1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Halo Reach [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Cookie, 20 okt 2010.

  1. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    omg haha :9
     
  2. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    hehe das zeker gaaf.

    had net een potje oddball 39kills en 9deaths ^^ wel niet gewonnen maar toch netjes. had ook een winstreak van 16 maar door dat potje werd hij onderbroken .
     
  3. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Denk je iemand vol te raken de hele tijd, richt ie even op je hoofd, waardoor ie zoveel damage doet dat je het alsnog aflegt. :+

    Anywya, gister een irritant potje, waarbij een noob hele tijd in de tank zat. Ok, part of the game, maar zonder die tank waren we hun hard aan het ownen en door die tank knalde die ons omstebeurt af. Was niet bij in de buurt te komen (en anders stonden er wel buddies om de tank heen). En nog irritanter, je zag de loop gewoon niet naar je toe richten en geen kogel af vuren. Je viel steeds echt ineens dood neer door een kanonskogel, zo hinderlijk.
    Net als die banshees, die soms maar niet uit de lucht willen, hoeveel je er ook op knalt, hoe lang ze ook al roken. Balans is vaak gelijk weg als een team voertuigen heeft (waar soms niet aan te ontkomen is).
     
    Laatst bewerkt: 27 okt 2010
  4. Dennis_88

    Dennis_88 Half Baked

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Mja das met een hoop.
    Als er een goede sniper bijzit die een sniper rifle vind dan leg je het ook af. Je kan moeilijk alles uit het spel halen omdat sommige spelers er te goed mee zijn, als ik 3 keer door 1 voertuig word geslayed dan is het echt mijn eeuwige missie om voor het einde die gozer eruit te sleuren }:] :+
     
  5. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Dat is overigens wel een beetje het probleem van Invasion Slayer. Op het moment dat de ene partij aan het begin net wat meer mazzel heeft en daardoor zelf de wapens en niet veel later voetuigen spawnt, dan is het moeilijk om dat overwicht te verstoren. Probeer maar eens zo'n hill te veroveren terwijl van alle kanten Banshees en ghosts om je oren vliegen. Miss dat ze om het interessant te houden beter de plekken van de hill telkens op een voor het op dat moment onderliggend team kunnen laten verschijnen. Natuurlijk kan het chill zijn, als je de tegenstander raped. Maar als je zelf bij de onderliggende partij hoort dan suckt het te hard.
     
  6. Forty

    Forty Guest

    Zelfde bij mij.

    Maar dan na 1 kill :p
     
  7. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    gewoon die plasma pistol gebruiken tegen voertuigen.. zijn ze tijdelijk uitgeschakeld dan meteen vol spammen met je team }:]
     
  8. Forty

    Forty Guest

    Ik haat het als ik in een banshee zit en ik word geowned door een BMR....x6

    Is teamwork maar wel in mijn nadeel.
    :'-(
     
  9. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Vanmiddag even Team Objective gedaan met Zer0, Cookie en blackbird. Wel lachen, alleen jammer dat we alleen met Hot Potato de hele tijd verloren :+
     
  10. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Inderdaad, hot potato kunnen wij echt niet 8) Alles wonnen we maar daar pakten we elke keer net de bom als hij ontplofte en gingen we er ook heel handig met zijn allen omheen staan. Dan vond ik territories beter gaan, 9-1 gewonnen en een K/D van 38-6 :+ Maar met zijn vieren is objective tenminste tof, helemaal als je steeds tegen dezelfde gast moet met zijn 2 guests :p

    Swat ging vandaag ook wel lekker met potjes van +23 en +25. Alleen de kleinste lag daar en je wordt helemaal knetter omdat je schijnbaar alles mis schiet.

    De nieuwe Firefight is ook 100x toffer dan voorheen, vooral de bonus ronde is één grote chaos. Tenminste weer eens wat anders dan die korte potjes elke keer van 1 ronde. Sniperfight op Glacier <3
     
  11. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Nieuwe firefight? :eek: Wist ik helemaal niet, vanavond maar even proberen :9, ben ik ook gelijk Lt. Colonel (nog maar 3k cR \o/), glitcher dat ik ben :+
     
  12. oeloeimanu

    oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

    Berichten:
    508
    Leuk Bevonden:
    2
    Ligt het aan mij of komt Elite Slayer echt veels te vaak voor? Van de 5 slayer varianten die ik vandaag gespeeld heb, waren er 4 Elite Slayer. En dat gaat ook echt nergens over: iedereen heeft armorlock en gaat een beetje stickies spammen. Normale en Pro Slayer zijn een stuk leuker.

