1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Multiplayer] Halo Reach

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 16 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    Jezus, het is vandaag Infection/Safe Haven dag bij Rumble Pitt ofzo. Van de 14 potjes vandaag in Rumble 8x Infection/Safe Haven en en 1x Rally. Maak een aparte playlist voor die shit. Vervolgens ga je maar Invasion doen en gaan er twee meteen weg uit je team en eentje blijft non stop staan. :emo:

    Genoeg voor vandaag, 360 kapot gescholden. :+
     
  2. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    _O_
     
  3. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Maargoed dat Kinect nog niet uit is :+
     
  4. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    nog meer gametypes :eek: ik ben nu een week bezig en ik kom soms nog steeds iets tegen dat ik nog niet gespeeld had :eek:

    gelijk al een paar nieuwe mappen altijd leuk :9(kan natuurlijk ook zijn dat die niet meer op het schijfje pasten ofzo Geen idee hoe dat werkt:p)

    laat begin oktober maar snel komen dan *)
     
  5. PIREKE

    PIREKE Active Member

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey, ik heb bijna altijd cod gespeeld dus ik heb erg weinig virenden die halo3 spelen..
    Ik zag al heel wat leuke forge maps maar ik heb niemand omt e joinen dus kan ik ze met niemand spelen..

    Ik zou dus willen vragen als jullie zin hebben ofzo om te spelen, moet niet perse custom games zijn om mij toe te voegen. Ik ben best wel goed dus maak je daar geen zorgen over ;)

    GT: I 2 LUCKY
     
  6. X-Player

    X-Player Jay S NL

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]
    Het moest er van komen, Voetbal, Halo, en Forge.​

    Samen met xDaz en Evilredbull hebben we mijn idee uitgewerkt in een 8 x 8 voetbal wereldje in Reach. Gewoon lachen, bal weg rammen, chaos, en humor.

    [doel van het spel]
    Simpel: 1 bal, 2 teams, 10 minuten, scoren. Need more info? 8)

    [hoe spelen we het?]
    Twee teams, max 8 tegen 8 met een golfclub, en een gravity hammer nemen het tegen elkaar op in SmashBall.
    Probeer de bal het doel in te rammen, of gooien via granaten, of via een van de twee mongooses. Scoor, en wacht tot de bal opnieuw in het midden komt via de A.B.I.S (Automatische Bal Inworp Systeem) 8).
    Helaas laat de huidige Forge niet toe om de scores te tellen, dus houdt het zelf eerlijk bij, of niet. :):

    [Ik wil meedoen!]
    Zin in een potje 8 tegen 8? Wil je het zelf proberen of de File downloaden?
    Check mijn file share, add me op live, en we kunnen wellicht lachen _0/
    XBL-tag: Jay S NL
     
  7. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.004
    Leuk Bevonden:
    9.565
    Ik vond het gisteravond best tof, 8 tegen 8 lijkt me compete chaos, dus daar moet ik bij zijn :lol:
     
  8. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Count me in, ik add je morgen wel.
     
  9. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Met je counterstrike avatar. Lachen dat je nog een account hebt!
    Ja het is echt geweldig, heb het al meerdere malen geplaatst op het forum. Jammer genoeg hebben we tot nu toe alleen max 5 vs 5 gespeeld en ik ben toch wel benieuwd naar een 8 vs 8! Lijkt me geweldig, die chaos. Morgen avond misschien een rondje spelen?
     
  10. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Count me in:D
     
  11. X-Player

    X-Player Jay S NL

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    Als we een tijdstip evt. afspreken ? kunnen we in ieder geval rocken. :9
     
  12. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Friend request gestuurd. Ga er maar vanuit dat ik morgen de hele avond beschikbaar ben, tot ongeveer 11 uur. Moet er de volgende ochtend al weer vroeg uit, en ik wil toch nog even een paar uurtjes slaap pakken ;)
     
  13. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    wat was rocket-race en firefight versus in halo 3 ?
    dat komt namelijk in reach via die oktober update :eek:

    oh en ik wil ook wel even mee voetballen *)
     
  14. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Ok, eerst wil ik zeggen dat reach een erg toffe game is.

    Nu dat uit de weg is kan ik serieus zeggen dat ik bijna net zo, of meer aan de BS in deze game erger dan mw2.
    -MW2 heeft een kut spawn systeem, nou Reach kan er ook wat van.
    -De beste map uit reach is waarschijnlijk slechter dan de slechtste uit Halo 3....en dat zegt behoorlijk wat, dan heb ik het niet over de forge mappen.
    -De mappen die zo ontzettend slecht spelen. Boardwalk vind ik de beste map puur en alleen dat je niet zovaak door granaten daar dood gaat.
    -De Jetpack dat ervoor zorgt dat het geen reet meer uitmaakt of jij jezelf goed kan positioneren op een map en de chokepoints kent, ze gebruiken de gebruikelijke paden toch niet(dit neemt een groot deel van de tactiek uit het spel weg) Je kan ze toch bijna niet uitmanoeuvreren en kunnen makkelijk de perfecte hoek op je krijgen.
    -Armor Lock die je rockets, stickies, needler verneukt, hij is zonder schild en al dat harde werk word teniet gedaan omdat zijn kontvriendjes eraan komen vliegen om hem te helpen...

    Ik kan nog wel even doorgaan maar ik denk niet dat veel mensen daar op zitten te wachten, moest deze post gewoon even als uitlaatklep gebruiken. De voornaamste reden waarom ik het blijf spelen is omdat ik Halo 3 en Mw2 helemaal dood heb gespeeld en toe ben aan iets nieuws. Ik heb nogsteeds plezier in het spelen van het spel maar soms trek ik het niet meer en dan gaat de xbox uit...


    :+
     
    Laatst bewerkt: 20 sep 2010
  15. Kaasstengel

    Kaasstengel Never, ever give up!

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik voeg je morgen ook toe, lijkt me erg leuk! :)

    Ben morgen half elf online in verband met trainingen, daarna ben ik heel de nacht van Halo :D
     
    Laatst bewerkt: 20 sep 2010
  16. X-Player

    X-Player Jay S NL

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    Gaat lekker zo, lijkt erop dat we morgen avond in ieder geval een 8 vs 8 wel kunnen halen! :)
     
  17. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Haha lol, ik heb een potje tegen je gesniped vandaag, daarna je toegevoegd.

    En ik maar Engels in die berichten schrijven :lol:.
     
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Zijn ik en mijn vrienden nou gek of zagen we net een vijand in Slayer de hele tijd sticky grenades van zich af gooien? Het viel mij al op toen ik een sticky gooide naar hem gooide en ik gewoon echt zag dat hij die sticky weggooide, en later zeiden vrienden exact hetzelfde. Kan dit dan?
     
  19. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Maak anders eens een clip in Theatermode.
     
  20. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    Hmm zou best kunnen misschien een hack ofzo :eek: want ik denk dat die er al wel zijn :+

    Edit:
    wat hij zegt doe dat :) ik ben benieuwd :eek:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina