[Munch And Abe] Troubles

Discussie in 'Algemeen' gestart door tipex, 16 jun 2002.

1. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Munch And Abe Troubles

Heya,

ik ben inmiddels in leven 24 (van de 25) van oddworld beland, het probleem is dat er in dit level een deur zit met zes hendels ervoor. Wat ik ook probeer m'n mudokans (14 in totaal)verdommen het om de hendels over te halen, ze gaan er wel stom bij staan maar doen vervolgens niets.... Heb al in allerlei oplossingen lopen spieken en ze zouden ze gewoon over moeten halen....wat doe ik verkeerd?

Hullllup

2. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Chanting:confused:

3. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het level maar gerestart, toen werkte het zonder problemen, bugje?

4. Bliss123

Bliss123 Cute 'lil BUNNY!

Leuk Bevonden:
    0
    Nah, je had ze meer uit mekaar moeten zetten anders snappen ze het niet...heel vervelend die beesten.
    Gooi je ze in veiligheid over een zooi mijnen, rennen ze naar je terug en blazen ze je op!
    Sukkels....
    :)

5. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zelfs het uit elkaar halen van die groep werkte niet, ik stond er met 6 van de 14 mudokans maar ze gingen gewoon bij de hendels staan en deden er niets mee, grrrrrrrrr

6. Munch & Abe

Munch & Abe InsideGamer.nl

Leuk Bevonden:
    0
    leg eens goed uit waar je precies zit (levelomschrijving) dan helpen Munch and Abe je wel effe :D OK tipex? :D

mzzl Munch and Abe

7. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb het al opgelost door het level te restarten.....

Krijg je nog wat extra's all je karma 100% is? Daar vroegie om toen ik hem had uitgespeeld of ik dat nog wilde doen. Levert dat nog wat op wil ik als zuinige hollander weten?

8. Munch & Abe

Munch & Abe InsideGamer.nl

Leuk Bevonden:
    0
    uitgepseeld? :p Congrats tpex! :D misschien een bonuslevel (kweenie :confused: nog checken maar dan ...)

mzzl Munch and Abe

9. krafty

krafty Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ehm ik zal maar geen nieuwe thread starten ik doe het hier wel ff :)

ik zit nu vast in het "meep ranch" level !

ik heb een zooi mudokens bij me en sta in 1 of andere mijn schacht bij dat LULU fund ding in de buurt waar een hoge muur voor zit en de enige die ik erover krijg is abe.

t'lijkt erop dat ik 2 dudes over die muur moet krijgen om die deur achter die muur open te houden om bij die fund terecht te komen , ik weet alleen niet echt hoe.

ik heb nog geprobeerd much erover te gooien en die mudokens maar dat gaat niet echt!

help

:'-(

10. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is inderdaad een lastig stukje waar ik nogal wat tijd heb verprutst, ik heb het nu ik er over nadenk een verkeerde oplossing voor gekozen. Hier eerst mijn (verkeerde oplossing) en vervolgens de correcte oplossing :)

Ik ben met munsj in zjn rolstoel met een flinke aanloop tegen de bultje vlak voor de muur opgeraced, als je op het juiste moment springt beland munsj op het muurtje. Vervolgens met munsj op dat plato staan zodat de duur opengaat.

Dit is echter niet nodig want je gata dood zo gauw je je in die kamer begeeft, maar dat wist ik toen nog niet :)

Ga lekker met abo op dat plato staan zodat het hek opgaat, Druk nu op je linker trigger zodat je een possesion bal gaat spawnen (tijdje ingedrukt houden). Nu kun je als je je linker trigger los laat die bal bewegen richting die manager, zorg dat je met je bal tegen die gast aan beweegt en je hebt hem onder controle! Nu is het een kwestie van naar die machine te lopen en op 'A' te drukken.

Succes!

11. krafty

krafty Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    thanks tipex !

ik vergeet steeds dat je kan possesen. maar die dude achter die deur heb ik maar 1 keer zien staan?

12. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je gaat hem nog veel meer tegenkomen :) Possesen is ook erg makkelijk om vijanden op te blazen. Je gaat het nog veelvuldig nodig hebben, meer zeg ik niet...

13. krafty

krafty Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb zo het gevoel dat ik jouw vaker om hulp ga vragen . :)

Deel Deze Pagina