    Ik vind ook dat de challenges wel iets origineler mogen worden. Nu zijn het alleen maar challenges van "Kill X personen in multiplayer" en "haal 25 assists". De leukste challenge die tot nu toe geweest is, is de "maak 5 kills terwijl je jetpackt". Die zorgde ervoor dat ik anders moest spelen dan normaal, want ik gebruik nooit een jetpack. Ideeën voor nieuwe challenges: Maak een assassination terwijl je Cloak aan hebt staan, maak 10 kills met een sidearm in één match, assassinate 7 mensen op één dag, maak 10 kills met een objective (oddball, flag, bomb) op één dag etc.

    En veel mensen gaan in KotH/Oddball gewoon Slayer spelen. Dat vind ik nogal irritant. Ze moeten mensen meer belonen voor als je een objective haalt (bijvoorbeeld: elke seconde in de hill is 5 credits erbij, persoon die in totaal het langst in de hill staat krijgt 100 extra credits, flag scoren is 100 credits erbij, etc.).
     
  13. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Vind Firefight nu te lang duren. Half uur voor een potje is me te lang. Zeker omdat tegen het einde vaak de meesten weg gaan en je dan zelf in je eentje of met zn tweeën de laatste minuten moet zien te voltooien. Voor mij is het meer af tellen, aangezien je bij de spawns al omringd bent door elites die je niet 1,2,3 neer krijgt, helemaal omdat steeds meer skulls aan staan etc.
     
  14. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    Die cijfers zie ik niet vaak als ik met je speel Cookie. Doe is wat beter je best als je weer met ons mee speelt. :9

    Btw: Scores zal je vast wel op Sword Base hebben gehaald. :lol::+
     
  15. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Op The Cage en Asylum en niks tegen mijn Sword Base stats. Je kan het gewoon niet hebben dat ik zo pro ben, kuche :+

    [​IMG]


    Hij blijft mooi O-) Als ik met jullie speel dan gaat het ook altijd wel goed maar alleen als ik niet met jullie speel dan haal ik 25+ kills, aangezien jullie wel de goede plekken kennen met swat en ook weten hoe je raak moet schieten, helaas.
     
  16. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    MLG settings zijn al een tijdje uit (had het ook hier gepost dacht ik).

    Verder vind ik de NR niet beter dan de DMR. De bloom is erger op NR als je unscoped schiet, en echt veel langzamer is de DMR niet volgens mij (heb het niet echt getest). En geef mij maar de rockets.
     
  17. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Swordbase is makkelijk ja. Bijvoorbeeld een Countdown is veel te random imo. Daar gaat het meer om wie het meeste geluk heeft. Het is moeilijk in te schatten waar de vijand zit. Om over het respawnen maar niet te beginnen daar...


    Dan neem ik wel de sniper+sword. :b:
     
    Laatst bewerkt: 27 okt 2010
  18. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Sniper+shotgun voor mij! Rockets resulteren Veels te vaak in suïcide! ^^
     
  19. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ja hoor, met 5 speed raak ik niks in SWAT gvd :mad:

    Echt kut dat ik het met 3 speed heb aangeleerd(sinds halo 2). Zeer slecht voor m'n ego is dit.

    Dan maar funmodes zoals BTB en Invasion grinden totdat ik m'n aim weer in orde heb. Wel fijn dat ik een gezonde 360 heb. 5 speed had ik veel eerder moeten doen.
     
    Laatst bewerkt: 27 okt 2010
  20. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Net eindelijk eens een normaal, leuk potje Firefight gedaan.
    Sniperfight en zat zowaar op een punt waar de enemies dit keer niet dichtbij kwamen.
    126 kills, 0 deaths. Voor het eerst dat ik niet tich keer dood ben gegaan. :+
    Niet eens veel headshots, maar ach, heb me best vermaakt dit potje.
    Nog de nodige potjes en daily challenges en dan ben ik ook Captain.
     

Deel Deze Pagina