1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Multiplayer] Halo Reach

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 16 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind idd nu ook al dat er écht te weinig zijn. Al helemaal omdat ze straks weer 800mp voor nieuwe gaan vragen! bleah:F:

    Edit: Natuurlijk met excuus: iedereen kan nieuwe maps maken bladiebla.. Bullshit.
    Je moet gewoon genoeg maps in zo'n MP game als dit doen, niet dat je daar eerst geld voor moet bijleggen.

    Wie is er zo geniaal om Team Snipers op Paradiso te verzinnen? Echt belachelijk..
     
    Laatst bewerkt: 16 sep 2010
  2. James Pond

    James Pond Guest

    Die forge maps zijn echt kut. ERG jammer en ERG teleurgesteld dat ze die hebben gebruikt ipv normale nieuwe maps. Halo 3 had zwaar betere maps.
     
  3. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Vanavond nog wat gespeeld, maar vind de MP nog niet erg overtuigend. Af en toe kunnen matches zo vreemd verlopen, slechte spawns bijv. Of dan zijn je tegenstanders ineens zowat onsterfelijk en ben je zelf ineens door een kogeltje dood. Nog wel de nodige leuke potjes kunnen spelen, enkel laatste match ben ik eruit gegaan (rest van het team ook vervolgens).
     
  4. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de maps in Reach veel beter dan in H3. Die vielen mij zwaar tegen. Ik speel eindelijk weer met veel plezier Halo.
     
    Laatst bewerkt: 17 sep 2010
  5. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Same here, Halo 3 kon mij weinig boeien in multiplayer. Reach blijf ik nog een hele tijd spelen denk ik. :)
     
  6. Rocaa

    Rocaa Tazzzz

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind de multiplayer geniaal. Kleine dingen zoals de dag uitdagingen maken het spel net even beter dan Halo 3. Ben op dit moment bijna Warrant Officier II.
     
  7. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar zie je die daguitdagingen? Bij challenges?
     
  8. Rocaa

    Rocaa Tazzzz

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja. Gisteren waren het vooral Firefight challenges, 100 headshots etc.
     
  9. Bleet

    Bleet MIA

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
  10. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Dit is voor mij(MIJN MENING DUS) de beste Halo MP die ik tot nu toe gespeeld heb.
    Het voelt gewoon goed allemaal en het is echt top om met 4 man in een party kei hard te ownen!

    Vind het alleen wel jammer dat er zoweinig maps zijn.
     
  11. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Iemand??
     
  12. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Invasion ljkt inderdaad wel wat op Gold rush van BFBC. Al kunnen er in Invasion wat andere dingen van je gevraagd worden (zoals op het laatst ontsnappen met een "vlag").

    Invasion Slayer heb ik gister voor het eerst gespeeld maar ik kreeg de indruk dat je daar naast de normale objectives ook kunt scoren door kills te maken en dus ook op die manier de ronde kunt beslissen.

    Dus OF wie het eerst bij 100 punten (kills) is OF als verdediger de ronde volmaken of als aanvaller alle objectives halen zoals bij normale Invasion
     
  13. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Bij Invasion Slayer gaat het volgens mij alleen maar om de kills, of wie het meeste kills heeft nadat de tijd op is. De objectives kan je gebruiken om extra wapens te krijgen en in de latere tiers ook voertuigen.
     
  14. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    Trouwens bij sommige mensen zie ik bij hun balkje waar hun naam staat iets speciaals. Zoals het logo van Halo 3, een assault rifle en nog wat zooi. Hoe unlock je dat? Volgens mij had Cookie ook wat namelijk.
     
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    http://www.bungie.net/Account/nameplates.aspx
     
  16. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    hoe zit het nou met xp ed? Halo was: embleempje/klasse wat vooruit ging, rang wat kon schommelen. Ik zie nu alleen een embleem/klasse wat vooruit gaat?
     
  17. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0
    Liever minder goede maps dan er nog een hoop bij die niet leuk zijn om te spelen toch?
     
  18. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt.
    En bij Arena kan je een rank neerzetten door genoeg te spelen om een rating te krijgen, rating geeft je uiteindelijk een devision.
     
  19. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    jup 3 potjes per dag 10 dagen achterelkaar volgens mij ;)
     
  20. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn hier mensen die graag in teamverband spelen? Heb nu van mn FList telkens maar iets van 3 online en die doen elke keer campaign.. Voeg maar toe als je graag TeamSlayer of Arena Slayer ofzo doet: theRedDevilNL
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina