1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Halo Reach [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Cookie, 20 okt 2010.

  1. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Komt gewoon omdat SWAT maar 10% Halo is. Je vergeet leren omgaan met abilities, powerweapons, shields en grenades. Eigenlijk is het zonde om SWAT te spelen. Het is helemaal geen Halo. 8)

    Maar het blijft erg vet! :cool:
     
  2. Silver92

    Silver92 Active Member

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    0
    :eek:

    LoneWolves <333 ik check het nu ff
     
  3. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Echt meeste wazige bug/glitch tot nu toe in Reach gehad. Speelde Invasion op Spire en waren makkelijk aan het winnen. Hadden de core buiten en toen kregen we een zwart scherm. Was de core in één keer gereset dus wij weer terug. Zit er één of ander blauw schild om de core heen en die kon niet kapot. We konden de core niet pakken :confused: . Uit frustratie begonnen een paar gasten te betrayen, werden er uiteindelijk 3 gasten geboot en toen hadden we verloren :mad:
     
  4. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Mja, Reach is wel buggy. Heb op mijn fileshare ook een filmpje staan van een spawn die helemaal nergens op sloeg. Loop ik op Hemorrhage met mijn rug tegen de muur op die richel bij die ene base, spawnt mijn teammate achter me in de muur en krijg ik een betrayal op mijn naam. Gevolg? Geboot. Had vandaag zelfs nog dat mijn guest achter mij spawnde, maar op een of andere manier terechtkwam op een plek waar je niet hoort te kunnen komen. Moest hij zichzelf afmaken om weer terug in het spel te komen. Daar had Bungie toch wel wat meer tijd aan mogen besteden.
     
  5. SD23a

    SD23a Why so serious?

    Berichten:
    233
    Leuk Bevonden:
    19

    Duurt jaren voordat je eerlijk MC helm hebt |:- Duurt zelfs (te) lang voor die vette commander helm :p btw die chest armor zijn zotjes ;p
     
  6. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Swat magnums is echt wel tof, ik vind het bijna makkelijker dan met de DMR:lol:
     
  7. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Maar het komt te vaak voor. Soms kan je kiezen uit 3x Magnum SWAT! Gelukkig waren een hoop mensen die voor een nieuw lijstje hadden gevoted.

    Laatst kwam ik ook deze tegen:
    - Team SWAT Pinnacle
    - Team Magnum SWAT Countdown
    - Team Magnum SWAT Reflection

    Fuck off, alle 3 zijn zwaar kut!
     
  8. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    haha net wat bizars meegemaakt! ik zal eerst de situatie even uitleggen. ik moet die 30kill challange nog halen. dus ik was rumblepit aan gaan doen alleen voor de kills.

    nu is het zo dat ik vanochtend geopereerd ben aan mijn linker oog, en die helemaal afgeplakt en gehecht is etc. dus ik zie alleen met mijn rechter oog. in de eerste minuut gelijk een overkill wat me nooit lukt haha en 27kills. nog niet gehaald dus maar met 1 oog vond ik het een aardige prestatie haha. die shotgun is echt dikke ownage op powerhouse hehe. vooral omdat iedereen hem altijd laat liggen haha.

    http://www.bungie.net/stats/reach/gamestats.aspx?gameid=266691890&player=TehCliffNL
     
  9. blackboss

    blackboss Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb het spel nu ook weer een paar dagen, en ben al weer helemaal terug met mijn vertrouwde sniper rifle. Heerlijk zo'n snipermode ;)
     
  10. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
  11. vipers110

    vipers110 Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    beetje erg vroeg voor die map packs vind ik :confused:

    Wel lijken het me leuke maps (behalve de breakpoint).

    Ik zal ze waarschijnlijk wel gaan kopen maar als ze er over een half jaar kwamen was ik daar ook tevreden mee geweest
     
  12. SusPenZz

    SusPenZz Veldhuis tot me dood

    Berichten:
    1.539
    Leuk Bevonden:
    0
    Zooo dat einde van dat filmpje is echt tof gedaan!
     
  13. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.958
    Ah nee man, 2 maanden na de release is prima.
     
  14. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
  15. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Haha wtf, die bovenste 3 heb ik allemaal in mijn lijst en daar speel ik regelmatig mee :+ En ze zitten inderdaad ook op xbw, alleen posten ze niet heel veel, op Neo na.
     
  16. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Net weer eens wat Matchmaking Firefight gedaan. Rocketfight gaat nog wel, maar Waterfront is zo een k*t map. Steeds die k*t snipers op de bergen die maar terug blijven komen (tellen ook niet mee bij last five enemies) en dan staan op den duur alle spawnpunten vol met elites. Je kan ook niet even schuilen of je wordt alweer van alle kanten neergeknald. In het vervolg leave ik dan ook bij deze map, zeker zolang ze die irritante snipers er niet uit halen.
     
  17. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
  18. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Is het al bekend wat de MLG settings zijn van Reach? Zelf hoop ik dat de Needle Rifle HET wapen wordt. DMR is te random imo. Daarnaast is de Needle Rifle veel beter dan de DMR.

    ff een vergelijking

    Needle Rifle:
    +Snel
    +Accuraat, weinig bloom.
    -5 schoten om de shield te poppen

    DMR:
    -Langzaam
    -Scheef, ernstige last van bloom.
    +4 schoten om de shield te poppen

    De Needle Rifle heeft dan wel 1 schot meer nodig. De tijd waarin je iemands shield popped is veel korter aangezien ie ook sneller schiet. Daarnaast is ie ook nog accurater. Mijn favo Reach gun is zonder twijfel de Needle Rifle.
     
  19. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    Dit berichtje kreeg ik binnen na een potje save havens :p

    [​IMG]
     
  20. Freezing Aaron

    Freezing Aaron Registered member

    Berichten:
    608
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik verlies altijd als ik tegen iemand met DMR moet en ik heb de NR :+
     

Deel Deze Pagina