1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Grand Theft Auto IV

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Sognare, 12 apr 2008.

  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Die multiplayer begint me steeds meer te boeien.
    Ik zie het al voor 16 man van xboxworld tegen de polite met 6 sterren midden op Times Square.
     
  2. Jort

    Jort Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ff een vraagje, hopelijk weet iemand dat. Worden van de multiplayer ook stats bijgehouden? Dus bijvoorbeeld hoelang je elke gamemode hebt gedaan in totaal, hoeveel kills, enzo? Ik vind het zelf altijd vet om stats van dt soort dingen te bekijken in de game :D.
     
  3. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    als het goed is wordt dat bijgehouden op deze site als je je daar registreert.

    https://socialclub.rockstargames.com/

    ;)
     
  4. Parasite

    Parasite Ryu Hayabusa

    Berichten:
    722
    Leuk Bevonden:
    3
    Effe als toevoeging op Meteorwing's post: Er zijn ook leaderboards die je via Xbox Live kunt bekijken.
     
  5. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Parasite, kan je nou echt door de hele stad freeroamen met 16 man ? Of met minder. En is er ook een offline coop, dus dat ik samen met een maat gewoon rond kan kloten in Liberty City ?

    Multiplayer boeit me ook meer en meer. Deze game ga ik echt heel lang spelen, als ik maar een game mocht hebben dit jaar, dan was het duidelijk IV. Dit ga ik zo lang spelen. _O_
     
  6. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    en heeft ook iemand al die co-op missies gedaan? kan iemand daar wat over vertellen>
     
  7. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Dinsdag overdag ga ik single player spelen. En s'avonds wil ik online gaan, een server opzetten en dan met 16 members van XBW gaan knallen :D
     
  8. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Ik wil best wel mee doen, als ik niet in de singleplayer word opgezogen. :+
     
  9. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Nu er steeds meer over de multiplayer naar buiten komt, krijg ik daar ook steeds meer zin in. Vooral die Freemode en dat cops en crooks lijkt me vet.
    Ik vond dit ook wel goed gevonden, van ign.com:

     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Midden op times square met ze 16en in een ring staan en dan gaan beslissen wat je gaat doen.
    En dan een moment later zie je 16 auto's gejat worden
     
  11. ShadoW_2k

    ShadoW_2k Active Member

    Berichten:
    918
    Leuk Bevonden:
    3
    Hmm Dus als ik het goed begrijp kan je gewoon met 16 man? rond rijden en van alles doen waar je zin in hebt !? *)
     
  12. X360Fr33k

    X360Fr33k RacePro

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Jaja, met 16 man door heel de GTA map heen.. Je kunt ook voetgangers aan/ uit zetten, politie aan/ uitzetten en alles.
     
  13. ShadoW_2k

    ShadoW_2k Active Member

    Berichten:
    918
    Leuk Bevonden:
    3
    Haha Damn Dat is wel nice :D !
    Wist ik nog niet .. dacht gewoon 16 players en dan 8 vs 8 maar dat zal er ook wel in zitten neem ik aan niet?
     
  14. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Legendarisch, 16 man online staan en doen wat je wilt. Oh fuck, dit gaat zo ongelofelijk hard ownen. Fuck GoW2, Saints Row 2, Ninja Gaiden 2, Fable 2 en alle andere games die uitkomen. Het is dit jaar GTA IV tijd, baby. :cool:
     
  15. Dutchman020

    Dutchman020 Wtf.

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    krijg je dan ook 16 Niko's die in LC rondlopen of kan je dan ook je eigen online-character aanmaken??
     
  16. Atton

    Atton Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    0
    je creert een eigen personage
     
  17. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    dat wordt zeker mooi. Maar GoW2 wordt ook vet hoor :)

    Wel gezellig om met 4 auto's met elk 4 inzittende de politie voor te blijven.
     
  18. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Hou wel rekening dat dit niet zo uitgebreid wordt als in bijvoorbeeld Saints Row!

    Je kan wel een aantal dingen qua kleren en volgens mij de gezicht veranderen, maar je kan niet bijvoorbeeld jezelf na maken.
     
  19. TDF GANGSTER NL

    TDF GANGSTER NL STB MEMBER

    Berichten:
    138
    Leuk Bevonden:
    0
    hehe de opties zijn minimaal idd 4 hoofden 6 petjes 4 broeken OID! heb net toevallig ff gametrailer bekeken maar weet de exacte aantallen ff niet :D

    ik was me net aant bedenken aangezien je ook kunt free roamen ONLINE! zou het dan mogelijk zijn om bv de MINI games met elkaar te kunnen doen? ik bedoel wat is er leuker dan met 16 Gangsters de Bowlingbaan onveilig te maken? :D
     
  20. Yuri_Ehv

    Yuri_Ehv Active Member

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    1
    Met 16 man heel de stad afbreken,kei vet!
     

Deel Deze Pagina