Munch's Odessy, in het water k zit vast bij als je zeg maar Munch ben, bij dat water met al die mijnen derin, en waar je al die fuzzles moet bevrijden enzo, en waar die "honden" op de kant zitten enzo. k ken de uitgang daar nie vinden ]:- so, als iemand me dat ff ken vertellen zou k erg blij zijn!! Thx!
Moet je met Munch zwemmen (duh) eerst een beetje rondzwemmen daaro om van die groene zooi te halen dan ga je links de kant op. Daar kan je zoon rolstoel halen moet je snel rondrijden en wat meer groene zooi halen. Moet je waar je de kant op ging dat ding betalen. Ga je naar al die hekken die fuzzles bevrijden.(gewoon ervoor staan en action) Blijf je daar wachten. Neem je Abe ga je de Mudokuns ophalen en die lijpe wachters verslaan. Kan je bij zoon uisteeksel die Mudokuns aan het werk zetten. Dan gaat er zoon buis open. Dan moet je daaar met Munch inspringen. DAn kom je bij zoon maschine. Dan moet je met zoon explosief zoon grote berg met rode kratten opblazen. Moet je die wachters daar ook opblazen met tonnetjes. Moet je met een slinger de tweede muur ook omgooien en dan kan je verder.
jah k snap ook wel dat k moe zwemmen ghehe, en k snap ook hoe k die fuzzles moet bevrijden, maar als k dat allemaal gedaan heb, dus alle fuzzles enzo en overal die groene dingen heb gehaald en weet k veel wat allemaal, moet je uiteindelijk door een deur (ik ben dan gewoon nog steeds munch) en op zich vind k die deur wel alleen k kan er niet doorheen ]:- dus... en welke rolstoel bedoel je? k vind op een eind nix anders meer dan overal alleen van die beesten die me opvreten hope you can help me further!
Volgens mij bedoel je die deur helemaal aan het eind. Daar staat onder een plaatje van Munch en Abe. En wat zou je daar nou toch kunnen doen ......... Misschien moet je ze er dan wel alle 2 op zetten Tsou opzich best kunnen
haha, ok, bedankt, k weet nou in elk geval wat k moet doen maarre waar zat die abe ook al weer ergens daarzo? ]:- op zich niet mijn favoriete spel, maar als je eenmaal begonnen ben wil je 't afmaken he ghehe! however, tog bedankt!