Multiplayer: splitscreen

Discussie in 'Algemeen' gestart door Yko, 6 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yko

Yko Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben iemand die erg snel op een spel is uitgekeken en een spel alleen spelen best leuk vind, maar het veel liever samen of tegen anderen doe. Ik doel dan niet op xbox live, maar echt op het 'ouderwetse' splitscreen spelen. Ik heb via de searchfunctie wat proberen te zoeken, maar dat leverde weinig succes op.

Mijn vraag dus, welke spellen zijn op één xbox 360 en één tv samen met vrienden te spelen? Tegen elkaar tot maximaal 4 man of met elkaar (co: op) tot maximaal 4 man. Ik ben dus echt op zoek naar splitscreen.

Het enige spel wat ik tot nu toe ben tegengekomen is Gears of war, wat een perfecte co: op had, al vond ik het tegen elkaar wat minder. Googlen heeft weinig nut, omdat ik alleen op livefuncties stuit, dus welke spellen ondersteunen deze functie? En is het multiplayergedeelte een beetje goed uitgewerkt?

Ik neem aan dat vast wel meer mensen hier benieuwd naar zijn, want ik begin al bijna terug te verlangen naar mijn oude xbox om multiplayer halo 2 te kunnen spelen.

2. The Bolster

The Bolster --

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan gewoon Halo 2 spelen op je 360 hoor :) CoD2 heeft trouwens ook nog een goede offline multiplayer (geen coop).

3. The_Verve

The_Verve Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weliswaar geen splitscreen, maar zo'n beetje alle sportspellen kun je samen of tegen elkaar spelen. Ik vind ook dat dit soort spellen het langst leuk blijven...

4. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Je kan ook even een kijkje nemen in deze of deze thread :) Daar staan ook een aantal spellen met offline splitscreen en die threads zijn bedoeld voor dit soort vragen.

5. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Gears of War heeft een goede MP en Co-op

6. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    :)
    Je kan ook Perfect dark zero proberen. Vond hem destijds wel leuk in co-op, weet alleen niet hoe het nu nog is omdat er al weer wat betere spellen voor in de plaats zijn gekomen.

7. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Rainbow Six Vegas is ook wel een aanrader om te spelen met ze 2en in splitscreen :) story of terrorist hunt, kan je ook wel aantal uurtjes zoet mee zijn :9

8. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    GRAW

9. lukeman

lukeman Up and running...

Leuk Bevonden:
    0
    GRAW2
    COD3 (geen co-op)

Laatst bewerkt: 6 mei 2007
  10. Barcode

Barcode je moet toch wat...

Leuk Bevonden:
    0
    Tis geen shooter maar wel erg vet co-op op 1 scherm: Marvel Ultimate Alliance!

11. Unrealer

Unrealer Private 2nd Class.

Leuk Bevonden:
    0
    Earth Defence force 2017 !! Heerlijk spel!

12. Gallardo

Gallardo De vrolijke strijder

Leuk Bevonden:
    0
    Worms?

13. JEFFOR

JEFFOR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    cod3 kun je met ze 2en of zelfs met zn 4en samen op internet tegen andere lui enz wat ook super leuk is om te doen

14. Laconiek

Laconiek Lock and Load !

Leuk Bevonden:
    0
    Kun je GRAW 2 co op doen splitscreen? storymode?

15. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Far Cry Predator heeft een aardige split-creen multiplayer (geen co-op). Geen absolute topper, maar met wat vrienden, bier en chips echt wel leuk!

16. Freezing Aaron

Freezing Aaron Registered member

Leuk Bevonden:
    0
    the outfit, maar het heeft geen geweldige graphics. ook geen co-op
    je kan ook op het hoofdmenu van xbw op games klikken en dan een spel aanklikken en dan staat er welke features die heeft.
    Of op xbox.com daar staat het ook

Laatst bewerkt: 7 mei 2007
  17. holyboy

holyboy The one from above

Leuk Bevonden:
    0
    perfect dark is inderdaad leuk op splitscreen. Maar vergeet de race games niet. iig burnout heeft een leuke splitscreen met gewoon racen, maar ook crashen.

18. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Dat vind ik dus echt dom he (van de 360 dan). Als ik namelijk met vrienden ben en dan vragen we af welk spel we samen kunnen doen, dan zijn we áltijd weer aangewezen op Halo 2. En dat vind ik nogal zielig.

19. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina