[Munch & Abe]plz help met Munch...

Discussie in 'Algemeen' gestart door killabee, 2 mei 2002.

1. killabee

killabee Brute Force

Leuk Bevonden:
    0
    plz help met Munch...

ik heb nou munch oddysee wat overigens echt een veel leuker spel is dan ik had gedacht, echt grappig is het.

maar eh ff "to the point":

- ik ben nou in het level: Sloghut 1027.

daar schieten ze allemaal op me in zo'n gang daar kom ik met abe wel doorheen maar dan als de "vriendjes"(kweet er geen ander woord voor) van me achter me aan willen gaan ze dood.
    weet iemand hoe ik er doorheen zonder dat die "vriendjes" doodgaan?

ja je kan ook boven langs maar dan kunnen die "vriendjes" me niet volgen!!

- en dan aan het eind van die grote gang moet je een redelijk stijle helling/jump op lopen en dan spring je naar een plateau waar een aantal hendels staan. die kan je omzetten maar die gaan na een paar seconden weer uit dus je kan ze niet allemaal tegelijk aan hebben.
    Ik neem aan dat ik met die "vriendjes" die hendels kan omzetten als ik met allemaal tegelijk die hendels omzet?. klopt dit?

Alvast bedankt
    Da Bee

2. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    je moet de speed powerup nemen, en dan een vriendje naar de overkant dragen. dan ga je via de bovenkant terug en je laat munch via de bovenkant komen. Je moet natuurlijk wel meerdere keren rennen om alle mannetjes naar de overkant te krijgen. dus een beetje heen en weer renne met een vriendje per keer in je armen :). en als je ze allemaal aan de overkant hebt hendels overhalen. wel oppassen dat je niet wordt neergeschoten want dat suckord ;)

3. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    ow ja bij die stijle jump moet je gewoon doorlopen

4. killabee

killabee Brute Force

Leuk Bevonden:
    0
    aaah thanks man.
    hartstikke bedankt:)

ow ja enne kan ik ook kijken hoe dood of hoe levend je bent? of kan dat niet?
    zijn dat die vogeltjes die om je kop vliegen als je op de rechter
    trigger drukt?

en als laatste, kan je ook weer beter worden? zo ja hoe?

Laatst bewerkt: 2 mei 2002
  5. Lion

Lion www.Lion-Art.net

Leuk Bevonden:
    0
    Ja hoe minder vogeltjes hoe minder health later in het spel kom je health automaten tegen.

En je heb gelijk het is een gaaf spel een beetje veel van het zelfde maar wel leuk.:) ;) ;)

Deel Deze Pagina