1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Halo Reach [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Cookie, 20 okt 2010.

  1. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Sinds ik general ben word ik echt helemaal kapot gespammed met messages maar vandaag sloeg toch wel alles. Gister kwam ik één of andere fransoos tegen die er geen bal van bakte en naderhand kreeg ik wel 2 messages van hem, in zijn beste Engels (fransman dus dan weet je het wel). Vandaag kwamen we hem weer tegen dus ik liep hem continu te t-baggen omdat ik hem iets van 6 keer achter elkaar had waarop hij dus ook quitte 8) Met als resultaat:
    [​IMG]


    Ik werd echt helemaal knetter, die "mother faucer" deed het hem wel trouwens :+ Uiteraard niks teruggestuurd want aan dat soort types besteed ik geen aandacht.

    Mijn favo message blijft toch wel die van ene "BannerPETER" die me killde op een streak van 13:
    [​IMG]

    _O_
     
  2. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    Vind je het gek als je iedereen loopt na te schieten en te teabaggen. :lol: :D
     
  3. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    "komaune noob" :lol:
     
  4. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Bijna elk potje kies ik er 1 uit van hun team waar ik steeds achteraan ga en regelmatig krijg je dan ook een message. Gewoon een soort Halo subquest die ik heb aangeleerd :+

    En die daily credit limit mag wel eens verhoogd worden bij hogere ranks, ga je voor Inclement Weather en dan moet je weer stoppen omdat je toch geen credits meer krijgt, beetje irritant.
     
  5. Revenge

    Revenge Active Member

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja herkenbaar ik krijg ook soms van die messages binnen waarin staat dat je een enorme noob bent, ik kan er best wel om lachen eigenlijk. En ook tijdens de game hoor je ook allerlei krijskinderen zeiken dat het allemaal niet lukt en dat je een cheater bent maar dat is al jaren zo in de gehele Halo-reeks heb het al vaak genoeg beleefd.
     
    Laatst bewerkt: 4 dec 2010
  6. SleepTrgt

    SleepTrgt Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    7
    AL is wel het meest spel verneukende ding ooit in een game...

    Gewoon ff op Commando onstervelijk zijn en METEEN erna kunnen aanvallen.
     
  7. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ik wil die Inclement Weather ook omdat 'ie echt baas zou staan bij m'n nick en m'n emblem. :cool:
     
  8. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    Dat is opzich wel gay, als je steeds één iemand gaat killen..

    Ik voeg jou toe, dan wil ik een keertje SWAT tegen jou doen..
     
  9. SleepTrgt

    SleepTrgt Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    7
    Nou t lukt me tot nu toe echt niet, grenades zijn echt veels te zwak daarvoor..
     
  10. Speurneus

    Speurneus Active Member

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt het dat als je de nieuwe maps niet hebt je helmaal NIETS meer online kan spelen? Bij Halo 3 kon je altijd nog 1 a 2 game modes spelen...
     
  11. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    Je kan bijna alle competitive gamemodes (DLC uitgezonderd) spelen zonder de mappack te kopen.
     
  12. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Gewoon niet de DLC playlist pakken :thumbs:
     
  13. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    Laatst bewerkt: 5 dec 2010
  14. Kaasstengel

    Kaasstengel Never, ever give up!

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Knap aangezien ik regelmatig kill from the graves maak met granaten, een double of tripple kill is geen uitzondering :) .
     
  15. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    Haha
    iemand stuurde mij toen Na een potje save heavens :p
    ''Fucking hacker noob''
    ik zo terug ''WTF ?''
    hij ''yeah fucking hacker we couldnt kill you''

    ik ging stuk _O_
     
  16. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn veel mensen die niet kunnen tegen hun verlies of gewoon dat je beter bent dan hun.Ik besteed er geen aandacht aan :p
     
  17. SleepTrgt

    SleepTrgt Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    7
    Ben ik benieuwd hoe je dat doet, had net iemand gestucked die tegen een ander aanstond, maar die ander ging niet dood hoor!

    Zoiezo lijkt het wel hoe langer ik halo speel hoe slechter ik word :confused:
     
  18. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Hoe meer ik speel hoe minder serieus het eraan toegaat. Hoe vaak ik niet doodga omdat ik een teammate aan het tbaggen ben... Mijn K/D is de afgelopen weken gekelderd en het zal me echt een zorg zijn verder :+ Ik sta de laatste tijd ook erg veel in de min terwijl dat normaal gesproken zelden het geval was (gisteren zelfs -9, maar dat was dan ook omdat ik ontiegelijk hard gespawnkilled werd). Nu moet ik ook zeggen dat de connecties, in ons geval althans, de laatste weken dramatisch zijn en SWAT is niet de meest ideale gamemode voor lag.
     
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Hoe zit het btw met Grifball? Komt ie terug of is ie al terug?

    Zal wel te min zijn voor jullie SWAT liefhebbers, maar ik vond het altijd geniaal. :D
     
  20. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Inderdaad, SWAT > Alles. Hoewel magnums enorm ruk blijft.

    Nog 88K voor inclement weather en vandaag vrij, dus deze week heb ik hem :cool: Alleen jammer dat het er niet uit ziet als je rood bent, bij een blauwe armor is het wel netjes imo.
     

Deel Deze Pagina