1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Halo Reach [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Cookie, 20 okt 2010.

  1. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    SWAT was toch nooit zo populair in Halo 3? Ik snap echt niet wat jullie zo geweldig vinden aan SWAT. Ik vind het meer een allround variant van Team Snipers. Geef mij maar DMR Slayer. Daar komt veel meer variatie en improvisatie bij kijken. De reden waarom ik Halo speel!
     
  2. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ik vind SWAT tof omdat ik gewoon rustig kan knallen zonder erbij na te denken. Als ik improvisatie en tactiek wil dan wacht ik wel op Gears of War 3. ;)
     
  3. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Swat mag van mij weg en nooit meer terugkomen. Wat is dat toch moeilijk, mijn hoogste score in SWAT is 2 :lol:
     
  4. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Arena is echt helemaal dood of niet? Ik kom echt nooit meer in een lobby....
     
  5. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Ben toch wel erg blij met de nieuwe maps. Tempest speelt prima, doet me een beetje denken aan Standoff. Anchor 9 is eindelijk weer een leuke 4 vs 4 map. Breakdown is toch wel verreweg mijn favoriet, eindelijk weer een goede Big Team map _O_ . Veel voertuigen, maar lopend kun je ook nog genoeg doen. Voor Invasion speelt ie ook echt tof.

    Enige gemis aan deze DLC is dat er geen nieuwe Forge mogelijkheden bij zitten. In Halo 3 kregen we eerst Foundry en toen Sandbox. Ik had stiekem gehoopt op Forge City.
     
  6. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    @Rigest,

    Met je eens. Als ze dan toch weer een enorme forge map gaan maken. Dan zouden ze eens new Alexandria moeten pakken als stijl. En niet die lelijke, saaie grijze dozen :{.
     
  7. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik ga de DLC van t weekend ook maar is kopen als ik word aangenomen.
    Heb er eigenlijk niet zo veel geld voor nu helaas.
    Hoop dat ik dan weer zo veel zin heb dat ik de laatste 2 orginele achievements kan halen.
    Vind k best lang duren, doorstromen naar lt. colonel.
     
  8. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    [​IMG]

    [​IMG]

    Ein-de-lijk :) Kan ik eindelijk weer wat andere spellen gaan spelen :+ Ook wel mooi dat precies vandaag die daily credit cap is verhoogd, anders had ik het niet eens kunnen halen.
     
  9. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Heh ziet er wel cool uit. Ik heb vandaag die hartjes gekocht =P, verder dan dat zou ik toch niet komen. Ik heb trouwens nog niemand gezien met die stank ding.
     
  10. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    :'-(
     
  11. SusPenZz

    SusPenZz Veldhuis tot me dood

    Berichten:
    1.539
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga hem halen. Zit nu op 300K, dus duurt nog wel even. Maar ik zal hem hebben! Inclement Weather is voor watjes Cookie! <---Just kiddin' of course
     
  12. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ik lees nu pas de messages die cookie kreeg. Best lachen en met name die Fransman. Zelf krijg ik alleen maar berichtjes dat ik een cheater ben. :'-(

    En sowieso moet je niet gaan zeuren dat mensen campen in SWAT. Dat hoort nou eenmaal bij de gamemode. Als je wilt dat kansloos rushen wordt beloond moet je terug gaan naar Call of Duty.
     
  13. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ik zo vaak. Maar je lijkt dan echt op een zwerver in een Spartan pak.
     
  14. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Net de Firefight voice van Masterchief maar eens aangeschaft. Weet nou niet of ik het de moeite waard vind 8) Het is een beetje....awkward, telkens zo'n gare zware stem die dan Headshot zegt 8)
     
  15. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Man o man, ik merk echt dat ik nu zoveel eerder wordt gespot dan normaal 8) Ik kreeg gister ook al gelijk een message met: "that gay lightning makes u so easy to hit HAAAAAAAAAAHA". Maar je merkt het echt goed, echt niet tof gewoon xD Misschien toch maar weer mijn confetti aanzetten, eigenlijk had ik sowieso maar 1 reden om voor IW te gaan en dat was om Neo te zieken :+
     
  16. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ik merk al dat in FFA steeds de sjaak ben omdat m'n rode/gele kleuren opvalt. Elke keer wanneer ik in combat ben en een derde persoon wilt meedoen kiest ie altijd mij uit als target. Ik sta ook altijd in iedereens killed most lijstje terwijl ik wel bovenaan met 25 kills sta. Heel vaag eigenlijk.

    Lightning lijkt me dan al helemaal erg en absoluut niet iets om m'n punten aan uit te geven.
     
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Wacht, dus misschien ben ik niet eens zo slecht, ik loop gewoon in te felle kleurtjes rond?
    Ik probeer meestal de meest opvallende kleurencombinatie uit te zoeken. :+

    Bruin/wit/zwart zijn saaaai. Ik ben meestal geel/paars/groen/roze etc.
    [​IMG]

    edit: Ja, langzaam begin ik weer zin te krijgen in Halo. Jammer dat ik nu wel al weet dat de maps saai zijn. Ach, iig geen zombie mode meer! :D
     
    Laatst bewerkt: 11 dec 2010
  18. SusPenZz

    SusPenZz Veldhuis tot me dood

    Berichten:
    1.539
    Leuk Bevonden:
    0
    Daarom is Pestilence zo Awesum!:thumbs:
     
  19. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Heb halo al een tijdje maar nu pas uitgespeeld, einde was redelijk indrukwekkend.
     
  20. Forty

    Forty Guest

    lol wat toevallig ik heb vanavond een film met jou in de hoofdrol gezien :D

    OT

    ik heb halo reach.:)
     

Deel Deze Pagina