Ik weet niet of mappen groter maken nou zo'n goed idee is. Dan kom je een beetje in de buurt van BF waarbij je kilometers aan het lopen bent of natuurlijk wagens invoeren, maar dat lijkt me helemaal niets
Ik heb een vraag. Ik wil graag in een betaalde clan zitten en waar we clan batllesndoen maar niemand van me vrienden heeft elite pro. Mijn vraag is mag ik bij iemand van jullie in de clan komen?
oke man maps een beetje groter en je moet gelijk km's lopen laat wel weer zien hoe de gemiddelde cod-gamer denkt..
Haha Het wordt gewoon lastig om grote maps te maken die niet alleen leuk zijn voor snipers en waarbij je ook geen wagens nodig hebt.
Laat ik het dan zo zeggen, mappen een beetje de grote van outpost/fallen. Dat soort mappen zijn qua grote het leukst om te spelen IMO.
Zijn inderdaad wel leuk in het opzicht van niet continu in je rug te worden geschoten. Al vind ik af en toe de actie van bijv. Dome ook wel erg leuk
Of Treyarch is zo slim om de snipers wat lastiger te maken ? Black ops' snipers waren ook al een stuk minder 'lastiger' dan wat je nu bij MW3 hebt.
Dat snipen blijft altijd wel een probleem. Een heel grote groep vond het geweldig dat het bij BO niet of nauwelijks meer mogelijk was om te quickscopen door de verdeling van de perks. Een andere, net zo grote groep, vindt het juist fijn dat er eindelijk weer gequickscoopt kan worden bij MW3
Of je neemt gewoon de middenweg en haalt sleight of hand pro weg voor snipers en misschien ook de auto aim. Dan wordt het al een heel stuk moeilijker.
Volgens mij ook Treyarch had een goede balans gevonden. Er viel wel te snipen maar het was wel moeilijk MW2 en 3 zijn daarin veel simpeler
Vandaag kreeg ik een emblem van dat ik 500 headshots had met me acr6.8 dus ik wou even kijken hoeveel ik er aan het eind van de dag had maar daar stond het niet. Ik ging maar barracks-challanges-primeray weapon-acr6.8 en toen kreeg ik alleemaal balkjes met bv acr6.8 expert/marksman iv ext en toen stond er ook oets van headshot en daar stond 89 van de 180 headshot maar hoe kan ik zien hoeveel headshot ik helemaal gehaald heb met de acr6.8 want ik wil de gouden titel waarmee je duizend headshots nodig heb
moet je die gekke add-on downloaden geen idee hoe die heet waar je ook shit kan kopen zoals maps enzo.