1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Multiplayer] Halo Reach

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 16 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812


    [​IMG]

    [gb]Maps[/gb]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [gb]Multiplayer Modes[/gb]

    [​IMG]
    .

    [​IMG]
    .

    [​IMG]
    .

    [​IMG]
    .

    [GB]Armor Abilities[/gb]
    Armor Abilities / Loadouts


    [​IMG]

    Jetpack


    [​IMG]

    Active Camo


    [​IMG]

    Armor Lock


    [​IMG]

    Sprint [Alleen te gebruiken met Spartans]


    [​IMG]

    Evade [Alleen te gebruiken met Elites]


    [​IMG]
    Thanks to Dulle


     
  2. Unrealist

    Unrealist A Real Unreal Fan

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    Die dagelijkse challanges online zijn erg cool bedacht :eek:.

    Vandaag zijn er ook weer een hele hoop nieuwe bijgekomen. En volgens mij zijn oude niet meer te halen zodat je toch elke dag even probeert wat challanges te halen. Goed bedacht van Bungie.

    De lijst van gamemodes is wel heel onvolledig eigenlijk. Ik zou er even bij zetten dat dat lang niet alles is. Ik kwam gister in een game met als gametype 'Hot potato' Lijkt op oddball maar dan ontploft de bom die je vasthoudt. (ik weet alleen nog niet precies wanneer dat gebeurd, volgens mij als hij te lang op de grond ligt.)
     
    Laatst bewerkt: 16 sep 2010
  3. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Zoiets heb ja al jaren in World of Warcraft: Daily Quests. ;) Niet helemaal hetzelfde, maar de insteek wel.
     
  4. Speurneus

    Speurneus Active Member

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijstje maken met mensen die spelen?

    Ik begin wel:

    Gamertag: Speurneus Pim
    Modes: Alles maar het liefst Custom Games of Matchmaking.
     
  5. Unrealist

    Unrealist A Real Unreal Fan

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah oke. Dat wist ik niet :) Het viel me net wel op dat het aantal daily challanges dat je gehaald hebt aan de zijkant bij je stats ingame gereset wordt elke dag. (of er zijn server problemen) Het zou meer waarde hebben als je het totaal zag staan. Zo kan je ook een beetje zien hoeveel tijd iemand heeft gestoken in halo.
     
  6. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    GT: theRedDevilNL
    Liefst matchmaking of met goed team lekker knallen.

    Edit: Khoef alleen nog up te ranken en dan heb k alle achievements... Betekend: Lekker veel knallen online! \o/
    Leuk team zou dus tof zijn. Voeg me gerust toe maar plz wel een msg erbij dat het voor Halo is ;)
    Halo 3 was ik lvl 46 Lonewolves, 45 doubles en ook in de 40 bij TDM ofzo dacht ik (die laatste niet veel gespeeld). Kom maar op !:b:
     
    Laatst bewerkt: 16 sep 2010
  7. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    ik vind wel erg veel mappen op elkaar lijken eerlijk gezegd: asylum, paradiso etc.... allemaal een beetje dezelfde feel
     
  8. Unrealist

    Unrealist A Real Unreal Fan

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    Logisch. Ze zijn allemaal op Forgeworld gemaakt (oftewel de objecten waarvan de gebouwtjes gemaakt zijn, zijn standaard objecten die telkens terugkeren). Het is meer om te demonstreren dat men ook zelf makkelijk maps kan maken. Ik vind ze zelf niet erg goed, zeker niet in vergelijking met de 'echte' maps. Alleen hemorrhage is erg goed. (van de forgeworld maps) De rest van de forgeworld maps voelen wat 'nep' aan. Je merkt gewoon dat de omgevingen niet echt gebouwd zijn speciaal voor de gametype die je speelt. Paradiso is een leuke map met een toffe omgeving en die kleine berg in het midden, maar die basissen zien erg echt out-of-place uit. Liever hadden ze niks veranderd aan die locatie. De rest van de normale maps zijn allemaal erg cool. Spire en Swordbase zijn wel mijn favorieten.
     
    Laatst bewerkt: 16 sep 2010
  9. Speurneus

    Speurneus Active Member

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is gewoon even wachten op de MLG maps en gametypes dan wordt waarschijnlijk nog beter.
     
  10. Unrealist

    Unrealist A Real Unreal Fan

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    MLG maps vind ik persoonlijk altijd oersaai. Hele kleine ruimtes zonder dekking en mooie plekken. Ik weet dat dat de bedoeling is maar geef mij maar een mooie map zoals Boneyard.
     
  11. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Reflection is een erg mooie map, helaas speelt die echt ontzettend slecht...
    Wanneer mensen top control hebben(bij de sniper spawn) dan is het nagenoeg onmogelijk om ze daar weg te krijgen. Dit word helemaal zielig wanneer ze een shotgun hebben en gaan campen bij de 2 gangen en de lift... Hiernaast hebben ze ook het perfecte zicht op de rocket en kunnen gewoon wachten tot de nieuwe sniper spawned. Heel erg ongebalanceerd imo. Naast Reflection vind ik alle mappen erg tof(op de BTB mappen na)

    Ik had ook liever wat meer thematische mappen gezien, dit zal waarschijnlijk wel met de DLC verholpen worden.
     
  12. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    De hologram mist in de startpost :eek:
     
  13. Robinsky009

    Robinsky009 Active Member

    Berichten:
    564
    Leuk Bevonden:
    7
    Voeg ma toe voor eens lekker potje online Robinsky009 ook wel eens leuk voor firefight. of co-up singel player voor legendary
     
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    En dat bubbleshield ding! Welke droplul heeft dat gedeelte van de startpost gemaakt? :mad:

    :+
     
  15. Dennis_88

    Dennis_88 Half Baked

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me best wel duidelijk toch :emo:
     
  16. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    dan hadden ze die maar als voorbeelden neer moeten zetten bij Forge. Ik mis nu behoorlijk wat afwisseling......:'-(
     
  17. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
  18. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Hoe doe je zo een assasination kill?
     
  19. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Als je iemand in de rug slaat is deze in één keer dood, dat is ook een Assasination. Als je die toffe animatie wilt zien, moet je de knop om mee te slaan ingedrukt houden.
     
  20. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Ha het lukte in 1 x
    Wat een satisfaction! :cool:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina