1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Multiplayer] Halo Reach

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 16 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dennis_88

    Dennis_88 Half Baked

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb 3 maanden na de release van de 360 mijn xbox verkocht omdat ik juist die amerikanen zat was online, die alleen maar aan het schreeuwen waren met zo'n justin bieber stem. Ik werd daar echt gek van, je hebt gelukkig altijd nog mute ben ik tegenwoordig achter O-)
    Ik kan er niet echt over meepraten want ik heb pas sinds kort weer een nieuwe 360 en met Reach erbij vind ik het echt weer geweldig.
    Daarom vind ik het ook wel leuk vaak met vrienden of kennissen te gamen.
    Ik snap nooit waarom sommige mensen zo ultiem gefrustreerd raken door een game :confused:
     
  2. Kaosh

    Kaosh Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb laatst een XBox 360 gekocht met reach en heb de single player uitgespeeld en zal iig komende weekend en zoals het nu voelt nog een lange tijd MP spelen.

    Mochten er mensen zijn die mij willen toevoegen en eventueel willen gamen.

    add me: Kaosh
     
  3. Dennis_88

    Dennis_88 Half Baked

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0

    Als je bij je profiel je gamertag goed invult kunnen mensen je met 1 klik toevoegen, reuze handig! \o/
     
  4. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet zeggen dat ik nog niet één vervelende koter ben tegengekomen. Toch nu toe best relaxte mensen. Op de mensen na die je kicken als je ze per ongeluk killed...
     
  5. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    Bij Halo 3 mute ik altijd iedereen behalve vrienden. Op een enkele keer na, dan probeer ik het maar kom ik er al snel achter dat het niet werkt:+
    Of ik had zelf een keer zin om irritant te doen, maar dat was dan vooral duitsertje pesten :9
     
  6. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Owja en vandaag om 7 uur tot zondag 7 uur heb je free gold + full multiplayer van reach(forge enz) en Campaign Co-Op(Singleplayer)
     
  7. latino

    latino World Fineszt Gamer!

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zie dat er gratis xbox live gold is dit weekend vanaf 17 september om 9 uur sochtends.... maar ik heb nogsteeds zilver en kan niet live met halo reach... weet iemand hier iets van..
     
  8. Silver92

    Silver92 Active Member

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil je wel add-en :)
    Wat speel je het liefst? gewoon 4v4 of objectives?
     
  9. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Ik vind wel dat het boot systeem veel te streng is in Reach. Heb al heel vaak gehad dat ik iemand één keer per ongeluk betrayde en dat ik meteen gekickt werd =/. Ook in firefight gebruikte ik die laser designator, rent er zo'n maloot op af en gaat ie dood, word ik meteen gekickt.

    Kijk, als je een power weapon pakt (sniper, rocket enz.) en je wordt vrij snel daarna gebetrayed mag je van mij meteen kunnen kicken. Maar in andere gevallen mag je heus wel één keer per ongeluk iemand betrayen imo.
     
  10. Forty

    Forty Guest

    Al die kinderachitge mongollen booten iedereen gelijk als ze de kans krijgen.
    (their loss)
    ik ben dan nog redelijk als ze het express doen kick ik anders niet.
     
  11. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    jah gvd ik had zonet zo'n energy sword komt die team maat van me schiet me dood voor dat zwaard :+

    dan zeg ik daaahg daaahg _0/
     
  12. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Godverdomme!
    Ik was een free For All aan het doen op Pinnacle en ik had 18 kills, gaat er 1 weg, bij de 20e kill krijg ik geen rampage medaille omdat hij opnieuw begon te tellen, en zo dus ook geen perfection uiteindelijk kon krijgen. Ik voel me genaaid!
     
  13. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    je bent ook genaaid :+

    wisten jullie dat je op deze pagina

    http://www.bungie.net/Account/nameplates.aspx

    zon tekentje achter je gamertag kan krijgen?

    ik heb nu die Master chief helm. Niet nuttig, wel leuk dat het kan.
     
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ja, volgens mij had iemand dat een paar pagina's terug gepost. Ik heb nu iig het Halo 2 logo. Ik denk wel dat ik voorlopig veel zal switchen. Is iig wel een geinige manier om te laten zien dat je de games al wat langer speelt. :)

    Wel jammer dat het voor de buitenwereld niet écht duidelijk is waar het voor staat. Het is dat ik het nu weet door het te bekijken op Bnet, maar voor de meeste mensen zal het een mysterie zijn wat het is. :p
     
    Laatst bewerkt: 17 sep 2010
  15. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Weet iemand hoe je die reach multiplayer + gold weekend kan krijgen ik heb silver
     
  16. Dennis_88

    Dennis_88 Half Baked

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    En dat je verplicht een andere game moet aanschaffen om je Reach nameplate te krijgen, terwijl je bij de andere games ze wel gewoon krijgt.
    Maarja het word overal steeds erger, nog ff en je mag voor een patch gaan betalen.
     
  17. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Van 17-19 september kan je gewoon Halo Reach online spelen als Silver member, moet je verder niets voor doen dacht ik.
     
  18. Forty

    Forty Guest

    Ik heb dat logotje dat je in Halo 3 ook had.
    vooral omdat al die andere nameplates door m'n naam heen gaan en dat ziet er lame uit.
     
  19. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    Hoe unlock je dan dat Master Chief gezichtje nameplate? Die past goed bij mijn logo namelijk. :+

    Had van mij toch wel wat meer maps in gemogen. Meeste zijn toch allemaal binnen, ik wil grote maps zoals Sandtrap met veel voertuigen. :cool:
    Zou tof zijn als er een Headlong remake komt, die was echt geniaal in Halo 2. _O_
     
    Laatst bewerkt: 17 sep 2010
  20. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Die heb ik ook maar aangezet van de week.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina