Lachen spel man, jammer dat het voorbij is!!! (uitgespeeld, en ik heb het spel sinds launch) ik heb niet echt hardcore gespeeld, meer tussendoor... ik vind eerlijk gezecht de graphics erg mooi... niet super mooi, maar wel kick'n! nu ga ik het nog een keer spelen, want je kan een paar eindes krijgen je moet dan in het gehele spel ALLE mannetjes redden! dus dat ga ik nog maares doen Any questions feel free to ask!
ik koop em zeker weten die humor... gewoon geweldig !!! ik wil een xbox en ik wil em nu (alleen dat kan nog niet (weheheheh...) mzzl Munch and Abe-fanatic
is het spel zijn aanschaf waard? het leek me erg leuk en mooi met droge humor, maar het kreeg nou niet echt hoge cijfers.
Dat vraag ik me ook af ja.. nu staat die iig nog niet bij mij op het lijstje om te kopen.. wil hem nog wel ns huren, maar de vraag is welke winkels verhuren Xbox games..
Ik vind het het wel waard, ik ga hem zeker nog een keer spelen. Maar het ligt er maar aan waar je van houdm het is een soort puzzel platform spelletje. Vind ik wel leuk op ze tijd maar ik ben nou ook niet weg van het genre. Noem het maar de Mario van de Xbox ofzo??? (weenie?) Ik heb er erg lang over gedaan ik heb mij box en de spelletjes al sinds launch day, en heb nu pas munch uit. Natuurlijk heb ik hem niet elke dag gespeeld. Ik denk in totaal toch wel een tiental (20 misschien) uren gespeelt heb denk ik. Weenie zeker. De humor is een beetje melig en droog jah. Het lijkt kinderlijk, maar ondertussen moet je mannetjes in gehakt molens gooien en knal/hak je er op los met slachtmessen en tommyguns.