1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Halo Reach [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Cookie, 20 okt 2010.

  1. Freezing Aaron

    Freezing Aaron Registered member

    Berichten:
    608
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht dat ze op bnet hadden vermeld dat het niet uitmaakt welke rang je bent, omdat er nog een trueskill rang achter zit die je niet ziet..
     
  2. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    dan zoude ze daar de achivements op moeten geven en niet op de rank.... want nou word je beloond ook al bak je er niks van
     
  3. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Ik had het nu even over Halo 3 he.
     
  4. Freezing Aaron

    Freezing Aaron Registered member

    Berichten:
    608
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja snap ik, maar ik had het even over het algemeen. Dat een persoon hierboven instelde dat hij met 'rankgenoten' wilde spelen, maar tegen Lt.Colonels moest. Het kan dus zijn dat het op basis van Trueskill gaat.

    Ze hebben het trueskill teken onzichtbaar gemaakt om een aantal redenen, nieuwe accounts etc dacht ik. Vandaar dat je er ook geen achievements voor krijgt.
     
  5. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    @Discussie van vorige pagina, ik vraag me af waarom iederen altijd met zo'n hoog mogelijke sens willen spelen? Speel gewoon op de sens waarmee je het beste bij voelt, ik speelde op h1 op 6, 2 op 5 en 3 en reach op 4.
     
  6. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Beetje kort door de bocht, denk je ook niet?:emo:
     
  7. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Jah daar heb je wel een beetje gelijk in over kort door de bocht. Enkel dat is mijn constatering. Daar is het forum voor! Ik wil hier niet mee zeggen dat ik gelijk heb. Ik wil alleen mijn mening geven over dit onderwerp. ( ps ik lees het morgen ochtend nog een keer als mijn bier is uitgewerkt dus als ik iets niet goed geplaats heb, dan verbeter ik het morgen nog een keer).
     
  8. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Pffff bier is kut! Ik kom niet uit mijn woorden ^^
     
  9. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Soms kijk ik eens naar de multiplayer kills. Dan zie je soms dat ik meer kills heb terwijl m'n rank een stuk lager is.

    Tegenwoordig zijn er veel legite Lt Col's. Maar een paar weken terug waren het alleen maar boosters.
     
  10. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Erg heb ik voor onzin getypt vannacht! Ik edit straks deze post wel ff met iets nuttigs ^^
     
  11. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ja, maar dat is logisch. Als je zo snel Lt. Col. bent dan moet je dat wel gedaan hebben met levenloos boosten (no phun intended). Maar die gasten die nu Lt. Col. zijn die kunnen ook prima gewoon een hoop games gespeeld hebben en daardoor in skill gestegen zijn. Ik heb simpelweg te tijd er niet voor om zoveel te spelen, maar sommigen hebben dat wel. Good for them.

    Hoe zit het trouwens met die skullhelm die je unlocked wanneer je alle items gekocht hebt. Moet je daarvoor dus ook de Recon helm hebben unlocked? Aangezien ik destijds op de release date geen code heb gekregen is, kan ik dan ook nooit die skull helm krijgen?
     
  12. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Je moet ook de laatste rang hebben bereikt voor die skull, dus je moet sowieso 20 miljoen credits hebben behaalt :+
     
  13. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Oh. :'-( Hoezo onmogelijk. Ze zullen ze dan misschien ook wel gaan weggeven zoals ze in het begin deden met de Recon helm in Halo 3 neem ik aan.
     
  14. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Een buddy is alweer even Lt. Col. maar heeft niet echt geboost (hij is niet van het boosten) en heb hem ook niet extreem veel zien spelen. Geen idee hoe ie zo snel is gestegen, waarschijnlijk hoop door commendations, challenges en de nodige potjes.
    Zijn een paar 'boost' spots die ik ken, maar om de paar sec. 12cr krijgen schiet ook niet op. Was daar ook snel klaar mee. Speel nu gewoon af en toe wat MP/Firefight en dan met name voor de haalbare / interessante challenges en dan gaat het ook wel. Kost me nog wel even om Captain te worden en of ik daarna nog hoger wil betwijfel ik. Denk dat ik dan eerder de campaign nog eens ga voltooien (op Legendary).
     
  15. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik ging vandaag zo slecht, mij pa zat achter de pc dus dikke lag maar ik moest die 4 wins challenge gewoon halen 8) 15 potjes en 6 keer in de min, mijn hele K/D is nu naar de knoppen en van de 15 potjes dus ook maar 4 keer gewonnen, maar de challenge is binnen :+

    En nog 1 ding. CLIFFHANGER MOET UIT SWAT! Dit zijn 4 spawns achter elkaar:

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    En Asylum is ook niet veel beter.

    [​IMG]
     
  16. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Die spawns zijn echt verneukt in die levels ja.
    Vooral frustrerend als het een paar keer achter elkaar gebeurt. 8)
     
  17. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    Bungie weet het echt goed te verprutsen met die spawns. :emo: Hoop echt dat die nieuwe maps wel fatsoenlijke spawns hebben.
     
  18. Samwise

    Samwise Kaas komt van melk

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraagje over Firefight matchmaking.. mijn xbox heeft enorme last van lag tijdens deze spelmodus, echt tot ergernis toe. ik wil headshots maken op grunts maar door de lag mis ik 3 kwart van de schoten.

    ik kan helaas niet het spel installeren omdat mijn harde schijf al knoetervol zit.. maar zou dat het verhelpen? of is er nog een manier?
     
  19. oeloeimanu

    oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

    Berichten:
    508
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb eigenlijk nooit last van slechte spawns. Ik kan me één keer herinneren dat een persoon vlak voor mijn neus spawnde, maar dat is dan ook alles wat ik kan verzinnen.

    De meter staat ondertussen alweer hier:
    [​IMG]

    Ik gok dat ie dinsdag de top bereikt:thumbs:


    Edit: Plaatje deed het niet, ik heb hem maar even ge-upload.
     
    Laatst bewerkt: 30 okt 2010
  20. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Sniperfight is eigenlijk altijd een ramp, daar heb je altijd een delay waardoor je veel mist en firefight kent sowieso wel veel laggy potjes. Installeren heeft hierbij weinig nut omdat het puur een connectie dingetje is. Het beste is om met vrienden te spelen zodat één van hen host krijgt en dus minder lag.
     

Deel Deze Pagina