitten en hem dood te sprayen. Dan maakt dat beetje accuracy niet veel meer uit. Maar juist met de spas waar de reload best langzaam is kan de grip echt het verschil maken tussen een kill en een hitmarker op de wat grotere afstand.
     
  3. gaming4life

    gaming4life yordi

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    0
    omdat ik games wel leuk vind om over te praten. maar ik verwachte niet dat er zulke die - hearts zijn
     
  4. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Pas maar op, want je veroorzaakt echt tering veel haat jegens jezelf:emo:

    Hmm, ik dacht altijd dat Spas-12 Grip nutteloos was. Gebruik hem met FMJ. Toch maar eens proberen
     
  5. tigrau69

    tigrau69 DEVIL

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    0
  6. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
  7. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Dat van die spread is toch alleen wanneer je Steady Aim gebruikt? En dat je sneller pompt met ADS was me nog nooit opgevallen!:eek:
     
  8. Smirnoff

    Smirnoff Wahed fenomeen.

    Berichten:
    703
    Leuk Bevonden:
    217
    yeey, vanmiddag ff in Engeland voor 20 eu opgepikt, als ik terugkom ook maar eens gaan spelen.:+
     
  9. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat is alleen als je Steady Aim gebruikt. Heb je bijvoorbeeld Ninja, dan is er veel minder spread.

    En het verschil in tijd was me best wel opgevallen, zit toch best wat tijd tussen
     
  10. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee hoor. Alleen steady aim maakt hipfiren nog accurater (en vergroot dus de kans op de OHK op 'afstand')
     
  11. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Ja, en dus ben je wanneer je steady aim gebruikt accurater met hipfiren dan bij ADS. Dat is wat ik zeg toch?:p
     
  12. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik las het als dat je spread als je ADS't ook kleiner wordt. My bad:9
     
  13. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Throwing Knife gooien gaat echt té lekker de laatste tijd, verre afstanden gaan beter als korte afstanden.
     
  14. Meanzo

    Meanzo A-Style

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja herken wel een beetje wat je zegt. Echt verre afstanden daarintegen zijn dan weer heel onberekenbaar...
     
  15. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Met die Throwing Knifes geldt echt oefening baart kunst. Op het begin is het zo moeilijk met die dingen te werken, maar als je ze onder de knie hebt zijn ze echt gruwelijk dodelijk.
     
  16. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    "Bouncing"-Knives bedoel je? :+
     
  17. gaming4life

    gaming4life yordi

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar wel irritant om tegen je te hebben. wat ook leuk is met 1 of meer leden samen online mw2 ff spelen en dan gasten met een riot shield in closen en meppen of een paar keer vol op de tanden van een bek van een gast op mw2 schieten met de model 1887
     
  18. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
    moeilijk he normaal nederlands?
     
  19. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Gaan we weer...
     
  20. gaming4life

    gaming4life yordi

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    0
    nee hoor die luukie is gwn een irritant kereltje die pm,s stuurt dat die wel in het hoge vwo zit en zich cool daarmee vind maarja. Daag dan nu ook niet meer uit. Doet niemand meer luuk
     

Deel Deze Pagina