1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Grand Theft Auto IV

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Sognare, 12 apr 2008.

  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Is er eigenlijk ook een soort Capture The Flag ? <3 CTF
     
  2. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Volgens mij komt Team Car Jack City heel dicht in de buurt bij Capture The Flag.
     
  3. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik hoop dat er ook een splitscreen mode in komt. Op de Xbox 360 zijn er zowat geen games met splitscreen. En zeker niet waarbij je lekker kan freeroamen.
     
  4. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Die komt er niet =(
     
  5. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.957
    Dat vind ik echt jammer, maargoed, het zal ook wel teveel vermogen van de Xbox vragen. Ach, ik zal het wel vergeten als ik straks iemand van het Getalife gebouw afgooi O-)
     
  6. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Waarschijnlijk om dezelfde redenen als bij crackdown? Dan wordt het simpelweg te veel op één scherm.
     
  7. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Zou je ook een private match kunnen maken dat je met zn allen in 1 team zit, en dan de stad onveilig maken?
     
  8. Manialmadcowie

    Manialmadcowie Active Member

    Berichten:
    838
    Leuk Bevonden:
    14
    Ja, dat is waar het Free-Roam'n helemaal om draait }:]\o/
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  10. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Ja, 1 team als in 16 spelers :p Want dat zou wel heel vet zijn. 4 Escelades, 16 personen, allemaal een wapen. _O_
     
  11. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Vroeger kon het toch ook? San Andreas zat echt op het randje van wat een ps2/xbox kon renderen, toch was er splitscreen! Games vragen meer en meer, maar consoles worden ook evenredig beter. Het is belachelijk dat de PS1 nog betere splitscreenmogelijkheden biedt. |:-

    En wat betreft dat "filter"/blurry in multiplayer. Veel voorgaande GTA games hadden een filter over de graphics heen. Maar die kon je ook uitzetten, misshien nu weer?
     
  12. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Bij san andreas noemde ik het geen splitscreen. Als er een "one screen co-op" in zou zitten zoals in SA zou ik het waarschijnlijk niet spelen. Dit wekte bij mij alleen maar frustraties op omdat het totaal niet lekker werkte. Wanneer de één even een motor pakte en 2 meter reed kon je al niet verder lopen. Splitscreen is iets heel anders dan de co-op als in SA. In SA moest alles maar één keer worden geladen en had je 2 poppetjes. Wanneer je echt splitscreen krijgt moet alles 2 keer worden geladen. Sowieso als de één alles in het zuiden aan het opblazen is en de ander wordt achtervolgt door 10 politiewagens in het noorden. Dit is toch een groot verschil imo.
     
  13. TDF GANGSTER NL

    TDF GANGSTER NL STB MEMBER

    Berichten:
    138
    Leuk Bevonden:
    0
    idd cookie maja miss gta 5 LOL :D hehe in 2010 lol ik wacht wel tot ie uit is en ga lekker genieten
     
  14. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    De modes die in de startpost staan, zijn dat ze allemaal? Dacht namelijk dat het er 16 in totaal waren.
     
  15. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Nee. Ik dacht in de preview van gamer.nl gelezen te hebben dat ze alleen toegang hadden tot die modes, maar dat er nog (veel) meer zijn.
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  17. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze game lijkt me uitermate geschikt voor clans. Ik hoop dat ze daar wat mee doen. Dat je je clan/gang een hele eigen identiteit kan geven.
     
  18. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Kan toch al een beetje? Iedereen kan dezelfde (rare) outfit aantrekken!
     
  19. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    ik hoop dat ze snel met nieuwe info van de co-op modi komen.. Het wordt wel tijd. Of zouden ze dat pas doen als het spel uit is?
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Goed dat microsoft deze week die update heeft uitgevoerd voor verbetering van xbox live want het gaat druk worden 29 april.
     

Deel Deze Pagina