1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Multiplayer] Halo Reach

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 16 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.957
    Jup
     
  2. X-Player

    X-Player Jay S NL

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    Naar mijn weten verlies je dat ALTIJD van een zwaard, zonder zelf ook een zwaard te hebben.
     
  3. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.957
    Nee hoor, als iemand met een zwaard je aanvalt moet je hem blocken en (als je een shotgun hebt) gewoon neerschieten :)
     
  4. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    Het hele true skill systeem dat ze ook gebruikten bij halo 2/3 om je te matchen tegen mensen van je eigen niveau (en stiekem om mee op te scheppen) wordt nog steeds gebruikt. Ze laten het cijfertje alleen niet meer zien om zo de handel in level 50 accounts enzo tegen te gaan.

    Stond in zo'n weekly update een keer
     
  5. Kaasstengel

    Kaasstengel Never, ever give up!

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Met veel moeite heb ik bij halo 3 skill 35 behaald ::emo:

    Maar hoe speel je je dan tegen mensen van je eigen niveau? Automatisch via Slayer?
     
  6. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.957
    Via de Arena denk ik :)
     
  7. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Ieman zin in multiteam? Add me maar ik ben nu onlibe!
     
  8. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij competitive kom je uiteindelijk wel wel tegen mensen van je eigen niveau. Nu werkt het nog niet heel goed omdat iedereen net begonnen is met spelen.

    Als je wat tijd in arena steekt kom je uiteindelijk in een divisie en dat zouden ook mensen van je eigen niveau moeten zijn, maar ik weet niet precies hoe dat werkt.
     
  9. Fergie

    Fergie FR vak W1

    Berichten:
    938
    Leuk Bevonden:
    0
    Met hoeveel personen kun je firefight co-op doen? En heeft iemand tips om de 1.000.000 te halen?
     
  10. maxje1992

    maxje1992 Active Member

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    Opzich een toffe game, maar het pakt me nog niet echt.

    Stiekem een beetje spijt.
     
  11. MrX

    MrX Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    Ehhh, een stomme vraag: hoe block je? Ik wist namelijk niet eens dat dat kon.
     
  12. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.957
    Gewoon slaan ;)
     
  13. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo'n gevoel heb ik nu ook al een beetje.
    Hij pakt me gewoon niet zoals andere Halo's wel deden. Vooral doordat de maps gewoon echt niet tof zijn! Zoals eerder gezegd: De beste map hier is nog minder dan de slechtste in Halo 3.
    Echt balen, maar ik geloof dat ik nu al heel snel zat ga worden van deze Halo..
     
  14. maxje1992

    maxje1992 Active Member

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd, de maps zijn niet bepaald erg interessant ofzo.

    Maar wat ik bij bv Bad Company 2 heb is het gevoel van een speciaal soort game. Als ik BC2 speel, wil ik echt iets bereiken. En met Reach ook wel, maar toch anders. Ik weet niet wat het nou precies is, maar voorlopig ga ik nog wel even aan de gang met BC2. En af en toe een potje Reach.
     
  15. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    ik ook niet, zit de laatste tijd wat yt filmpjes met tips te checken. Als je precies op het goede moment slaat/melee'd ketst het zwaard af op je pols.

    Andere die ik ook niet wist: Als je een sticky op je krijgt en je hebt Armor lock, dan zorgt armor lock activeren er voor dat je geen schade oploopt.
     
  16. FuckMeister

    FuckMeister Fuckmeister

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh serieus! dus alleen geen leveltjes om mee te patse!? Na prima, maar dan hoop ik dat de future playlists (mlg) liever dat systeem overnemen dan die van arena! In Arena wordt je ontmoedigd om met een team te spelen die rond dezelfde skill level zit, want alleen als je boven de 1620-1640 zit kom je in de Onyx division denk ik...Maar als je met een goed team speelt en tegen een even goed team speelt blijf ik iig meestal rond de 1550 tot net onder 1600 en als je dat dan kiele-kiele wint (wat heel vaak gebeurd bij mij de laatste tijd)wordt dat niet beloond.

    Dus wil je dan nog in de hoogste divisie komen moet je in je eentje spelen en zorgen dat je weinig dood gaat en veel kills haalt (zwaar egoistisch worden dus) en dan boeit de winst vrij weinig...wat best wel zuigt, maak dan een rumble pit arena.
     
  17. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.957
    Ze moeten weer een Lone Wolves achtig iets maken! Daar had ik met H3 skill level 45 mee gehaald en was altijd leuk (en frustrerend op het laatst!) om te doen!
     
  18. Silver92

    Silver92 Active Member

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    0
    Lone Wolves <33333

    Dit is inderdaad voor mij het grootste gemis. Ik ben in ieder spel dat ik speel meer van de FFA gametypes.
     
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Hebben mensen al meegemaakt dat je iemand twee keer stompt en die persoon is vervolgens niet dood, geeft jou 1 klap en je bent weg? Vrienden van mij klaagden er vandaag over , dus ik ga die replays zodirect eens goed nakijken, want het zou mij erg raar lijken. Of kun je iets voor je armor hebben waardoor je meer schade kan verdragen?
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556

    Ik ben nooit een grote Halo fan geweest en pas tegen de tijd dat Reach bijna uitkwam begon ik Halo 3 een beetje online te spelen maar Reach vind ik echt heel erg gaaf. Ik vind zelf ook alle maps niet even geweldig maar toch nog genoeg die cool zijn. Het is jammer dat ze niet gewoon alle Halo 2 en 3 maps erin gedaan hebben. Dan had je echt een grote keus gehad uit maps. Het zou mij niks verbazen als die straks als DLC komen,met een paar kleine aanpassingen wellicht.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina