een vriend van mij is er achter gekomen door een mailtje te sturen naar de makers van ninja gaiden dat er binnekord via een auto update een mutiplayer voor ninja gaiden zal komen. hij zouw toegevoecht worden via een auto update. hier een mooie screen. als het goed is zouw er binnekord meer info moeten komen.
Wow, dat zou me egt vet lijken. Kan je die auto-update trouwens ook krijgen als je geen live hebt maar wel via xlink gamed? Ik heb nl via dat programma wel een nieuw level voor halo 2 gekregen (tenminste, dat denk ik)
Uhm, denk je ECHT dat via een update een HELE nieuwe game mode in een spel kan komen? lijkt me toch echt stug, als het echt zo is mijn excuus maar ga er vanuit van niet. Die screen komt btw van het master ninja toernooi dat je tegen de xbox zelf op live speelt dus niet tegen anderen..
ja dat kan, ze kunne zelf er een voetbalspel bij stoppen, maar das dan wel vergezocht. ik zie op de screens toch 2 ninja's, of ligt dat gewoon aan mij
Tja ik vindt het ook maar een wazig verhaal. Maar zou wel tof zijn als het echt waar zal zijn. Ik moet alleen wel snel me xbox live laten werken.
ja maar dan ondersteunt het spel al multiplayer, je bouwd niet zo maar een multiplayer netwerkcode in een spel lijkt me heel erg sterk wilt dit waar zijn
Als je tegen de xbox zelf speelt zijn er toch ook 2 ninja's slimpie, je eigen ninja en die van de tegenstander
Aan de twee Ryu's te zien een co-op mode? Eerst zien dan geloven, maar wat zou dat lekker zijn zeg nog een nieuwe download.
graag een bevestiging hiervan dan! Als het waar is, wat ik nog aardig betwijfel.. : Mij dus ook. Maar als zoiets wel zou komen holt deze jongen gelijk even naar de winkel voor een L!ve kaartje en naar de bank voor een CC
Damn wat lijkt me dit vet. Nog een reden voor mij om die game weer op te pakken. Nu maar hopen dat het ook echt gaat gebeuren!
Mjah ik geloof het eigenlijk niet als ik naar het plaatje kijk lijkt het net of het een trukage is ... eerst zien dan geloven ... waar heb je het plaatje gevonden?